Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin ihastua tavismieheen mutta miten tuntea kiinnostusta jos ulkonäkö ei miellytä?

Vierailija
06.09.2020 |

Tykkään kavereina todella monista ns tavallisen näköisistä miehistä mutta ongelma on etten voi kuvitellakaan suutelevani tällaista ns kaverimiestä. Hyvännäköiset miehet taas eivät kiinnosta, koska ovat liian alfoja eivätkä edes todennäköisesti kiinnostuisi minusta tai ainakaan eivät olisi uskollisia. Miten voisin löytää kiinnostuksen mieheen joka ei ulkonäöllisesti miellytä? Löytyykö se ajan kanssa vai onko mahdotonta? Järjellä ajatellen toivoisin parisuhdetta just sellaisen miehen kanssa jonka näköistä en sitten vaan halua. Mitä voin tehdä?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kävelyllä, se kannattaa aina,.

Vierailija
2/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako edes yrittää jos ei kiinnostus herää ensi tapaamisella?

Vierailija
4/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse huomannut, etten ihastu ennen kuin on ollut seksiä. Seksin jälkeen se on mahdollista, saattaa tulla kaipaus toisen kosketukseen tai ei.

Mutta mä oonkin outo.

Vierailija
5/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfaleski?

Vierailija
6/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ap voisit kertoa, mikä on se ' tavallisen näköinen' mies. En ole vielä törmännyt yhteenkään ' tavallisen' näköiseen ihmiseen eläessäni- mitä se on?

Vierailija
7/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin ap voisit kertoa, mikä on se ' tavallisen näköinen' mies. En ole vielä törmännyt yhteenkään ' tavallisen' näköiseen ihmiseen eläessäni- mitä se on?

Vain rumiin ja komeisiin?

Vierailija
8/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Tee jänisansa ja pyydystä itsellesi mies lenkkipolulta kulta hyvä.

Vierailija
9/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ainakaan minulla ei kiinnostus ole koskaan herännyt ensi tapaamisella.

Vierailija
10/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse huomannut, etten ihastu ennen kuin on ollut seksiä. Seksin jälkeen se on mahdollista, saattaa tulla kaipaus toisen kosketukseen tai ei.

Mutta mä oonkin outo.

Miten voit harrastaa seksiä jos toinen ei kiinnosta? En voi kuvitella edes suutelevani tai koskettavani ihmistä muuta kuin kaverillisesti jos ei kiinnosta. En mä vois pakottaa itseäni seksiin jos seksuaalista kiinnostusta ei ole?

Vierailija
11/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se sitten herännyt myöhemmin?

Vierailija
12/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun aina jännämiehiin tai herkkiksiin elämäntapataiteilijoihin- on ollut päihdeongelmaista, pilviveikkoa, rokkaria, uusnatsia, huumerikollista, yritysjohtajaa, sotilasta..Mitä mä teen ap? Mistä minä löydän näitä kuvaamiasi tavallisia miehiä, jotka sulavat tapettiin? Sellaisia ei ole.

Vierailija
13/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään viehäty "sillä tavalla" kaverimiehistä eikä mun mielestä kyllä pidäkään. Sen sijaan kun olen tutustunut mieheen vaikka just yhteisen kaveripiirin tai työn kautta ja ihan ajan kanssa, niin olen useinkin ihastunut tällaiseen tavallisen näköiseen mieheen ja silloin sillä ulkonäöllä ei enää ole merkitystä tai siis mies näyttää mun silmissä ihanalta. Ne kai on ne kuuluisat vaaleanpunaiset lasit mikä tuon tekee..

N44

Vierailija
14/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain rumiin ja komeisiin?

Tarkoitan sillä ehkä sitten rumaa.... siis ei komeaa, ei alfaa, ei söpöä. Sellaista mitä suurin osa miehistä nyt yleensä on.  Luultavasti heistä suurimmalla osalla on hyvä sydän ja ovat hauskoja ja mukavia mutta kun ei kiinnostus herää koska ulkonäkö ei miellytä. Tosin kiinnostus ei herää niihin komeisiinkaan jos ei synkkaa, mutta kun haluaisin mieluummin tavismiehen enkä edes yritä tutustua niihin söpöihin tai komeisiin. 

Vierailija
15/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi tavismieheenkään kannattaisi ihastua?

Sydänsuruja siitäkin todennäköisesti tulee, ja ihan se tavismieskin voi vaihtaa sut keski-ikäisenä nuorempaan (vaikka johonkin köyhään aasialaiseen jos ei muuta saa).

Kannattaa elää vain itselleen ja seksiä saa ilman parisuhdettakin.

Vierailija
16/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se sitten herännyt myöhemmin?

Hassu kysymys. En tietenkään ole kiinnostunut kaikista, vaikka tapaisin heidät useita kertoja, mutta olen kyllä ollut kiinnostunut useammastakin ihmisestä elämäni aikana.

Vierailija
17/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D tosi kuvaavia aina nämä "tavallinen/komea" ottaen huomioon että tavallisuus/komeus on katsojan silmässä.

Vierailija
18/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Aikana ennen tinderiä olen aina ihastunut johonkin joka on ensin ollut kaveri. Nyt kun en tapaa miehiä muualla kuin tinderissä, on ongelmallista kun yrittävät sitten halata tai pussata ja mä en ole yhtään messissä. Pitäiskö kirjoittaa profiiliin että etsin kavereita? Mutta kun oikeasti etsin kumppania. 

Vierailija
19/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mä oonkin outo.

Miten voit harrastaa seksiä jos toinen ei kiinnosta? En voi kuvitella edes suutelevani tai koskettavani ihmistä muuta kuin kaverillisesti jos ei kiinnosta. En mä vois pakottaa itseäni seksiin jos seksuaalista kiinnostusta ei ole?

Ensinnäkin ihastus on eri asia kuin seksuaalinen kiinnostus. Toiseksi se, ettei seksuaalista kiinnostusta ei ole, ei tarkoita aina sitä, että seksin harrastaminen tuntuu suorastaan vastenmieliseltä.

Vierailija
20/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla 195cm, ei laatikkoleukaa, ei tummaa tuuheaa tukkaa ja vietteleviä tummia silmiä, ei kunnon lihaksia. Luonteeltaan kiltti, käy töissä, ei hössötä menemään baareissa ja panemassa naisia ympäriinsä, ei leiki kenenkään tunteilla, ei kännää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi