En saanut taaskaan seuraa baarista
Rumana naisena ei ole helppoa. Ei edes seksiin kelpaa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä vkl en lähtenyt kokemaan pettymystä baareissa. Viisainta olisi kun en enää ikinä yrittäisi naisia. Kaikkein parasta olisi kun saisin yhden kerran riittävän paljon esim. morfiinia.
Sain sairaalassa kerran morfiinia. En pitänyt.
Sairaalassa jotain vahvaa kipulääkettä minäkin olen saanut. Ei se ollut kivaa eivätkä antaneet sitä tarpeeksi. Valitettavasti olen vieläkin elossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä en tykkää käydä baareissa.
Syinä on liian kalliit tuopit ja aktiiviset ajat on liian myöhään.Tuo on karu totuus. Juomat on törkeän kalliita ja porukkaa on vasta joskus keskiyön jälkeen Jos silloinkaan. Tässä kerran viikonloppuna baarissa oli yöllä 11 ihmistä. Luulen että se baari menee kohta konkurssiin.
Taitaa tämä korona aika vaikuttaa kukkaroon ja siten ylelliseen käyttäytymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alennat itsesi tuollaiseen?
"Ööö" Mitä tarkoitat? - mistä sinkkunaisen kannattaisi sitten sinusta hakea itselleen seuraa? - Odottaa kotona kädetristissä ja jalat solmussa, että joku (mies) saapuisi ilmaisemaan kiinnostuksensa? Kun ei meitä kaikkia nappaa nettitreffipalvelimet ja ainakin Tinderin tarjonta on luultavasti aikas vaisua omalla kotiseudullani ja kuten joku jo kirjoittikin siitä minuakin tökkii sen maine...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tainnut kertaakaan eläissäni käydä baarissa.
N29
Uteliaisuudesta. Oleko muutoin kokenut löytäneesi itsellesi seuraa ai mahd. jotain toisella tavalla enemmän, kuten sen yhden ja erityisen kumppanin. - uolla ikää on saattanut olla jo useammankin kerran parisuhteessa. Ei baarit tietenkään ainoa paikka ole löyää ja kohdaa "Se" toinen mutta "live" paikat joissa toisen kohaaminen olisi luontevaa ja vaivatonta ovat vähissä, olkoonkin että periaatteessa sen oman rakkaansa voinee löyää periaatteessa mistä vain...
Olen ollut nykyisen mieheni kanssa 19-vuotiaasta asti. Siihenkään asti ei ollut ongelmaa tavata miehiä.
Lainaamasi
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä en tykkää käydä baareissa.
Syinä on liian kalliit tuopit ja aktiiviset ajat on liian myöhään.
No ei siellä kaltaisiasi köyhiä/saitoja ysiltä nukkumaan meneviä ”miehiä” kaivatakaan.
Hoh, hoijaa... Akateemiset isotuloiset laatikkopää miehet eivät siis taaskaan edes huomanneet sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tainnut kertaakaan eläissäni käydä baarissa.
N29
Uteliaisuudesta. Oleko muutoin kokenut löytäneesi itsellesi seuraa ai mahd. jotain toisella tavalla enemmän, kuten sen yhden ja erityisen kumppanin. - uolla ikää on saattanut olla jo useammankin kerran parisuhteessa. Ei baarit tietenkään ainoa paikka ole löyää ja kohdaa "Se" toinen mutta "live" paikat joissa toisen kohaaminen olisi luontevaa ja vaivatonta ovat vähissä, olkoonkin että periaatteessa sen oman rakkaansa voinee löyää periaatteessa mistä vain...
Olen ollut nykyisen mieheni kanssa 19-vuotiaasta asti. Siihenkään asti ei ollut ongelmaa tavata miehiä.
Lainaamasi
Onnea sinulle! Olen melkein kateellinen. - Joskus tuntuu tuskalliselta kun tuntuu, että osa Tai niikuin täällä osa on vakaai sitä mielä, että "kaikki naiset") löytävät ja kohtaavat oman rakkaansa luontevasti ja vaivattomasti missä ja milloin vain.
Ja sitten niinkuin minä itse niin sen oman kumppanin löytäminen on ja on ollut hyvin haastavaa... Aina. Ei ole kovin rohkaisevaa täälläkään kun on saanut ohjeeksi mm. laihduttaa.
Kuinka paljon vielä pitäisi kun painoa on 54kg pituutta on 168cm... Niin ja tietysti minun pitäisi laskea rimaa ja hakea oman tasoistani... - Tai kenties paremmin: alle oman tasoni kun en ole "oman tasoistanii" löytänyt/ saanut...
Eikö sinua huolestuta HIV:n tai muiden tautien saaminen?
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinua huolestuta HIV:n tai muiden tautien saaminen?
Miksi ajattelet ensimmäisenä seksiä, silloin kun kse on seuran hakemisesta. Tai en minä ainakaan miehenä osaa pelää, että HIV tai jokin muu (ns) seksitauti olisi vaarassa tarttua samalla kun yritän lähestyä ja saada seuraa jostain naisesa.
Mutta toisaalta en harrasta myöskään ns. yhden yön juttuja tms e. minusta ei ole seksikumppaniksi jollekin naiselle jota en olisi ensin oppinu jo "hieman" tuntemaan... Seksi on minulle muutakin kuin "vain" mekaaninen suoritus
Tai sitten vain en ole kohdannut häntä, jonka kanssa tilanne olisi edennyt seksiin hyvin pian ensikohtaamisemme jälkeen.
Tiedä sitten olenko tehnyt oikein va väärin, koska useamman naisen kanssa olen tullut kavreiksi kuin mitä olen harrastanut seksiä heidän kanssaan.
Itse iloitsen jokaisesta naispuolisesa kaveristani ja ystäväsäni mutta oki on hetkiä jolloin sitä on joidenkin osalta ennättänyt käydä mielessä seksin harrastaminenkin.
Läheskään kakista heisä, joita olen saanu iselleni seuraa ja iloa baarissa tai yökerhoissa ei myöhemmin ole tullut yhtään mitään, eikä siinä mitään. Tulisi kovin raskaaksi jos baarista tai yökerhosta, mikä ikinä pitäisi poistua, niin että olisi aina onnitunut luomaan uuden pysyvämmän ihmissuhteen.
Miksi alennat itsesi tuollaiseen?