Haluaisin ihastua tavismieheen mutta miten tuntea kiinnostusta jos ulkonäkö ei miellytä?
Tykkään kavereina todella monista ns tavallisen näköisistä miehistä mutta ongelma on etten voi kuvitellakaan suutelevani tällaista ns kaverimiestä. Hyvännäköiset miehet taas eivät kiinnosta, koska ovat liian alfoja eivätkä edes todennäköisesti kiinnostuisi minusta tai ainakaan eivät olisi uskollisia. Miten voisin löytää kiinnostuksen mieheen joka ei ulkonäöllisesti miellytä? Löytyykö se ajan kanssa vai onko mahdotonta? Järjellä ajatellen toivoisin parisuhdetta just sellaisen miehen kanssa jonka näköistä en sitten vaan halua. Mitä voin tehdä?
Kommentit (33)
Onko kaikki tavismiehet sitten saman näköisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako edes yrittää jos ei kiinnostus herää ensi tapaamisella?
No, ainakaan minulla ei kiinnostus ole koskaan herännyt ensi tapaamisella.
Onko se sitten herännyt myöhemmin?
Ei se herää koskaan myöhemminkään tai jos herää se on hetkellinen häiriö ja sen jälkeen kaduttaa pahemmin.
Miksi Ap:lle ei kelpaa turvis-mies? Osaavat jopa käyttää turvavyötäkin mistä pisteet heille.
Mua ällöttää sellaset hipster partasutimiehet tai vastaavasti partasutiäijienäijä-miehet.
Eivät ole saman näköisiä. Saattavat olla esim ylipainoisia, kasvoiltaan "rumia" tai ei mitenkään söpöjä, ryhti huono, eivät hymyile, huonot hampaat tms. Ylipäätään ihmisiä joita ei kiinnosta oma ulkonäkö, ja sellaisen juuri haluaisin. Mutta kun en vaan pysty kiinnostumaan jos toinen ei ole yhtään söpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse huomannut, etten ihastu ennen kuin on ollut seksiä. Seksin jälkeen se on mahdollista, saattaa tulla kaipaus toisen kosketukseen tai ei.
Mutta mä oonkin outo.
Miten voit harrastaa seksiä jos toinen ei kiinnosta? En voi kuvitella edes suutelevani tai koskettavani ihmistä muuta kuin kaverillisesti jos ei kiinnosta. En mä vois pakottaa itseäni seksiin jos seksuaalista kiinnostusta ei ole?
Ensinnäkin ihastus on eri asia kuin seksuaalinen kiinnostus. Toiseksi se, ettei seksuaalista kiinnostusta ei ole, ei tarkoita aina sitä, että seksin harrastaminen tuntuu suorastaan vastenmieliseltä.
No, ei kyllä minusta ole kauhean eri asioita. Jos olen ihastunut johonkuhun niin kyllä samassa tulee se seksuaalinenkin kiinnostus.
Todellisuudessa sua kiinnostaa naiset. Myönnä se nyt vaan itsellesi niin elämä helpottuu.
iso kurkku on. noin e työnnä se vittuusi ja nauti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse huomannut, etten ihastu ennen kuin on ollut seksiä. Seksin jälkeen se on mahdollista, saattaa tulla kaipaus toisen kosketukseen tai ei.
Mutta mä oonkin outo.
Miten voit harrastaa seksiä jos toinen ei kiinnosta? En voi kuvitella edes suutelevani tai koskettavani ihmistä muuta kuin kaverillisesti jos ei kiinnosta. En mä vois pakottaa itseäni seksiin jos seksuaalista kiinnostusta ei ole?
No en nyt kenen kanssa tahansa sänkyyn hyppää, sitä en tarkoittanut. Mutta jos miehessä on muutenkin potentiaalia (tiedän mistä tykkään), niin saatan kokeilla.
Mua kiihottaa ainoastaan sellainen väkisin munan tunkeminen suuhun ja hiuksista kiinni pitäminen.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole saman näköisiä. Saattavat olla esim ylipainoisia, kasvoiltaan "rumia" tai ei mitenkään söpöjä, ryhti huono, eivät hymyile, huonot hampaat tms. Ylipäätään ihmisiä joita ei kiinnosta oma ulkonäkö, ja sellaisen juuri haluaisin. Mutta kun en vaan pysty kiinnostumaan jos toinen ei ole yhtään söpö.
Söpöt miehet ovat myös niitä taviksia. Panomiehet ovat tyypillisesti laatikkoleukaisia ja metsästäjänsilmäisiä komistuksia. Tai jotain eksoottisen ja vaarallisen näköisiä tummakulmaisia jännämmiehiä.
t. söpö tavismies
Mä en ole koskaan pystynyt määräämään itseäni ihastumaan sopivaan mieheen. Ihastusta on aivan turha teeskennellä tai maanitella. Se tulee kun on tullakseen.
Lisäksi näillä tavismiehillä on suhteessa eniten mt-ongelmia ja jatkuvasti joku elämä kriisi menossa jonka kanssa tämä tavismies kipuilee ja tuskailee ja itkee. Ei kiitos. Ovat ihmisinä kuolettavan tylsiä, heissä ei ole mitään särmää, ei persoonallisuutta eikä mitään mistä saisi kiinni.