Ihania nää syyssateet! Rakastaako muut sateita?
Vaikka en talvesta pidäkään, mutta talvikin olisi siedettävä jos sataisi vain vettä ja rankasti välillä. En tiedä mikä tässä on niin kivaa, mutta rauhoittaa katsella ulos sateella kun itse saa istuskella sohvalla.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Sade on aivan perseestä!
Esterin.
Olisi kiva jos sataisi putkeen kauemmin, mutta nyt on vain pieniä pyrähdyksiä.
Sade on aivan ihanaa! Rakastan syksyä ja sitä kun illat ja päivät pimenee ja ulkona sataa. Jotenkin tosi tunnelmallista katsella sadetta ja istua itse sisällä lämpimässä.
Varmaan kaikki laiskuri rakastaa huonoja säitä, että saa vaan paisua kotona.
Sade tuntuu puhdistavalta ja raikastavalta.
Kiitos Jeesukselle sateista.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kaikki laiskuri rakastaa huonoja säitä, että saa vaan paisua kotona.
Kyllä sateella ja syksyllä on ihan mukava ulkoillakin (paitsi ihan kaatosateella mutta niitä on aika harvoin), paljon mukavampaa kuin kesällä kun ei ole niin kuuma vaan sopivan viileä.
Vierailija kirjoitti:
Sade tuntuu puhdistavalta ja raikastavalta.
Kiitos Jeesukselle sateista.
Tai ihan vaan pilville.
Ei! Haluun helteen. Ei pääse edes Espanjaan tuon koronan takii. Niin syvältä tää sää! >:O
N20
Missä sataa, meillä ihana lämmintä ja aurinkoista turussa
Sisällä on tunkkaista ja kosteaa.
Toivon, että sateet jo loppuis.
Ei vaan pitäisi olla +25 vuoden ympäri, kesällä +30. Ei sais yhtään sataa koskaan niin voisi aina istua terdellä ja ruskettua. Ois mieletöntä!
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan pitäisi olla +25 vuoden ympäri, kesällä +30. Ei sais yhtään sataa koskaan niin voisi aina istua terdellä ja ruskettua. Ois mieletöntä!
Nyt puhutaan kuitenkin Suomesta jossa huono ilma 11kk vuodessa
Tykkään kyllä sateesta, mutta puuhailen paljon ulkohommia, eikä olisi kovin kivaa, jos aina losottaisi.
Nukun kyllä tosi makeasti koko yön, jos nukahdan sateen ropinaan.
Rakastaa!! Koko elokuun odotin jo syksyä, helteet kyllästytti jo... Syksy ja sen värit on ihanaa <3
Mä aina virkistyn syksyllä, koko kesä menee aina vähän koomassa enkä jaksa mitään. Nyt oon jo huomattavasti virkistynyt kun ilmat viilentyneet ja tykkään myös sateesta.
On todella ihanaa, kun on syksy. Pian kauniin väriset lehdet puissa. Myös kuulaan sininen taivas syksyisin on upea. Viileää ja rauhallista.
Ainoa, mikä tuo surua on hylättyjen kesäkissojen kohtalo.
Kun me istumme torkkupeiton alla, takkatulen lämmittäessä villasukkaisia varpaitamme, juomme teetä, poltamme kynttilöitä, paistamme takassa omenoita. Fiilistelemme hämäränhyssyä.
Pienet emokissat pentuineen palelevat nälkäisinä kylmässä. syyssateessa
Luonto tykkää sateesta. Ja minä myös, en istuskele vain ikkunan takana ihailemassa, vaan saappaat jaloissa ja sadetakki päällä nautiskelen sateesta ulkona.
Pidän syksystä koska viileät sadepäivät vuorottelevat aurinkoisten päivien kanssa ja sää on vaihtelevaa. En kuitenkaan kaipaa rankkasateita tai pitkiä sadeputkia. Kuten en pitkäjaksoista hellettäkään.
Alkusyksy onkin usein hienoa aikaa. Eivät ne sadekuurot haittaa, mutta ikävää on, jos sataa lotisee monta päivää putkeen. Sitten lokakuun loppupuolella tapahtuu muutos. Voisin jättää väliin niin marras-, joulu- kuin tammikuun.
Sade on aivan perseestä!