Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusaavatko naiset

Vierailija
16.10.2013 |

Olen tehnyt sen huomion että naiset kiusaisivat miehiä. Olenko väärässä?, Toisilla naisilla on suht suuret rinnat, ja pukevat päällensä sellaisia puseroita että rinnat näkyvät osittain. Sitten on niitä joilla on napitetut paidat ja rintojen kohdalta napit menevät hädintuskin kiinni. Toiset taas eivät pidä rintsikoita joista puseron läpi näkyy nännit. Vai onko heillä itsetuntoa kohottava vaikutus?. Vai onko vaan niin että rinnat on niin suuret että eivät saa oikean kokoisia vaatteita tai rintaliivejä. Tosin minulle ne ovat silmä ruokaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 10:30"]

Kesähelteellä en pidä pikkareita ja silloin on tosi ihana kiusoitella miehiä. On niin helppoa "vahingossa" vilauttaa peppua tai pimppiä. Vaikutus on aina taattu. Tulee hirveen seksy olo, kun vieno ja lämmin kesätuuli hyväilee häpykarvoja ja pimpin huulia jatkaen peppuvakoon. Kyllä se niin on, että me tytöt ollaan elementissämme kesähelteilllä.

[/quote]

Vierailija
22/27 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesähelteellä en pidä pikkareita ja silloin on tosi ihana kiusoitella miehiä. On niin helppoa "vahingossa" vilauttaa peppua tai pimppiä. Vaikutus on aina taattu. Tulee hirveen seksy olo, kun vieno ja lämmin kesätuuli hyväilee häpykarvoja ja pimpin huulia jatkaen peppuvakoon. Kyllä se niin on, että me tytöt ollaan elementissämme kesähelteilllä.

[/quote]

Kyllähän te olette kiihottavaa katseltavaa juuri noin isoine kaula-aukkoineen joista rinnat voisiva mielikuvissani pullahtaa ulos. Itsekkään en käytä alkkareita, koska voi yllättäin tulla pikapano, kyllähän osa naisista katsoo häpeilemättä meidän miesten etumuksia. Muutamia kertoja ole ottanut pikapanot juuri sellaiselta naiselta joka vilauttaa "vahingossa" pilluaan, tuntuu muuten vitun hyvälle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 10:58"]

[/quote]

Kyllähän te olette kiihottavaa katseltavaa juuri noin isoine kaula-aukkoineen joista rinnat voisiva mielikuvissani pullahtaa ulos. Itsekkään en käytä alkkareita, koska voi yllättäin tulla pikapano, kyllähän osa naisista katsoo häpeilemättä meidän miesten etumuksia. Muutamia kertoja ole ottanut pikapanot juuri sellaiselta naiselta joka vilauttaa "vahingossa" pilluaan, tuntuu muuten vitun hyvälle :)

[/quote]

Joo eilen sain taas nähdä kongreettisesti miten tämä tapaavani terapeuttini oli laittanut napillisen paidan päällensä. Kyllä alkoi panettamaan, hän tietää kyllä että katson hänen rintojaan jotka ovat dd. Vastaa minulle jos luet tämän. S.H T JL. Maanantaina tapaamme taas.

Vierailija
24/27 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 09:46"]

Kaikkeni olen koittanu, mutta vanhapiika olen edelleen. On ollut käytössä antavia toppeja, minishortseja, pikkuhamosia, sukkanauhoja, stringejä jne. , mutta vakituista ukkoa en ole vielä saanut pyydystetyksi. Kyllä tossa äijiä pyörii harva se ilta, mutta lähtevät aamulla eivätkä asetu taloksi. En ole ruma, mutta en kauniskaan. Täytyisi vissiin alkaa enemmän kiusoittelemaan eikä heti antaa, jos sillä tavalla tulisi kiinnostavammaksi.

[/quote]Olis kiva yhdessä katsoa, mitä voitaisiin kehitellä ;)

Vierailija
25/27 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on kauheen vaikeeta, mutta samalla erittäin kiihottavaa, mennä hammaslääkäriin. Lekuri on isotissinen nainen ja sitten, kun hän alkaa tarkistaa/porata hampaita, niin näkymä on jumalainen. Mulkkuni seisoo joka kerta kuin rautakanki eikä tilannetta paranna yhtään se, että apulainen on vielä paremman näköinen.

Hän pukeutuu yleensä lyhyeen hoitsupukuun. Kerran lekurinaisen poratessa apulainen laittoi kätensä reidellene juuri sille puolelle, jossa kullini seisoi ja kysyi, että sattuuko kauheasti. Melkein laukesin. Musta tuntuu, että noi naiset kiusoittelevat minua joka kerta enenmmän ja enemmän.

Vierailija
26/27 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 11:57"]

Mä olen koko pienen ikäni, nyt 35, saanut miehet kuolaamaan. Ei siis tarvii tehä yhtikäs mitään. Äijillä vain alkaa seisoa ja kuola valua. Joskus saatan työpaikalla pyllistää tahallani tai kurkottaa sillai että tissit tulee näkyviin, kun miespuoliset työkaveri katselee. Monesti on käynyt niin, että miehille tulee silloin kiire vessaan. Varmaan näpelöivätä siellä sitten kalujaan. Toisaalta näin seksynä oleminen on rassaavaan, mutta myös itsetuntoa hivelevää.

[/quote]Olisinpa sun työkaverina.. Kyllä työpäivä kuluisi lentäen :)

Vierailija
27/27 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 14:19"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 10:58"]

Kesähelteellä en pidä pikkareita ja silloin on tosi ihana kiusoitella miehiä. On niin helppoa "vahingossa" vilauttaa peppua tai pimppiä. Vaikutus on aina taattu. Tuleehirveen seksy olo, kun vieno ja lämmin kesätuuli hyväilee häpykarvoja ja

pimpin huulia jatkaen peppuvakoon. Kyllä se niin on, että me tytöt ollaan

elementissämme kesähelteilllä.

[/quote]

[/quote]

Joo eilen sain taas nähdä kongreettisesti miten tämä tapaavani terapeuttini oli laittanut napillisen paidan päällensä. Kyllä alkoi panettamaan, hän tietää kyllä että katson hänen rintojaan jotka ovat dd. Vastaa minulle jos luet tämän. S.H T JL. Maanantaina tapaamme taas.

[/quote]paatko Meiliä että sinun kirjottaneen Asian olevan totta. J.l

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi