Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihania nää syyssateet! Rakastaako muut sateita?

Vierailija
06.09.2020 |

Vaikka en talvesta pidäkään, mutta talvikin olisi siedettävä jos sataisi vain vettä ja rankasti välillä. En tiedä mikä tässä on niin kivaa, mutta rauhoittaa katsella ulos sateella kun itse saa istuskella sohvalla.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy on kuoleman aikaa, värit lähtevät kun pimeys ja synkkyys saa taas vallan, kylmyys vie elon pois kasveista.

Vierailija
22/37 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan pitäisi olla +25 vuoden ympäri, kesällä +30. Ei sais yhtään sataa koskaan niin voisi aina istua terdellä ja ruskettua. Ois mieletöntä!

Nyt puhutaan kuitenkin Suomesta jossa huono ilma 11kk vuodessa

No ei nyt sentään 11kk. Kyllä toukokuu - syyskuu on mukavaa säätä epävakaudesta huolimatta. Ja kaunista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

On todella ihanaa, kun on syksy. Pian kauniin väriset lehdet puissa. Myös kuulaan sininen taivas syksyisin on upea. Viileää ja rauhallista.

Ainoa, mikä tuo surua on hylättyjen kesäkissojen kohtalo.

Kun me istumme torkkupeiton alla, takkatulen lämmittäessä villasukkaisia varpaitamme, juomme teetä, poltamme kynttilöitä, paistamme takassa omenoita. Fiilistelemme hämäränhyssyä.

Pienet emokissat pentuineen palelevat nälkäisinä kylmässä. syyssateessa

Pitäkäähän ihmiset huolta lemmikeistä!

Jos ette aio pitää, viekää edes eläinsuojeluun!

Oikea tapa toimia tietenkin on olla ottamatta eläintä, jos sen hoitoon ei sitoudu sen elämän ajaksi.

Vierailija
24/37 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa alkusyksyä!

Vierailija
25/37 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sataa niin s a a t a nasti. V i t t u sade on perseestä.

Vierailija
26/37 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syksyn lapsi. Aurinko paahtaa joskus kesällä liian kirkkaasti. Sateen ropina ja takkatulen loimu syksyllä, vaahteran keltaiset ja punaiset lehdet pihalla, niistä tulen onnelliseksi.

Vierailija
27/37 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaninta on kirpeän raikas ilma aamuisin, sateen ropina illalla. Pidän kyllä ja ekat kausivalot jo sytytetty sisällä!

Vierailija
28/37 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pitää pyöräillä töihin 10 km ja koko matkan tulee kaatamalla kylmää vettä niskaan niin onpa tosi kivaa joo. Perillä on olo kuin olisi kylmässä suihkussa käynyt vaatteet päällä! Näiden sateenrakastajien ei varmaan koskaan tarvitse mennä ulos sateella.

Vierailija
29/37 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään syksystä, mutta en sateista!

Vierailija
30/37 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan sumua ja tihkusadetta. Olen joskus lähtenyt keskiyöllä kävelylle, kun sää on ollut täydellinen. Syksy on mun suosikkivuodenaika!

Vierailija
31/37 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sade kylmin kyynelin lyö tummaan akkunaan.

Vierailija
32/37 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pitää pyöräillä töihin 10 km ja koko matkan tulee kaatamalla kylmää vettä niskaan niin onpa tosi kivaa joo. Perillä on olo kuin olisi kylmässä suihkussa käynyt vaatteet päällä! Näiden sateenrakastajien ei varmaan koskaan tarvitse mennä ulos sateella.

Aikuisillekin tehdään sadevaatteita.

Vierailija
33/37 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateesta ei ole muuta iloa, kuin ilman raikastuminen ja kasvillisuuden kukoistuminen.

Olisi kiva viettää ulkona aikaa, mutta sateessa ei ole kiva olla. Viikonloppuna kastuin litimäräksi ja se riitti mulle.

Ei kiitos enempää sateita.

Vierailija
34/37 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvipouta on paras sää +16°

Vierailija
35/37 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisillekin tehdään sadevaatteita.

Todellako? En ole missään nähnyt myytävänä aikuisten kokoa olevia sadevaatteita enää vuosiin. Kerran ihan vartavasten kysyin urheilukaupasta ja sekin kauppias oli liikkeen muuton yhteydessä poistanut sadeasut valikoimasta. Ja hyvä jos yhdellä vastaantulijalla on sadeasu kymmenestä vaikka sataa kaatamalla.

Vierailija
36/37 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen satoi, että oli vesi tulla katosta läpi.

Vierailija
37/37 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto, taas alkaa se aika vuodesta kun sataa vähän päästä kylmää vettä niskaan! Nämä syyssateet on kyllä niin syvältä. Pelkän tuulen kanssa vielä pärjää jotenkuten kun pukee tuulipuvun päälle ulos lähtiessä ja vetää hupun päähän mutta se vesisade, se menee ihan helposti tuulipuvusta läpi vaikka siinä on  vettähylkivä pinta. Kun vettä ropisee kunnolla niin varttitunnissa on huppu ja rintamus vettynyt läpi asti ja kun on tunnin ulkona niin on sisäkerroksetkin ihan märkänä.