Joko "kisastudio" on valmiina illan BB avausta varten? Mitä herkkuja ja juomaa löytyy?
Mä hain äsken ben & jerryä (k-kaupas todella hyvä tarjous, kolme kympillä, eli puoleen hintaan), on myös Risto Ranteen tonnopizzaa ja kaljaa.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Pizzaa ja olutta
Parasta mitä on. Ilman näitä en haluaisi elää.
Samat siis täälläkin.
Viinirypäleitä, kirsikkatomaattia, banaania (yritän nyt vihdoin laihduttaa).
Toki on myös sipsipussi ja lakritsipussi herkkukaapissa, jos tulee tilanne, että nuo terveelliset herkut ei vaan nyt tämän TV-tapauksen takia ole tarpeeksi :)
Vierailija kirjoitti:
Viinirypäleitä, kirsikkatomaattia, banaania (yritän nyt vihdoin laihduttaa).
Toki on myös sipsipussi ja lakritsipussi herkkukaapissa, jos tulee tilanne, että nuo terveelliset herkut ei vaan nyt tämän TV-tapauksen takia ole tarpeeksi :)
Ei tommosilla herkuilla laihdu.
En tajua ollenkaan telkkarin ääressä syömistä. No en kyllä bb ohjelmaakaan.
Kisakaljaa juotu jo kuudesta asti. Alkaisi jo.
Ei mitään koska pitää laihtua yli 20 kg. Edes bbn takia en tehnyt poikkeusta. Pitkä yö edessä mutta vedellä mennään.
Olutta ja lohipiirakkaa.
Olen tänä vuonna kovasti odottanut ohjelmaa, aiemmin olen vain välillä vilkuillut. Olen ollut kohta puoli vuotta kotona etätöissä jne. ja olen todella tylsistynyt - jotain äksöniä toivottavasti tulee tähänkin arkeen 😬👍
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään koska pitää laihtua yli 20 kg. Edes bbn takia en tehnyt poikkeusta. Pitkä yö edessä mutta vedellä mennään.
Miksi pitää justiinsa nyt laihtua. Pitkä pimeä talvi edessä, rasvaa tarvitaan kun pakkaset tulevat. Toivottavasti tulevat.
Vierailija kirjoitti:
Onko Risto Ranne sukua Risto Reippaalle?
Hyvin kaukaista. :)
T. Veeti 12 v