Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MISTÄ turhasta olet luopunut tänä ihanana koronavuonna?

Vierailija
06.09.2020 |

Itse ole lopettanut tuon täysin turhan ja erittäin saastuttavan ulkomaanmatkustelun.
Olen myös lopettanut Joskus matkaan tarttuneiden negatiivisen luonteenlaadun omaavien jonninjoutavien tuttavien tapaamisen tyyten.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä luovun siitä vain pandemian ajaksi, mutta se palaa repertuaariini, kunhan pandemia on ohi.

Nyt onkin hyvin aikaa kerätä oikein kunnon matkakassa ja tehdä sitten pandemian jälkeen oikein kunnon reissu! :)

Vierailija
2/25 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi ole tarvinnut luopua mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luopunut panemisesta. 

Vierailija
4/25 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän se on just paras matkustella kun ei ole niin ryysis. Vähien turistien kohtelukin on kuin kuninkailla.

Vierailija
5/25 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa "fiksua" sanoa ihanaksi sellaista vuotta, jonka aikana maailmanlaajuisesti jo satojatuhansia ihmisiä on kuollut siihen riehuvaan kulkutautiin.

Vierailija
6/25 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhista työmatkoista toimistolle. Työt tulee tehdyksi paljon tehokkaammin ja ajatukset pysyy kasassa ilman toimistohälyä.

Vierailija
7/25 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa "fiksua" sanoa ihanaksi sellaista vuotta, jonka aikana maailmanlaajuisesti jo satojatuhansia ihmisiä on kuollut siihen riehuvaan kulkutautiin.

Flunssastako puhut`?

8/25 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelu on jäänyt, samoin ulkona syöminen lähes täysin ja baari-iltoja olen viettänyt tasan yhden.

Hyvä puoli tässä on se, että rahaa säästyy.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
9/25 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään mutta lapseni joutui luopumaan monista asioista joita oli odottanut. Tapahtumia ja reissuja joita olin luvannut että tehdään nyt ihan kaksin kun hän tämä kesänä täytti 10 vuotta.

Vierailija
10/25 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittanut runkaammisen.

Vierailija
11/25 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flunssastako puhut`?

No heko heko. Flunssa ei tapa itse tautina ketään, kuin korkeintaan niitä, joilla on HIV edennyt AIDSiksi tai muita ihmisiä, joilla on syystä tai toisesta vastustuskyky AIDS-potilaan tasolla. Mutta flunssaa ei pidä sekoittaa influenssaan, joka on aivan eri tauti.

Vierailija
12/25 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen turha on toisen aarre. Olen edelleen matkustanut mutta vähän.

On luopunut baarioluista, tai ainakin vähentänyt after workkeja.

Vierailija
13/25 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tuu mieleen mitään mistä olisin luopunut, ei ole ystäviä tai perhettä. En käy ulkomailla, en teattereissa tai ravintoloissa. Töissä ja eräilyä koiran kanssa vapaa-ajat.

Vierailija
14/25 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikasta ja stressaamisesta.

Vierailija
15/25 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta kodin ulkopuolisesta harrastustoiminnasta ja ystävistä. Kauppaankaan ei enää huvittais lähteä. Tässä istun ja palstailen. Töissä käyn, se on päivän kohokohta.

Vierailija
16/25 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottotiedoista.

Vierailija
17/25 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiasyöpöistä kavereista.

Vierailija
18/25 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä juuri mistään. Pidän arkeni niin normaalina kuin mahdollista, niin helpottaa sitten paluuta täysin normaaliin arkeen, kun sen aika on. Ei tule ns. käänteistä kulttuurishokkia silloin.

Vierailija
19/25 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassakäymisen lopetin ja tilaan ruoat kotiin. En käy ravintolassa enää kuin take awayt hakemassa. Ja oikeastaan näin tuen ravintoloita enemmän koska aiemmin en jaksanut raahautua ravintolaan,nyt käyn useammin. Ruokaan menee vähemmän rahaa kun ostokset on suunnitellumpaa.

Käyn enemmän lenkillä kun ei tarvitse käydä kaupassa,työt sujuu etätyönä,joten aikaa ei mene työmatkoihin.

Vierailija
20/25 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomiehestä.