Näen kuolleesta koirastani usein unia. Tuntuvat niin todelta. Koirallani oli tapana juosta minua kohti
ja tässä unessa juoksi järjetöntä vauhtia ohitseni.Näkeekö muutkin?
Kommentit (14)
Mun kuollut koira kävi moikkaamassa myöhemmin. Kerroin sille että kaikki on hyvin, voi jatkaa matkaansa. Sen jälkeen en nähnyt koirasta unia. Ajatuksissa on edelleen vaikka on puskenut koiranputkea jo 15 vuotta.
Itsekin näen aika usein..vähintään kerran kuussa. Joskus unet tuntuvat todella todellisilta.
Koira tuli noutamaan sinua luokseen rajan taa. Mukavaa matkaa ja kerro terkkuja tutuille 😇
Etiäinen. Joko sinulle tai jollekin sukulaisellesi tuttavallesi tulee tapahtumaan ikäviä, luultavasti kuolema kolkuttelee. Saatat olla shamaani, noita yms onko suvussasi ollut ennenkin näkijöitä*kaivaa nenää*
Näen joskus samaa. Toisin näen unta neitokakaduistani jotka kuolivat kesällä. Silti kuulen niiden laulun ja itken jopa unissani nähdässeni ne.
Vierailija kirjoitti:
Mun kuollut koira kävi moikkaamassa myöhemmin. Kerroin sille että kaikki on hyvin, voi jatkaa matkaansa. Sen jälkeen en nähnyt koirasta unia. Ajatuksissa on edelleen vaikka on puskenut koiranputkea jo 15 vuotta.
Mä surin koirani kuolemaa ihan kohtuuttomasti. Itkin vaan ja olin ihan sekaisin. Sitten näin unta, että koirani tuli ikäänkuin näyttämään mulle, että hänellä on asiat hyvin. Taustalla näkyi himmeämpänä myös aiemmin kuollut koiramme.
Sen jälkeen pystyin päästämään surusta irti.❤️
Näen unessani mielikuvitustyttöystäväni juoksevan heinäpellon poikki avosylin suurehkot rinnat hölskyen holtittomasti milloin kainaloihin milloin napaan, suu vaahdossa ja silmät muljahdellen kuin elokuvan turner ja täystuhon koiralla. Herään aina kauhuissani siihen kun huomaan hänen heiluvan häntänsä *AAAARRRGGGHHH!!!*
Kuolleista ihmisistä (varmaan eläimistäkin) voi nähdä myös hallusinaatioita ihan valveilla. Liittyy jotenkin ihmisen aivojen toimintaan. Esiintyy usein silloin kun joku on ihan vasta kuollut.
Mieli prosessoi menetystä. Itse koin pitkään ihan valveilla, kuin koirani olisi nojannut jalkaani vasten sängyllä, kuten eläessään. Olin jopa kuulevinani tassujen rapinaa.
Kuollut anoppini myös kävi tervehtimässä minua unessa kertoen, että kaikki on hyvin. Kyllä koiraa saa surra. Unien näkeminen on keino saada voimavaroja valve-elämään. Se, ettei koira juossut enää kohti, vaan ohi, kertoo varmaankin että alat hyväksyä menetyksen.
Mielikuvitustyttöystävän heiluva häntä ja kuollut koirakin menettelee, mutta jos jonkun kuollut anoppi alkaa ängetä uniini niin siihen kyllä vedän rajan
En ole nähnyt kuolleesta koirastasi unta.