Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lupauduin toisille treffeille ja nyt en haluaisikaan enää nähdä

Vierailija
06.09.2020 |

Mitä sanon 😐

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko tavatessa kertoa? Onko treffipäivä jo sovittuna?

Ei näin! Miksi tulla tapaamiseen vain tuon sanoakseen? Miksi hukata molempien aikaa? Toinen vielä tulee tapaamiseen innoissaan ja suurin odotuksin, on valmistautunut ja suunnitellut, niin sitten vetäisetkin törkeesti maton pois jalkojen alta. Eieiei....

Mun mielestä olisi reilumpaa ihan kasvotusten kertoa, varsinkin jos päivä on jo lyöty lukkoon. Jos päivä jäi avoimeksi, niin sitten ehkä joku kohtelias viesti missä mennään.

Ei todellakaan tarvi kertoa kasvotusten, jos vasta toinen tapaaminen edessä. Viesti riittää oikein hyvin, eikä sitten tule mitään turhia odotuksia. Jos olisi jonkinlainen tapailu takana, sitten olisi reilua kertoa kasvotusten, mutta tuossa ei olla vielä edetty edes tapailuvaiheeseen.

Vierailija
22/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestivaihe, silmäpelivaihe, puheluvaihe, oman numeron antamis - vaihe, tapaamisvaihe, halausvaihe, kerron tarkemmin itsestäni -vaihe, tapailuvaihe, suudelmavaihe, edelleen tapailemme -vaihe, tapailemme myös muita -vaihe, kopelointivaihe, panovaihe, tapailemme edelleen myös muita -vaihe, nussimme lisää -vaihe, tapailemme edelleen ilman sitoumuksia -vaihe, pitäisikö ehdottaa seustelua -vaihe, voi v**ttu seurustelu pelottaa - vaihe, nu*sitaan vielä vähän muita -vaihe, josko nyt sitten seurusteltais -vaihe.

Unohdinko jonkun oleellisen vaiheen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat viestiä: 

Kiitos treffeistä, mutta kun oon nyt tässä miettinyt ja vaikka olit tosi kiva, en näe meitä yhdessä, joten oon tullut toisiin ajatuksiin ja en haluakaan tavata uudestaan, kaikkea hyvää jatkoon!

Kiitos, tämä kuvaa tuntemuksia aika hyvin. Ap

Vierailija
24/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruutat tapaamisen ja sanot, että tulit toisiin ajatuksiin.

Nuo on hiton vaarallisia tilanteita.

Siskollani kävi vastaavassa tilanteessa, että toisella osapuolella kilahti ja jäi vainoamaan.

Tyyliin "näin ei kohdella ihmisiä"....

Tuommoset treffit on muutenkin ihan keinotekoisia viritelmiä..

Vierailija
25/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestivaihe, silmäpelivaihe, puheluvaihe, oman numeron antamis - vaihe, tapaamisvaihe, halausvaihe, kerron tarkemmin itsestäni -vaihe, tapailuvaihe, suudelmavaihe, edelleen tapailemme -vaihe, tapailemme myös muita -vaihe, kopelointivaihe, panovaihe, tapailemme edelleen myös muita -vaihe, nussimme lisää -vaihe, tapailemme edelleen ilman sitoumuksia -vaihe, pitäisikö ehdottaa seustelua -vaihe, voi v**ttu seurustelu pelottaa - vaihe, nu*sitaan vielä vähän muita -vaihe, josko nyt sitten seurusteltais -vaihe.

Unohdinko jonkun oleellisen vaiheen?

Joo. Se joka tyypin "olen sitoutumiskammoinen mutta pidän sinusta" -vaihe jäi välistä. Kun halutaan syödä ja säästää se stnan kakku. Muuten tais olla oleelliset mainittu.

Vierailija
26/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko tavatessa kertoa? Onko treffipäivä jo sovittuna?

Ei näin! Miksi tulla tapaamiseen vain tuon sanoakseen? Miksi hukata molempien aikaa? Toinen vielä tulee tapaamiseen innoissaan ja suurin odotuksin, on valmistautunut ja suunnitellut, niin sitten vetäisetkin törkeesti maton pois jalkojen alta. Eieiei....

Juu. Sääliseksiä ensin ja sitten totuus.

No pitääkö käyttää maskia seksin aikana?

On suositeltavaa:

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/df6b100b-63bb-4ac8-8ee3-b07a365bcc15

Mikä on lähdeviite alaotsikon väitteelle"Pienin riski saada koronavirustartunta seksin aikana on sooloseksissä." ?

Vierailija
27/27 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat viestiä: 

Kiitos treffeistä, mutta kun oon nyt tässä miettinyt ja vaikka olit tosi kiva, en näe meitä yhdessä, joten oon tullut toisiin ajatuksiin ja en haluakaan tavata uudestaan, kaikkea hyvää jatkoon!

Sain yhdeltä kerran treffatulta tuon tyyppisen viestin ja täytyy sanoa, että arvostin! Pari muuta ovat vaan hiljenneet enkä itsekään kysellyt perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän