Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jankutijankuti ilmapalloilmapallo

Vierailija
15.10.2013 |

Nyt jankuttajat suut kiinni ilmapalloasiasta ja annatte olla. Isä toimi fiksusti ja piti pienen lapsena puolta.

Leijonaisä, joka puolusti lastaan

Onhan se päivänselvää, että palstamammat haukkuu aina miehiä ja kääntää asiat päälaelleen

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 16:07"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 16:04"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 15:58"]

Näin on.

Kuvaa niin hyvin suomalaisia, että he haluavat lynkata pienen lapsen ja viedä siltä ilmapallonkin kädestä! Niin lapsivihamielinen maa ja ihmeen lapsivihamielinen on tämä palstakin! Ja jos joku uskaltaa tuoda tällaisen epäkohdan esiin ( se isä) niin sekin lynkataan armotta. Ei mikään ihme, että täällä riittää kouluampujia ja -puukottajia ja perhetappajia. Tällaisessa vihamielisessä kulttuurissa niitä kasvaa.

[/quote]

Näytäpä nyt ensinnäkin yksikin teksti täältä, jossa yritetään lynkata pieni lapsi.

Onko sinulle laisinkaan merkitystä sillä, mikä kirjoitustesi totuusarvo on? Ei nimittäin siltä näytä. Tämä tekstisi oli jo lähes yhtä valheellinen kuin ilmapalloisän kuvaus vartijan käytöksestä.

[/quote]Onhan täällä näitä sivuja ja tekstejä jo vaikka kuinka monta. Ota silmä käteen ja katso. Te olette hirveän vihamielisiä ja varmaan karjuisitte raivosta jos nyt näkisitte jonkun vieraan lapsen hullareiden ilmapallo handussa.

[/quote]

Täällä ei varmasti ole yhtään tekstiä, jossa pyritään lynkkaamaan pieni lapsi. Ei ainakaan tässä ketjussa, jonka olen lukenut kokonaisuudessaan, enkä usko että muuallakaan.

Minua ei mikään ilmapallo kiinnosta (sehän ei kiinnostanut edes Kammosen poikaa, Kammonen itse taisi olla ainoa jota se kiinnosti ihan huomattavan paljon) vaan syyttömän vartijan kohtelu ja se, että ilmapalloisä valehteli somessa siitä, miten vartija hoiti tilanteen. Ja se, että hänen kaverinsa kertoivat facebookissa, kuinka olisivat vetäneet tätä ihmistä pataan. Ja sitten vielä se, että Kammosta ei näytä kiinnostavan omien valheidensa oikaisu.

Valehtelu ei ole minulle mikään pikkujuttu. Jos se on sitä sinulle, niin sitten on, mutta itse en hyväksy sitä että Stocka ja nyt myös Hesari asettuivat hyysäämään ihmistä, joka yrittää selvitä elämässä eteenpäin valehtelemalla muista ihmisistä julkisesti.

[/quote]Ja mä en hyväksy sitä, että aikuiset ihmiset kohtelevat lapsia huonosti. Kuten tässä se vartija ihan turhan takia. Vaikka se isä olisi varastanut sen pallon, se ei kuitenkaan ollut sen arvoinen juttu, että lapsen mieli piti pahoittaa.

Jos lapsella on epäonni saada huonohkot vanhemmat niin pitääkö muidenkin aikuisten olla yhtä huonoja? Eikö joku muu aikuinen voi olla kiva silti vaikka lapsen oma vanhempi olisikin toiminut väärin?

Mä en tiedä varastiko isä pallon vai ei mutta minusta vartija oli ilkeä pienelle lapselle turhan takia.

Vierailija
42/45 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 14:46"]

Ny niillä menee jo hermot. :D :D :D

[/quote]

Kellä?

Mielenkiintoista tämäkin "kikakika, nyt ne suuttuu, huomasikss? muista peukuttaa mun viestiii!!"

Tulee elävästi yläaste mieleen.

[/quote]

Joo, yläasteella oli aina niitä koulukiusaajia, jotka oli pummaamassa muiden tavaroita, tökkimässä ja kiusaamassa. Ja nykyäänhän koulukiusaajat tosiaan laittaa typeriä videoita FB:iinkin. Joten olet oikeassa, ilmapallovideointi muistuttaa aivan yläkoulumaista koulukiusaamista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 16:31"]

Näin on.

Kuvaa niin hyvin suomalaisia, että he haluavat lynkata pienen lapsen ja viedä siltä ilmapallonkin kädestä! Niin lapsivihamielinen maa ja ihmeen lapsivihamielinen on tämä palstakin! Ja jos joku uskaltaa tuoda tällaisen epäkohdan esiin ( se isä) niin sekin lynkataan armotta. Ei mikään ihme, että täällä riittää kouluampujia ja -puukottajia ja perhetappajia. Tällaisessa vihamielisessä kulttuurissa niitä kasvaa.

[/quote]

Näytäpä nyt ensinnäkin yksikin teksti täältä, jossa yritetään lynkata pieni lapsi.

Onko sinulle laisinkaan merkitystä sillä, mikä kirjoitustesi totuusarvo on? Ei nimittäin siltä näytä. Tämä tekstisi oli jo lähes yhtä valheellinen kuin ilmapalloisän kuvaus vartijan käytöksestä.

[/quote]Onhan täällä näitä sivuja ja tekstejä jo vaikka kuinka monta. Ota silmä käteen ja katso. Te olette hirveän vihamielisiä ja varmaan karjuisitte raivosta jos nyt näkisitte jonkun vieraan lapsen hullareiden ilmapallo handussa.

[/quote]

Täällä ei varmasti ole yhtään tekstiä, jossa pyritään lynkkaamaan pieni lapsi. Ei ainakaan tässä ketjussa, jonka olen lukenut kokonaisuudessaan, enkä usko että muuallakaan.

Minua ei mikään ilmapallo kiinnosta (sehän ei kiinnostanut edes Kammosen poikaa, Kammonen itse taisi olla ainoa jota se kiinnosti ihan huomattavan paljon) vaan syyttömän vartijan kohtelu ja se, että ilmapalloisä valehteli somessa siitä, miten vartija hoiti tilanteen. Ja se, että hänen kaverinsa kertoivat facebookissa, kuinka olisivat vetäneet tätä ihmistä pataan. Ja sitten vielä se, että Kammosta ei näytä kiinnostavan omien valheidensa oikaisu.

Valehtelu ei ole minulle mikään pikkujuttu. Jos se on sitä sinulle, niin sitten on, mutta itse en hyväksy sitä että Stocka ja nyt myös Hesari asettuivat hyysäämään ihmistä, joka yrittää selvitä elämässä eteenpäin valehtelemalla muista ihmisistä julkisesti.

[/quote]Ja mä en hyväksy sitä, että aikuiset ihmiset kohtelevat lapsia huonosti. Kuten tässä se vartija ihan turhan takia. Vaikka se isä olisi varastanut sen pallon, se ei kuitenkaan ollut sen arvoinen juttu, että lapsen mieli piti pahoittaa.

Jos lapsella on epäonni saada huonohkot vanhemmat niin pitääkö muidenkin aikuisten olla yhtä huonoja? Eikö joku muu aikuinen voi olla kiva silti vaikka lapsen oma vanhempi olisikin toiminut väärin?

Mä en tiedä varastiko isä pallon vai ei mutta minusta vartija oli ilkeä pienelle lapselle turhan takia.

[/quote]

Onko sinusta lapsen hyvin kohtelua sitten se, että hänestä tehdään julkinen video nettiin? Aika harva aikuinen haluaisi omalla nimellä ja naamalla olla jonkun nettikohun mannekiini. Veikkaan, että tuskin Sulokaan olisi halunnut, jos olisi saanut ja voinut päättää. Minusta se, jota tässä on eniten loukattu, on pieni viaton 2-vuotias - ja häntä on loukannut oma isä riistämällä hänen yksityisyyden suojansa.

Vierailija
44/45 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 16:31"]

Näin on.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mihin perustat väitteesi, että vartija oli ilkeä lapselle? 

Vartija kohteli lasta tosi kiltisti ja hyvin, selitti asian eikä ottanut palloa todellakaan väkisin lapselta.

Lapsen mielen pahoitti isä. 

Kaiken tämän näkee katsomalla sen isän tallentaman videon, jos se jossain vielä on näkyvillä.

Tietääkö muuten lynkkaus-sanaa rakastava ilmapallero, mitä sana edes tarkoittaa?

Vierailija
45/45 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 14:45"]

Perusteilla on yhdistys: Ilmeisen Daijut Ilmapallomammat Oksentavat Tuotoksiaan Saitille eli I.D.I.O.T.S. Nettisivukin löytyy: www.idiots.fi. Saatte siellä purkaa järkytystänne siitä mustasta foliopalasta. 

[/quote]

Kuka olikaan se, jota se "musta foliopala" kiinnosti eniten? Se ei ollut Sulo. Se oli Sulon iskä, joka kiihkoissaan videoili, someili ja värväsi kantispöydän jenginsäkin apuun.