Stockmann aloittaa yt-neuvottelut! Ilmapallo ajoi Stockan ahtaalle?
Oli ilmapallolla kappalehintaa, jos yt-neuvottelut täytyy aloittaa...
Kommentit (9)
Siltähän tuo nyt näyttää. Ei ihme, että hälytettiin vartija hakemaan kallisarvoinen pallo pois.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 11:44"]
Stockalla on mennyt huonosti jo pitemmän aikaa..henkilökuntahan on tänä vuonna ollut lomautettuna.
[/quote]
Ei taida mennä kovin huonosti, huomaat jos seuraat talousuutisia.
Paremmin menee tänä vuonna ja viime vuosikin taisi olla muutamaa edellistä parempi.
Anteeksi vielä,ei saman teeman. Minä en halua kyseiselle henkilölle mitään pahaa,vaikka hän on aiheuttanut paljon paljon tuska minulle/meille.Toivon hänen lopettavan välittömästi!! Toivon hänelle vain hyvä! Pyydän anteeksi,jos en ollut oikeassa jossain asioissa,minulla on aika analysoida elämäni.
Koskeeko noi yt-neuvottelut siis perus stockkan myyjiä vai mitä tuolla markkinoinnista vastaavilla henkilöillä tarkoitetaan? Kertokaa
kyseisellä ilmapallolla oli siis jokin suurempi tarkoitus tässä maailmassa.
Jotkut eivät vaan kerta kaikkiaan ymmärrä lopettaa, vaikka sen aika oli jo monta päivää sitten. Onneksi ei tarvitse tuntea noita ilmapalloilijoita oikeassa elämässä.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2013 klo 09:37"]
Jotkut eivät vaan kerta kaikkiaan ymmärrä lopettaa, vaikka sen aika oli jo monta päivää sitten. Onneksi ei tarvitse tuntea noita ilmapalloilijoita oikeassa elämässä.
[/quote]
vielä sinäkin opit! kertarysäyksellä tulevat kohta kaapista ulos. alkusoitto jo tullut.
Stockalla on mennyt huonosti jo pitemmän aikaa..henkilökuntahan on tänä vuonna ollut lomautettuna.