Mistä rahaa?
Nyt on maailman kirjat sekaisin! Kelalla oli tapahtunut virhe ja ei maksanut mun vanhempainpäivärahaa, ne tarttee mun omin kätösin allekirjoitetun oikasu lapun jonka lähetti tänään; eli tulee huomenna (toivottavasti). Siinä kestää mennä päivä sinne ja pari päivää päätöksen teossa ja pari päivää maksun tulossa. Eli ensi viikkoon! Työnantajan osuus tulee kuun lopussa. Toimeentulotuessa kestää pari viikkoa eikä täällä ole ruokajonoja tms. Mä siirsin just mun säästötililtä rahat ja kappas, laskut lähti siitä. EI JUMALA! Nyt on tilillä 12e. 12e!!!!!! Mitä mä teen?! Ei ole ketään keltä lainata, ei ole läheisiä tai kaikista läheisimmät on kotihoidontuella eli ei niiltä voi sataisia lainata. Mä oon itkenyt silmät päästä täällä. Säästöjä oli, mutta jes, laskut ainakin tuli maksettua. :(
Kommentit (26)
Eikö sulla ole luottokorttia?? Mars pankkiin hakemaan sellainen ja voit jatkossa tuollaisten tilanteiden kohdalla ottaa sieltä luotolta rahaa.
Mäkin kehotan että ota yhteyttä diakoniaan. Sul ei vissiin oo luottokorttia jolla voisit ostaa ruokaa?
Hyvä ap, sulla ei ole välitöntä hätää. Tervetuloa köyhään elämään. Tuo kolme päivää ruokaa antaa sulle jo kuitenkin paljon pelivaraa. Aina on olemassa pikavipit, kyllä sä rahaa saat, mutta toivottavasti niihin ei tarvitse turvautua.
Selviät hyvin, ihan omin voimin. Hae diakoniasta se maksusitoumus. Mene sinne kelaan makuupussin ja vauvan kanssa ja ilmoita, ettet lähde ennen kuin virhe on korjattu.
Hanki luottokortti, kaiken varmuuden varalle.
Älä ota mitään luottokorttia, se ei ole pakollinen!!
Olisiko sinulla/lapsillasi vanhoja vaatteita, leluja, huonekaluja, sisustustuotteita, pieneksi jääneitä polkupyöriä ym mitä vaan myytäväksi? Torissa menee hyvin kaupaksi ja useimmiten nopeasti. Saisit samalla tehtyä siivousta :)
Tsemppiä, kaikki järjestyy!
Kiitti kaikille :) Mä oon just myynyt KAIKEn ylimääräsen ja nyt on vielä muutama myymättä mutta ne ei ole vielä mennyt kaupaksi. Eiköhän tää tästä :)
Mä oon vaan paniikissa että jos jotain tapahtuu, ei ole rahaa mihinkään. Luottokorttia en omista eikä sitä tähän hätään saa. Voi luoja :/ Lapsilisä tulee 26 päivä ja työnantajan osuus silloin myös. Onneksi sinne ei ole kun reilu 10 päivää :/