Vuokralainen vaatii vuokranalennusta! Onko HÄVYTTÖMÄMPÄÄ kuultu?
Yhdessä huoneessa on vähän havaittu kosteutta ja siksi pitäisi muka vuokraa alentaa vaikka talonyhtiö korjaa asiaa. TURHA LUULLA! Päinvastoin. Nostan vuokraa.
Kommentit (17)
Ap ei taida edes tietää, mikä on hävytön!
Potki pihalle, niin minäkin teen. Ei se vuokralaisen häätö mitään rakettitiedettä ole, eikä lainkaan vaikeaa vaikka mediassa niin kirjoitellaan ja varoitetaan irtisanomisen vaikeudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potki pihalle, niin minäkin teen. Ei se vuokralaisen häätö mitään rakettitiedettä ole, eikä lainkaan vaikeaa vaikka mediassa niin kirjoitellaan ja varoitetaan irtisanomisen vaikeudesta.
Sana kusipäisestä vuokranantajasta kirii nykyisin nopeasti netissä ja pian et saa kuin jotain mokkakikkeleitä vuokralaisiksi.
Niiltä saa ainakin rahat, kun sossu maksaa.
Aivan normaali tuotteen/palvelun hinnastaneuvottelutilanne.
Yrittää nyt vähän enemmän näiden provojen tason kanssa. Annan 0,5/5 pistettä yrityksestä.
Ja taas väki tarttuu syöttiin:)
Sinä se jaksat meuhkaa milloin mistäkin, TURHA LUULLA -trolli
hoida se premium hjintainen kolo kuntoon, äläkä selitä. Asukkailta löytyy myös juristivoimaa.
Järkyttävää tosiaan. Olet myynyt jotain mikä ei ole ollut sovitun mukaista. Ja joku kehtaa vaatia hinnasta jotain pois... huh miten härskiä. Ensi kerran kun saat litran maidon sijasta litran kusta, niin voit sitten purra hammasta... damn... no onhan tässä ainakin litra kusta ostettuna eurolla.
Mokkaiset sitten ei välitä tupakointikiellosta, vaan polttelevat sisällä kaverien kera runsaasti. Eivät myös hiljaisuussäännöistä välitä että naapurit saattaa suuttua.
Ja kiva asenne sulla, vuokralaisellasi saattaa olla homeallergia tai herkistymä. Sellaiset joutaa kadulle, niinkö? Voin kertoa että tukia ja apua eivät saa. Toivottavasti et itse herkisty millekään, sitä et vaan voi tietää kun kemikaaleja tuotetaan yhä enemmän ja kiertävät luontoon, siitä sunkin ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sana kusipäisestä vuokranantajasta kirii nykyisin nopeasti netissä ja pian et saa kuin jotain mokkakikkeleitä vuokralaisiksi.
Niiltä saa ainakin rahat, kun sossu maksaa.
Asumistuen voi siirtää itsenäisesti omalle tililleen, vaikka se on aluksi tullut suoraan vuokranantajan tilille, tästä ei tule mitään ilmoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Yrittää nyt vähän enemmän näiden provojen tason kanssa. Annan 0,5/5 pistettä yrityksestä.
Ja taas väki tarttuu syöttiin:)
Tuskin edes tarttuu. Kyllä tämä provoksi huomattiin, mutta mukava turista ja heittää läppää.
Vierailija kirjoitti:
Mokkaiset sitten ei välitä tupakointikiellosta, vaan polttelevat sisällä kaverien kera runsaasti. Eivät myös hiljaisuussäännöistä välitä että naapurit saattaa suuttua.
Ja kiva asenne sulla, vuokralaisellasi saattaa olla homeallergia tai herkistymä. Sellaiset joutaa kadulle, niinkö? Voin kertoa että tukia ja apua eivät saa. Toivottavasti et itse herkisty millekään, sitä et vaan voi tietää kun kemikaaleja tuotetaan yhä enemmän ja kiertävät luontoon, siitä sunkin ruokaan.
Pahimmat tupakointikielloista välittämättömät ovat alkoholistit.
Kenelle sossu muka maksaa vuokraa? Asumistuki, työttömyyskorvaus ja tt-tuki tulee Kelalta ja kaikki tulevat asukkaan omalle tilille. Jossain harvinaisessa tapauksessa, esim.tukiasunnossa osa maksetaan suoraan vuokranantajan tilille, mutta silloin henkilön kyky hoitaa asioitaan on alentunut. Maksaja siis kuitenkin on Kela, ei sossu.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle sossu muka maksaa vuokraa? Asumistuki, työttömyyskorvaus ja tt-tuki tulee Kelalta ja kaikki tulevat asukkaan omalle tilille. Jossain harvinaisessa tapauksessa, esim.tukiasunnossa osa maksetaan suoraan vuokranantajan tilille, mutta silloin henkilön kyky hoitaa asioitaan on alentunut. Maksaja siis kuitenkin on Kela, ei sossu.
Kyllä mä vaan olen Kelan lomakkeessa nähnyt kohdan, jossa voin itse valita tuleeko minulle vai vuokranantajalle. Vika on Kelan lomakkeessa ei vuokralaisen maksukyvyssä. En tiedä onko sitä enää nykyään mutta ollut joskus.
Meillä pyysi alennusta remontin ajaksi.. hävytöntä!
Nauti vielä kun voit, kohta loppuu ne Kelan asumistuet.