vaimo sanoi eka kerran 17v aikana että halut mennyt
ei suostu keskustelemaan enempää mun pitäs ymmärtää, ei terapiat kelpaa ei mikään, menetin tietysti malttini tämäkö tässä. aina ärsyttänyt ettei voi puhua asioista tai nytkään ei lähde selvittämään mistä johtuis.
vai voiko korona olla tämän takana...?
mites muut tästä tilanteesta menneet eteenpäin
Kommentit (10)
Huoh. Mies, tiedätkö miten naisen halut menee? Ne menee sillä, ettei mies kuuntele mitä vaimo haluaa..ne menee sillä että mies vain panee ilman mitään esilämmitystä, tai huonolla sellaisella..tai ne meneesillä ettei ikinä saa muuta kuin sitä jyystöä vaikka lämmittelylläkin...tai sillä ettei saa kunnon suuhoitoa pitkällä kaavalla..
ja sitten kun tätä jatkunut tarpeeksi, ei ehkä mikään enää autakkaan, paitsi parempi mies!
Joskus tietysti voi auttaa asian tekeminen uudelleen...mutta ei ehkä auta enää silloin, kun usko ja kipinä jo sammunut.
Mitä riehut, reilu vaimo, kotimuna ei kiinnosta.
Tutkistele itseäsi, oletko pellon paras peruna?
Vierailija kirjoitti:
Jos parasta perunaa mies etsii, niin siiklihän se, Jos taas parasta naista ei auta perunanvertailut...eikä edes kulllin mitat! Muusta se on kiinni - jos itse älyää..
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Mies, tiedätkö miten oonaisen halut menee? Ne menee sillä, ettei mies kuuntele mitä vaimo haluaa..ne menee sillä että mies vain panee ilman mitään esilämmitystä, tai huonolla sellaisella..tai ne meneesillä ettei ikinä saa muuta kuin sitä jyystöä vaikka lämmittelylläkin...tai sillä ettei saa kunnon suuhoitoa pitkällä kaavalla..
ja sitten kun tätä jatkunut tarpeeksi, ei ehkä mikään enää autakkaan, paitsi parempi mies!
Joskus tietysti voi auttaa asian tekeminen uudelleen...mutta ei ehkä auta enää silloin, kun usko ja kipinä jo sammunut.
Paska puhetta. Mistä hemmetistä voi tietää mitä se nainen haluaa kun ei koskaan puhu edes aiheesta. Ja kun koittaa kysyä niin ei vastaa. Että keroppa se
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Mies, tiedätkö miten oonaisen halut menee? Ne menee sillä, ettei mies kuuntele mitä vaimo haluaa..ne menee sillä että mies vain panee ilman mitään esilämmitystä, tai huonolla sellaisella..tai ne meneesillä ettei ikinä saa muuta kuin sitä jyystöä vaikka lämmittelylläkin...tai sillä ettei saa kunnon suuhoitoa pitkällä kaavalla..
Paska puhetta. Mistä hemmetistä voi tietää mitä se nainen haluaa kun ei koskaan puhu edes aiheesta. Ja kun koittaa kysyä niin ei vastaa. Että keroppa se
Mitäs jos ottasit itse selvää! Onko sulla edes anatomia selvillä. Tunnut aika typerälle sori vaan..eikö mies tiedä istä naita kiihotetaan ja miten? Aianko näitö toopeja vaan tuuppaa.. näitä jotka vaan työntyy ja nylkyttää - eikö nää ikinä opi! jaina sam homma: nainen pihtaa... miksiköhän. Voi raukat naiset!
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Mies, tiedätkö miten naisen halut menee? Ne menee sillä, ettei mies kuuntele mitä vaimo haluaa..ne menee sillä että mies vain panee ilman mitään esilämmitystä, tai huonolla sellaisella..tai ne meneesillä ettei ikinä saa muuta kuin sitä jyystöä vaikka lämmittelylläkin...tai sillä ettei saa kunnon suuhoitoa pitkällä kaavalla..
Rupeatko mua opettamaan, aloit siit olettaa että olen kuten osa miehistäa ettei huomioi naista, olen huomioinut liikaa. Ja vain minä olen se joka on huomannut toisen. Vaikka häneltä kysyisisit vastaus on varmasti että on hyvin lämmitelty ja pidetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos parasta perunaa mies etsii, niin siiklihän se, Jos taas parasta naista ei auta perunanvertailut...eikä edes kulllin mitat! Muusta se on kiinni - jos itse älyää..
älkääs lapset nyt kyllä terapiassa oltiin yht mieltä hyvin on etupääss mennyt ja rakastetaan edelleen, vastoinkäymmisessä se on vain vaikeampaa tuolta naisen puolelta, vaikeata se rakkaus oli tuoda esiin jo ennen tätä "kohtaustakin". Hänen suustaan kuulee aina sen ei vaihtamalla parane ja kaikissa hyvät ja huonot. Johan aloituksestakin voi päätellä että hormonit osasyynä mutta puhumattomuuteen ei pitäs vaipua eikä siihen ettei yhdessä puhalleta eteenpäin jos haluja on.
aaappee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupeatko mua opettamaan, aloit siit olettaa että olen kuten osa miehistäa ettei huomioi naista, olen huomioinut liikaa. Ja vain minä olen se joka on huomannut toisen. Vaikka häneltä kysyisisit vastaus on varmasti että on hyvin lämmitelty ja pidetty.
Ai niin, miestähän ei nainen saa opettaa. No opettele sitten itse. Mitäs kyselet - kysy suoraan vaimoltasi.Ja onnea vaan.
Yleensähän noin tuppaa käymään ennemmin tai myöhemmin. Eikun uutta matoa koukkuun, vaimollasi todennäköisesti on sellainen jo katsottuna !