Kiusallinen ”road trip” isän kaa?
Oltiin suunniteltu semmoinen ”road trip” Saksaan tälle kesälle muttei se onnistunutkaan joten nyt mennään ensi vuonna.
Nyt siihen kiusalliseen tilanteeseen. Hänellä on 32v tyttöystävä (itse 41v). Itse olen 19v ja mies sekä 18v tyttöystävä on. Me mennään mun isän urheiluautolla ja se kustantaa kaikille tämän matkan.
Meillä olisi käytössä urheiluauto ja isällä ja sen tyttiksellä olis oma hotellihuone ja meilläki. Me mentäisiin useisiin eri kaupunkeihin viikoksi.
Vaa mietityttää että mitenköhä tulee menemään autossa jos ajetaan ku ei kuitenkaa tunneta muutaman tunnin. Mun isä varmaan ajais eniten mutta itekkin ajattelin ajaa autobahnalla ja jos naisetki haluu nii toki.
Kommentit (41)
19-vuotiaalla on niin vähän ajokokemusta, että en suosittele ajamista Saksan moottoriteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän kiusallisempaa? Söpöä epäkieltä. Voitte vaikka kerrata yhdessä äidinkielen lauserakenteita matkalla.
Takapenkkiläisiltä ei onnistu edes se, kun on polvet suussa.
No ihan ekaksi voisitte luopua siitä urheiluautoideasta ja lähteä matkaan kunnon tilavalla audilla niin matkantekokin olisi miellyttävämpää. Saksan moottoriteillä ajetaan tosi kovaa, anna isäsi hoitaa ajaminen kun on kokenut, äläkä häiritse jutuillasi siinä edessä.
Ööö tuota urheiluauto paljasti ton provoksi, koska kaikissa urheiluautoissa on vain 2 istumapaikkaa! :DDD
Vierailija kirjoitti:
No ihan ekaksi voisitte luopua siitä urheiluautoideasta ja lähteä matkaan kunnon tilavalla audilla niin matkantekokin olisi miellyttävämpää. Saksan moottoriteillä ajetaan tosi kovaa, anna isäsi hoitaa ajaminen kun on kokenut, äläkä häiritse jutuillasi siinä edessä.
Minäkin haluan huristella 300kmh urheiluautolla. Mulla on kortti ja oon pätevä kuski.
Kokeile vaikka ensitöiksesi ajaa sitä isäsi 32-vuotiasta naisystävää ensin ; )
Sitten päätät että lähdetkö ajamaan vähän pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Ööö tuota urheiluauto paljasti ton provoksi, koska kaikissa urheiluautoissa on vain 2 istumapaikkaa! :DDD
BMW M4 tai M5 ovat urheiluautoja ja niissä on 5 paikkaa. Taidat ajatella superutoja joissa on vain kaksi paikkaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tossa joku kysymys?
Joo, miten me tehdään autossa istumisesta vähemmän kiusallisempaa?
Silleen et vaik vuokraatte vähän isomman auton. Ku urheiluauto on hieno mut jäätävän huono vähänki pitemmälle matkalle. Oot kyl siis iha oikees siinä et tulee kiusallista varsinki ku tarviitte kaikki istumapaikat ja mihin teidän tavarat mahtus urheiluautos? Olis hyvä jos tyttikset ei joutus istuu toistesa sylis melkeen ku ne ei ees tunne toisiaa ja useempi tunti kuiteki autos. Suosittelen kyl et mainitse isälles voi olla parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silleen et vaik vuokraatte vähän isomman auton. Ku urheiluauto on hieno mut jäätävän huono vähänki pitemmälle matkalle. Oot kyl siis iha oikees siinä et tulee kiusallista varsinki ku tarviitte kaikki istumapaikat ja mihin teidän tavarat mahtus urheiluautos? Olis hyvä jos tyttikset ei joutus istuu toistesa sylis melkeen ku ne ei ees tunne toisiaa ja useempi tunti kuiteki autos. Suosittelen kyl et mainitse isälles voi olla parempi.
Bmw m4 ollaan liikkeellä joten eiköhän siihen mahu?
Ihana ketju, nauran vedet silmissä.
Tää on jotenkin köppänen provo. Ei jatkoon
Miksi tyttikset istuu vierekkäin eikä miestensä vieressä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tyttikset istuu vierekkäin eikä miestensä vieressä?
Koska me istutaan pelkääjänpaikalla tai kuskinpaikalla.
Harjoittele ennen matkaa Porvoon moottoritiellä ajamista, ettei sportwagon riistäydy käsistäsi tosipaikan tullen.
Vierailija kirjoitti:
Tää on jotenkin köppänen provo. Ei jatkoon
Malliesimerkki siitä miten hinku provoilla on kova mutta taitotaso on nolla.
Voi rassukkaa.
Miten ihmisten iät tähän liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmisten iät tähän liittyy?
No kuvailemaan että kaikki on suht nuoria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bmw m4 ollaan liikkeellä joten eiköhän siihen mahu?
Jos autos istumine on kiusallista nii auto on liian pieni. Tai istujil on liian iso ego. Millane ego bemaris istujilla sun mielest yleensä on? En ite oikee hahmota tilannetta joka teil on edes koska en oo ikinä nähny bemaris muita ihmisii kun kuskin. Luulin ettei muita mahu?
Kerro siellä reissulla vaikka vitsejä.
Esim: "Tiedätkö mitä yhteistä on Bemarilla ja kondomilla? Molempien sisällä on mulkku"
Olin juuri ehdottamassa samaa. :D