Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ois Pertti Jarlan kannattanut keskittyä siihen Fingerporiin, nämä ”pilapiirrokset” ovat aivan PASKOJA

Vierailija
06.09.2020 |

Poliittiseen pilapiirrokseen kuuluu nimittäin sisältyä enemmän tai vähemmän vakavaan ajankohtaiseen asiaan liittyvä vitsi.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä pilapiirrokset? Linkki?

Vierailija
2/42 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hs.fi/sarjakuvat/jarla/car-2000006623591.html

Riemastuttaa varmasti Keskustan avaruusohjelmalle naureskelevia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän tuo oli. Ei silti Karin voittanutta pilapiirtäjää.

Vierailija
4/42 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rannan Ville?

Vierailija
5/42 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki tietää jo etukäteen, ettei ole munaa tehdä Suomisen Karin tyylistä todellista kantaaottavaa ja piikittävää pilaa. Karin piirustukset edelleenkin täysin ajankohtaisia. Luulen, että Jarlalla riittää lihakset tehdä tätä persu, keskusta-juttua, mutta oikeista asioista ei uskalla piirrellä mitään.

Vierailija
6/42 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rannan Ville?

Tuota tuskin kukaan laskee edes piirtäjäksi. Sama kun mun 10 vuotias poika töhertelisi jotain.

Vierailija
7/42 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt piti käyttää kaikki kostit että saatiin keskustalle mahdollisimman vihervasemmistolainen linja. Sitäpaitsi Kulmuni oli liian rehellinen.

Vierailija
8/42 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minust tuo oli vaihteekš hauska. En yleensä hymyile edes Fingerporille.

Vierailija
9/42 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.hs.fi/sarjakuvat/jarla/car-2000006623591.html

Riemastuttaa varmasti Keskustan avaruusohjelmalle naureskelevia.

Kai Kulmuni tiesi ylittävänsä boxin reunat avaruusjutuillaan.  Minusta oli ihan hauska, vetosi  boxilaisiin.  

Vierailija
10/42 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rannan Ville?

Tuota tuskin kukaan laskee edes piirtäjäksi. Sama kun mun 10 vuotias poika töhertelisi jotain.

Luulen kyllä että sinun 10 vuotias poikasikin keksisi parempia vitsejä.

Vierailija
11/42 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt piti käyttää kaikki kostit että saatiin keskustalle mahdollisimman vihervasemmistolainen linja. Sitäpaitsi Kulmuni oli liian rehellinen.

Typerä temppu sillä vihervasemmistolaisten ääniä ei ne silti saa ja karkoittavat samalla äänestäjiään perussuomalaisten leiriin.

Vierailija
12/42 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen keskustan avaruusohjelma?

Vierailija
13/42 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikki tietää jo etukäteen, ettei ole munaa tehdä Suomisen Karin tyylistä todellista kantaaottavaa ja piikittävää pilaa. Karin piirustukset edelleenkin täysin ajankohtaisia. Luulen, että Jarlalla riittää lihakset tehdä tätä persu, keskusta-juttua, mutta oikeista asioista ei uskalla piirrellä mitään.

olen pitkään miettinyt jarlan arvomaailmaa koska hän piirtää todella paljon nåtsi aiheisia ja uskontoa kritisoivia strippejä. aivan kuin hänen maailmansa pyörisi juuri näiden ympärillä. maailman historia on pullollaan hyviä aiheitä muinaisista kansoista jne. mutta nämä tulee yhä uudelleen ja uudelleen.

onkohan jarla kaappinåtsi-ateisti?

Vierailija
14/42 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karin tai Karlsson in jatkajaksi on tietysti todella vaikeata löytää samantasoinen piirtäjä. Mutta että HS valitsee Jarlan ei pahemmin voinut mennä hakoteille. Pitäisi perua HS:n tilaus.

Vierailija
15/42 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä munasta ole kysymys vaan siitä että nykypäivänä Karin vitsit olisivat mauttomia ja säälittäviä.

Vähän sama kuin väittäisi että Petelius ja Kalliala saamelaisina tai Speden Naisen logiikka olivat hienointa sketsiviihdettä mitä Suomessa on tehty, ja nykyään tehtäisiin yhtä hienoa jos vain uskallettaisiin.

Vierailija
16/42 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen pitkään miettinyt jarlan arvomaailmaa koska hän piirtää todella paljon nåtsi aiheisia ja uskontoa kritisoivia strippejä. aivan kuin hänen maailmansa pyörisi juuri näiden ympärillä. maailman historia on pullollaan hyviä aiheitä muinaisista kansoista jne. mutta nämä tulee yhä uudelleen ja uudelleen.

onkohan jarla kaappinåtsi-ateisti?

Joo, ehdottomasti Hesarin poliittisen pilapiirtäjän pitäisi piirtää muinaisista etruskeista! Olisi niin hyvä aihe.

Vierailija
17/42 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nykyhuumori on verrattavissa natsiaikaan. Kukaan ei uskalla pilata Hittleriä.

Vierailija
18/42 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, Suomisen Karin pitäisi saada puupäähattu!

T: Asiantuntija.

Vierailija
19/42 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää nykyhuumori on verrattavissa natsiaikaan. Kukaan ei uskalla pilata Hittleriä.

Se on muuallakin kuin pilapiirroksissa. Politiikan toimittajatkaan eivät uskalla nostaa esiin perussuomalaisten yhteyksiä ääriryhmiin.

P.S. Muuten suomen kielessä ”pilata”-verbiä ei voi käyttää tuossa merkityksessä. Oikea sana olisi ”pilailla”, ja sen kanssa ei voi käyttää partitiivia. Natiiville selvä juttu.

Vierailija
20/42 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviähän nuo ovat. Mutta koska menee överiksi, ja eräät huumorintajottomat hyppii seille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi