Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tavanneet seurustelukumppanin harrastuksen merkeissä?

Vierailija
06.09.2020 |

Tinder ja muut appit eivät tunnu oikein olevan minua varten. Olisikin kiva tavata joku esim. harrastuksen merkeissä. Itselle vain ei ole koskaan näin käynyt. Olen kyllä käynyt erilaisissa liikuntaharrastuksissa, mutta ne ovat olleet sen luonteisia, ettei siellä ole oikein puheisiin voinut ryhtyä. Usein harrastusryhmissäni on ollut myös pelkkiä naisia. (Olen siis 28v nainen).
Mielenkiinnosta ajattelinkin kysyä, että oletko tavannut seurustelukumppanisi jossakin harrastuksen parissa, minkälaisen harrustuksen ja miten lähestyit häntä/hän lähestyi sinua?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josku teininä tapasin, aikuisiällä en ole tavannut. Harmi kyllä. 

Vierailija
2/13 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin juuri ihan samaa. Haluaisin aloittaa golfin, mutta en ole varma, innostunko lajista tarpeeksi jatkaakseni. En tunne ketään, joka golffaa, joten joutuisin ainakin alkuun pelailemaan itsekseni. Se ei sinänsä haitta, mutta olisihan se lajiin vetävämpää, jos sinne tulisi mentyä MYÖS ystävien seuran vuoksi. Tosin näin voisin ehkä tutustua uusiin ihmisiin. Tosin naisten ystävyys ei pahemmin kiinnosta paikalla näkemistä syvemmin.

Vierailija
4/13 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen.

Kiitos tästä valaisevasta vastauksesta! 

Onko oikeasti noin vaikea käsittää, että ap toivoi myös kertomaan kontekstin ja vähän että miten tapahtui?

t. ei ap, mutta samasta aiheesta kiinnostunut ja sinun vastaukseesi ärsyyntynyt

Vierailija
5/13 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan taidetta ja tapasin mieheni taidefoorumilla. Menin antamaan hänelle kritiikkiä teokseensa ja alettiin siitä enemmän jutella. Yhdessä ollaan oltu jo 12 vuotta.

Vierailija
6/13 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Josku teininä tapasin, aikuisiällä en ole tavannut. Harmi kyllä. 

Millaisessa harrastuksessa toivoisit tapaavasi?

Vierailija
7/13 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko tanssilava? Tosin ei me kyllä harrastettu kumpikaan tanssia. Kaljottelukin tietysti voi olla yhteinen harrastus, sen tiimoilta ainakin tapaa miehiä :D

Mieheni on valokuvaaja, ja siinä harrastuksessa tuntuu olevan myös sähköä ilmassa.

Vierailija
8/13 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kumppanini kamppailulajiharrastuksen parissa. Harrastusporukalla järjestettiin seuran tapahtumia ja vietettiin esim pikkujouluja treenien lisäksi.

Vierailija
9/13 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, toisessa harrastuksessani on vain vanhoja naisia ja toisessa taas ei ole naisia ollenkaan.

M31

Vierailija
10/13 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

11/13 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin tulevan puolisoni järjestötoiminnassa. Oltiin monta vuotta järjestön aktiiveja ja mentiin kokousten jälkeen usein isommalla porukalla vielä hetkeksi istumaan iltaa. Noissa illanvietoissa tutustuin sitten häneen paremmin yksityishenkilönäkin. Kun asuimme samalla suunnalla oli osa kotimatkasta yhteistä, hän saattoi minua puolet matkasta ja jatkoi sitten omaan kotiinsa asti.

Vierailija
12/13 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun voisinkin vastata tähän kyllä mutta tilanne on niin epäselvä tällä hetkellä ja kaiketi jää täysin kaverilliseksi jos siksikään joten ei voi puhua seurustelusta vaikka toisen sukupuolen edustajan kanssa tiiviisti yhteyksissä onkin.

Vierailija
13/13 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin seksin harrastuksen merkeissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän