Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällainen salasuhteessa oleva nainen säälittää minua, miten voisin auttaa häntä?

Vierailija
06.09.2020 |

Mitä mieltä naisesta, joka vielä 10 VUODEN kuluttua vatvoo mielessään pieleen mennyttä tapailua, josta ei kehittynytkään suhdetta. Nyt hän on salasuhteessa tämän kyseisen miehen kanssa eikä muita miehiä tule kuvioihin. Kai tämä mies käyttää vain hyödykseen tätä naista.

Hän itse kommentoi asiaa niin, että on tämän miehen kanssa seksisuhteessa kunnes löytyy joku joka rakastaa aidosti ja jonka kanssa voi solmia parisuhteen.

Mistä tuollainen voisi kertoa? Ei kai tuollaista ihan masennuksellakaan voi selittää? Entä jollain traumalla? Miten voin auttaa naista avaamaan silmänsä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/3 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä työnnä pitkää nokkaasi muiden asioihin, ellei sitä pyydetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kaipaan miestä, johon rakastuin vuonna 2004. Näimme uudestaan 2013 ja rakastuin häneen uudelleen. Suhdetta meillä ei ole ollut, eikä seksiä, mutta EDELLEEN voisin ryhtyä suhteeseen hänen kanssaan, jotta saisin hänet pois mielestäni.

Ja jos suhteesta saisin enemmän, kuin siihen annan, voisin siinä ollakin, vaikkei se olisi täydellinen (olisin esim. salasuhteessa). Ehkä ystävänaisesi saa siis suhteestaan enemmän, kuin saisiilman sitä? Aika helppo syy päätellä miksi hän siis on siinä.

Olen toki miettinyt, miten voi olla, että rakastuin tähän yhteen mahdottoman suhteen mieheen, niin ettei minua edes kiinnosta hakea muita suhteita. Mutta olen sitten ajatellut, että se tunne, jota koin kyseistä miestä kohtaan asetti itselleni ikään kuin ”lattian” tunteille, jollaisia haluan kokea suhteissani. Eli vähempi ei kelpaa. Jos mies ei herätä minussa samanlaista kipinöintiä ja intohimoa, kuin tuo mies, niin mihin tarvitsisin suhdetta? En yhtään mihinkään.

Onhan se säälittävää, mutta minkä sille mahtaa? Aion ryhtyä suhteeseen enää vain, jos joku mies saa aikaan minussa superkorkeita tunneaaltoja, intohimoa, kipinöintiä ja rakkautta. Onko se sitten jotenkin huono asia? Ei minusta.

Ehkä ystävälläsi on samoin.

Harmillisinta omassa tilanteessani on se, miten epätodennäköistä tällaisen ihmisen vastaantuleminen elämässä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi