Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmettelyä kerrakseen

Vierailija
14.10.2013 |

Moro. Sellaista olen ihmetellyt kuinka paljon täällä on suvaitsemattomia ihmisiä. Itse olen ollut yli 30v naimisissa. Kyllä minä täällä käyn vastailemassa ja haaveilemassa. Täällä on häiriköitä jotka pilaavat kirjotuksillaan hyvän ketjun miksi?. Jos täällä joku fantasioi niin en näe siinä mitään pahaa, itsekkin fantasioin. Jos joku tuntee niin että toi nyt oli satua tai pojuttelee/teinityttöjä taikka kokemattomia ihmisiä. Se ei haittaa minua pätkääkään, toiset täällä ovat arkoja vaikka täällä ollaankin anonyymejä. Vaikka nyt satunkin olemaan yli viiskymppinen niin aina täällä oppii jotakin. Seksielämämme oli jo hiipumaanpäin, mutta täältä palstalta olen saanut hyviä virikkeitä seksielämäämme. Ja tunnen itseni paljon nuoremmaksi. Fantasioikaa ihmeessä älkää välittäkö muutamista idiooteista jotka sotkee monet keskustelut. Onko samaa mieltä kuinka moni?. Jos on ahdasmielisiä pysykööt poissa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella keskustelupalstalla on kaikenlaisia trollaajia, fleimaajia ja provokaattoreita. Ketä mitenkin nimitetään.

Kannattaisi varmaankin noudattaa Mauno Koiviston ohjetta, että älä provosoidu vaikka provosoidaan.

T. M59v.

Vierailija
2/4 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy sanoa, että tämä palsta on ollut seksielämälleni kuin virkistävä lähde. Kullini on alkanut jälleen seisoa ja vaimon kaa on luettu näitä elävän elämän tapahtumia ja saatu valtavasti käytännön tietoa ja esimerkkejä seksielämämme virkistykseksi ja päivittämiseksi.

Esimerkiksi vaimo on tullut aivan mestariksi suihinotossa lueskeltuaan iltapuhteinaan näitä keskusteluja ja ite olen kuulemma oppinut tissien kanssa hääräämisen aivan uudella tavalla. Voi kuinka kiitollinen olen tästä Vauvan palstasta. Seksielämäni olisi aneemista ellen olisi vaimon kehotuksesta alkanut lukea tätä palstaa. Kiitos kaikille, jotka ovat tänne henkilökohtaisia asioitaan paljastaneet toisten opiksi. Vielä kerran kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 18:53"]

Kyllä täytyy sanoa, että tämä palsta on ollut seksielämälleni kuin virkistävä lähde. Kullini on alkanut jälleen seisoa ja vaimon kaa on luettu näitä elävän elämän tapahtumia ja saatu valtavasti käytännön tietoa ja esimerkkejä seksielämämme virkistykseksi ja päivittämiseksi.

Esimerkiksi vaimo on tullut aivan mestariksi suihinotossa lueskeltuaan iltapuhteinaan näitä keskusteluja ja ite olen kuulemma oppinut tissien kanssa hääräämisen aivan uudella tavalla. Voi kuinka kiitollinen olen tästä Vauvan palstasta. Seksielämäni olisi aneemista ellen olisi vaimon kehotuksesta alkanut lukea tätä palstaa. Kiitos kaikille, jotka ovat tänne henkilökohtaisia asioitaan paljastaneet toisten opiksi. Vielä kerran kiitos!

[/quote]AP Mielenkiinnosta kysyisinkin kuinka moni nainen kostuu näitä lukiessa/kirjottaessa?. Niin ja sitten miehet tuleeko touhutippoja?. Kuinka moni Haluaa naida näitä juttuja luettuaan/kirjoitettuaan.

Vierailija
4/4 |
16.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman, jopa kokonaisen palstan pilaajia esiintyy.  Luulisin että se on kateutta siitä että edes joku pystyy avautumaan täällä. Kytätään jotain sellaista joka on tabu omien traumojen vuoksi, eikä haluta antaa toistenkaan purkaa itseään. 

Tämä on tosiaan hyvä foorumi, toivotaan että asiallisten keskustelujen ja niiden tosielämän kokemusten jakaminen ei nahistuisi typerysten vuoksi.