Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako miehellä olla uninalle?

Vierailija
06.09.2020 |

Miulle on paljon tullut tällä palstalla vihaisia kommentteja siitä, ku sanoin, et miulla on uninalle (Aloy plush). Niinkö on, että miun pitäisi heittää tuo roskiin? :o Voivatko naiset vaatia edes tuollaista?

Niille jotka eivät tiedä, niin Aloy on hahmo videopelistä, joka on lähellä sydäntäni. Ostin tuon plushin, kun hahmo on vahva itsenäinen nainen, mutta hyvällä maulla. :) M25

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viel pitää sanoa, et miun sänky on sellaisessa kulmassa, et tuo on siinä oikeassa päätykulmassa seinää vasten. Joskus, kun nukun selälläni, niin nappaan sen siitä ja laitan rintakehän päälle. Mutta se on tavallaan koriste-esine. :)

Eli kyseessä ei oo mikään pakkomiele, niin ku jotkut naiset tällä palstalla ilmeisesti luulevat. :D M25

Vierailija
2/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten tämä saattaa olla ikäkysymys. Nuoret naiset ovat yleensä kilttejä ja sallivat miehen tehdä mitä haluaa, kun vanhoilla naisilla tuntuu olevan taipumista miehen kouluttamiseen. :) M25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Saako naisella? Kyllä molemmilla saa olla mitä vain itse haluavat, vaikka aina tietenkin kaiken kieltäjiä löytyy.

Vierailija
4/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut miehiä, joilla on joku Ikean pehmolelu.

Vierailija
5/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaatko siihen leluun?

Vierailija
6/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 24 vuotta vanha, minulle niin rakas uninalle. Lisäksi mulla on Hedwig pehmolelu.

Vierailija
7/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? Saako naisella? Kyllä molemmilla saa olla mitä vain itse haluavat, vaikka aina tietenkin kaiken kieltäjiä löytyy.

Täällä oli joku päivä keskustelu, jos kysyttiin, et onko siulla uninalle ja pyydettiin kertoo ikä. Kun kerroin, niin alkoi satelemaan vihaisia kommentteja, et "oikealla" miehel ei oo leluja. :D Mie oon melko surullinen tapaus, nii ajattelin, et pitääkö miun nyt heittää tuo menemää. Yksi niistä kommentoijista huomautti tänään toises keskustelus, et miulla on nalle, ihan puskista. :/ Tuollaista kiusaamista. M25

Vierailija
8/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Miksi sie tuollaista kysyt? :o M25

Vierailija
9/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla. Yhdellä tuntemallani 51 vuotiaille miehellä on sängyn päädyssä ikivanha nalle, jonka sai taaperona. Miksi hän sitä poiskaan laittaisi? Se on ollut hänen mukanaan 50 vuotta. Ei se kuulema ole enää aktiivikäytössä kainalossa oikeastaan ikinä, mutta koristeena ihan omanlainen.

Vierailija
10/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli joku päivä keskustelu, jos kysyttiin, et onko siulla uninalle ja pyydettiin kertoo ikä. Kun kerroin, niin alkoi satelemaan vihaisia kommentteja, et "oikealla" miehel ei oo leluja. :D Mie oon melko surullinen tapaus, nii ajattelin, et pitääkö miun nyt heittää tuo menemää. Yksi niistä kommentoijista huomautti tänään toises keskustelus, et miulla on nalle, ihan puskista. :/ Tuollaista kiusaamista. M25

Älä heitä pois. En näe unilelussa mitään väärää. :)

Itse tosin olen myös muutenkin lapsenmielinen, leikin ja cosplayaan vieläkin, vaikka olen jo ”näin vanha”

Vierailija
11/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut miehiä, joilla on joku Ikean pehmolelu.

Ja se ei oo siuta haitannut? Tai ollut outoa? :o M25

Vierailija
12/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Miksi sie tuollaista kysyt? :o M25

Runkkaatko ylipäätään?

Vierailija
13/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potter-fani N26 kirjoitti:

Mulla on 24 vuotta vanha, minulle niin rakas uninalle. Lisäksi mulla on Hedwig pehmolelu.

Hehei! Se oot sie taas! :) Hedwig plush olis kiva. Ootko aikeissa ostaa sen Hedwig LEGO-setin? :o M25

Vierailija
14/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa olla. Yhdellä tuntemallani 51 vuotiaille miehellä on sängyn päädyssä ikivanha nalle, jonka sai taaperona. Miksi hän sitä poiskaan laittaisi? Se on ollut hänen mukanaan 50 vuotta. Ei se kuulema ole enää aktiivikäytössä kainalossa oikeastaan ikinä, mutta koristeena ihan omanlainen.

Sama itsellä. Alunperin äidin nalle 50-luvun alusta, itse sain sen kun synnyin. Kulkenut aina mukana, myös ulkomaille muuttaessa. Nytkin tuossa sängyllä se kököttää. M46

Vierailija
15/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku asiasta sanoo rumasti tai yrittää kouluttaa jotenkin, niin hän voi painua hevon kuuseen. Huumoria pitää olla aina.

Vierailija
16/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla. Mun mies nukkuu mun tyyny kainalossa jos en ole paikalla. Ei muutoin saa kuulemma unta ja tyyny tuoksuu minulle.

Aloy on kyllä hyvä naishahmo.

Vierailija
17/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Miun lapsuudenajan uninalle on hävinnyt, tai se saattaisi olla vanhemmilla. En ymmärrä miten tuo voisi olla jollekin ongelma. M25

Vierailija
18/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama itsellä. Alunperin äidin nalle 50-luvun alusta, itse sain sen kun synnyin. Kulkenut aina mukana, myös ulkomaille muuttaessa. Nytkin tuossa sängyllä se kököttää. M46

Ihanaa!! Itselläni on lapsena saamani kettu, jolla on mustat housut ja raidallinen paita, siskollani lurppakorvainen koira, jolla on vihreät samettihousut. Olemme 46 ja 52 vuotiaat. :)

Vierailija
19/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla. Se on söpöä.

Vierailija
20/33 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on jo nähnyt maailmaa! :) Voi olla arvokas noin vanha nalle. :o Mut älä ihmees myy. :) M25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän