Kiusallinen ”road trip” isän kaa?
Oltiin suunniteltu semmoinen ”road trip” Saksaan tälle kesälle muttei se onnistunutkaan joten nyt mennään ensi vuonna.
Nyt siihen kiusalliseen tilanteeseen. Hänellä on 32v tyttöystävä (itse 41v). Itse olen 19v ja mies sekä 18v tyttöystävä on. Me mennään mun isän urheiluautolla ja se kustantaa kaikille tämän matkan.
Meillä olisi käytössä urheiluauto ja isällä ja sen tyttiksellä olis oma hotellihuone ja meilläki. Me mentäisiin useisiin eri kaupunkeihin viikoksi.
Vaa mietityttää että mitenköhä tulee menemään autossa jos ajetaan ku ei kuitenkaa tunneta muutaman tunnin. Mun isä varmaan ajais eniten mutta itekkin ajattelin ajaa autobahnalla ja jos naisetki haluu nii toki.
Kommentit (41)
Että 2 aikuista ahtautuu urheiluautoon takapenkille? Eihän siihen mahdu sitten etupenkillekkään kunnolla...Kuulostaa todella huonolta idealta.
Nyt oli kyllä niin huonosti muotoiltu kysymys, että hyvin vaikea ottaa kantaa.
Ja matkatavarat toimittaa DHL? Urheiluautoon tekee tiukkaa sovittaa edes naisen käsilaukkua.
Miten isäsi suhtautuu siihen että sinulla on mies ja tyttöystävä? Toisaalta tunnette muutaman tunnin, joten siitä luulisi löytyvän jutun juurta.
Ja naisetkin saa oikein ajaa autoa ja vielä baanalla, vau.
Malliesimerkki siitä, kuinka tärkeää on äidinkieli.
Oman viestinsä saa perille, kun osaa jäsentää tekstinsä, käyttää välimerkkejä ja tehdä viittaukset oikein.
Vierailija kirjoitti:
19-vuotias on poika eikä mies.
Olen aikuinen ja mies
Jutelkaa vaikka säästä, urheilusta, politiikasta, autoista, Saksan autoilukulttuurista, ja tietysti lapsuusmuistoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aikuinen ja mies
Lol, teinit on niin tyhmiä
Vierailija kirjoitti:
Miten isäsi suhtautuu siihen että sinulla on mies ja tyttöystävä? Toisaalta tunnette muutaman tunnin, joten siitä luulisi löytyvän jutun juurta.
Ei mulla oo miestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aikuinen ja mies
Lol, teinit on niin tyhmiä
Nomä oon 20 sit ku mennään
Vierailija kirjoitti:
Ja matkatavarat toimittaa DHL? Urheiluautoon tekee tiukkaa sovittaa edes naisen käsilaukkua.
Kyllä mahutaan ku on takakontti myös ja jos naiset istuu takana nii hyvinhän siinä on tilaa
Vierailija kirjoitti:
Oliko tossa joku kysymys?
Joo, miten me tehdään autossa istumisesta vähemmän kiusallisempaa?
Kustantaa on 70+ vuotiaitten sanastoa 😂
Nuoret on nykyään paljo fiksumpia kuin entisaikaan. Öööh.. not.
Vähemmän kiusallisempaa? Söpöä epäkieltä. Voitte vaikka kerrata yhdessä äidinkielen lauserakenteita matkalla.
Tuolla ajatuksenjuoksulla on parempi ettet puhu autossa yhtään mitään. Etkä muuallakaan.
Että mitä että?