Paljonko neliöitä per asukas?
Paljonko teillä on neliöitä asukasta kohden? Meillä on 15 ja kohta valmistuu uusi omakotitalo johon saadaan 20 neliöä per naama, eli 100 neliön talo 5 hengen pienelle perheelle.
Kommentit (82)
n,100 pitää olla kojamon mukaan. me muuthan ne maksetaan . veroina."loisille" asumis tukena
45m2 kaksio mulle ja kahdelle lemmikille. Riittää hyvin, koska kyseessä on vanha kerrostalo, jossa kylppäri on pieni. Lasitettu parveke olis kiva, mutta näillä mennään.
15m² per henkilö. Meitä on viisi, ja tämä on kamalaa.
Onneksi rakentumassa on talo, jossa on asuinneliöitä 189. En kestäisi tätä yhtään ellei tiedossa olisi jotain paljon parempaa.
Vierailija kirjoitti:
On teillä valtavia asuntoja, mihin ihmeessä ihminen tarvitsee noin paljon tilaa? Meille riittää että kaikille on oma huone. Ap
Aha, no puuttuuko teiltä keittiö, pesutilat ja olohuone? Koska nekin yleensä lasketaan asuintilaksi.
9 neliötä per nenu. 4 ihmistä asuu 36 neliön yksiössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 130m2/henkilö. Kaksi aikuista ja kaksi lasta
520m2. On tosiaan tilaa.
Autotalli sisältyy kyllä noihin neiliöihin.
34 per henkilö plus asuttava kellari, jonne teini/teinit muuttavat jossain vaiheessa 60m2
73 neliötä. Asun yksin. Toinen makuuhuone on työhuone, hyvä olla olemassa näin etätyöaikana.
Vierailija kirjoitti:
Omakotitalo 2 henkilöä ja 273 neliötä henkilöä kohden. Ei tarvi kohdata, jos toisen naama kiukuttaa. Monet turhat riidat vältetty, kun on tarpeeksi väljää.
Ai 546 neliössä asutte? Jep jep.
Asun yksin 360 m², lisäksi autokatos ja varastoa. Lapset muuttaneet jo pois. En ole vielä saanut laitettua taloa myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On teillä valtavia asuntoja, mihin ihmeessä ihminen tarvitsee noin paljon tilaa? Meille riittää että kaikille on oma huone. Ap
Aha, no puuttuuko teiltä keittiö, pesutilat ja olohuone? Koska nekin yleensä lasketaan asuintilaksi.
Meillä on 100 neliössä 4 makuuhuonetta, erillinen keittiö ja olohuone, eteinen, kodinhoitohuone, 2 vessaa, pesuhuone, sauna ja vaatehuone, säilytystilaa 20 kattoon asti korkeaa komeroa. Kaikki mitä tarvitsee. Ap
37m2/henkilö. 3-henkinen perhe, 111m2 asunto.
On se hyvä, että ihmisillä on riittävästi tilaa. Varsinkin noilla, kenen mielenterveys ei ole kovin hyvä.... (tulisin hulluksi, jos...)
Joka toinen viikko olen tässä yksin, joka toinen kahden lapsen kanssa. Tuolloin n. 47 neliötä per henkilö. 140 m2 talo.
Loppujen lopuksi, ei ne neliöt yksin totuutta kerro, vaan miten ne neliöt on käytetty.
Olen pian muuttamassa toiselle paikkakunnalle. Vaikka usein olen yksin, toisinaan asuntoon pitää mahtua myös mies ja jopa kolme opiskelevaa nuortani, kun tulevat käymään. Siis tarve 5 h+k??? Huh!!!
Loppujen lopuksi kuitenkin sopivasti suunniteltu kaksio antaa riittävän väljyyden. Ei kuitenkaan mikä tahansa kaksio.
84 neliötä, asun yksin rivarissa.
140 neliötä / nuppi eli 280 kahdelle.
28 neliötä/hlö