Nuori nainen yksin baarissa
yökerhossa tms yöllä :). Onko kukaan nähnyt moista ihmettä tai ollut ite? Minä nimittöin en. Jos joku onkin ollut yksin niin vain odotellut kaveriaan. Tekisi nimittäin mieli joskus lähteä, olen 20.v.
Kommentit (12)
No minä ainakin olen paljon käynyt. Ei siellä tosiaan kyllä kauaa yksin pysty istumaaan ilta-aikaan, kyllä aina joku mies juttelemaan tulee tai pyytää tanssimaan tms.
Minä olen ollut muutamaan otteeseen. Olen lihava ja aika ruma, joten sain ihan rauhassa tanssia ja pitää hauskaa :)
Ohan se kivempi muiden keskellä tanssia ja ketkuttaa kuin yksin kotona. Rohkeesti sinne vaan.
Olen käynyt paljonkin yksin. Näkeepähän muita ihmisiä ja saa yleensä juttuseuraakin kuin taas jos istuisin kotisohvalla.
Olen monesti nähnyt ja kerran yksi kaverinikin jäi yksinään baariin kun itse lähdin kotiin.
Itse en kyllä ole niin rohkea, että koko illaksi lähtisin yksinään. Mutta tosiaan, eiköhän sieltä juttuseuraa löydy aina..
Varsinkin jos haet miesseuraa, niin suosittelen. Miehet tulevat helposti juttelemaan yksin olevan naisen kanssa, helpommin kuin jos menen tyttöporukalla. Ja itsekin olen aktiivisempi yksin kuin ryhmässä.
Olen käynyt yksin baarissa ja en ole hakenut sieltä mitään seuraa -yleensä sitä miesseuraa on kuitenkin kyllä vähän väkisin tupannut siihen ympärille :D Tykkään tanssia ja bailata (ihan selvinpäinkin) enkä tarvitse tanssilattialla kaveria mihinkään :) Aika moni siellä baarissa on tätä kyllä tullut ihmettelemään, siis sitä että olen yksin, mutta ei ole itseän haitannut. Pääasia kai, että itellä on hauskaa?
Kun erosin nuorena naisena 21 vuotiaana exästäni aloin kulkemaan baarissa. Suurinosa baarikavereistani oli miehiä alussa. Jossain vaiheessa sitten uskaltauduin baariin yksinkin, alussa sanoin jollekin kotiin jäävälle kaverille että jos minusta ei kuulu klo 04 (kun pitäisi jo olla kotona) mitään niin saa alkaa olla huolissaan.
Mutta äkkiä sieltä baareista sai tuttuja ja kauaa ei enää tarvinnutkaan olla yksin vaikka yksin sinne menikin. Aina siellä oli joku tuttu. Kaveripiirini onkin pysynyt tästä syystä laajana, vaikka olen muuttanutkin pariin otteeseen sen jälkeen eri paikkakunnille.
Ei muuta kuin kokeilemaan ja hakemaan uusia tuttavuuksia.
Just samanlainen olin kakskymppisenä kuin 8 eli kävin yksin ja hauskaa oli :)
Saatoin käydä sekä perjantaina että lauantaina joraamassa ja ihan selvinpäin vieläpä. Toisaalta juuri siksi pohjimmiltani olinkin selvinpäin kun yksinäinen nainen on aika turvaton lähtiessään baarista. Usein olin kyllä autollakin. En ollut mikään pahemman näköinen ulkonäöltäni ja ihan hauskaa vaan pidin. Miehiä kyllä tuppasikin helposti seuraan.
Minä kävin jotain viisitoista vuotta sitten yksi yökerhossa tanssimassa. Ystävät olivat pariutuneet ja eikä kumppania olisi löytynyt jos olisin kotiin jäännyt. Vaatihan se kovasti ponnisteluja että uskalsi yksin lähteä mutta oliko vaihtoehtoja.
Nykyään kuulostaa siltä että ei sinne yksin uskaltais lähteä kun väkivalta on lisääntynyt vuosien aikana merkittävästi.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 15:41"]
Minä kävin jotain viisitoista vuotta sitten yksi yökerhossa tanssimassa. Ystävät olivat pariutuneet ja eikä kumppania olisi löytynyt jos olisin kotiin jäännyt. Vaatihan se kovasti ponnisteluja että uskalsi yksin lähteä mutta oliko vaihtoehtoja.
Nykyään kuulostaa siltä että ei sinne yksin uskaltais lähteä kun väkivalta on lisääntynyt vuosien aikana merkittävästi.
[/quote]
Minäkin olen harkinnut yksin lähtemistä, olen vähän päälle parikymppinen. Mietityttää kyllä tuo väkivallan uhka, kun iso kaupunki olisi kyseessä. Kun en ihan keskustassa kuitenkaan asu. Tosin eihän sitä tiedä jospa sieltä löytyisi mukava mies saattajaksi ; ).
Jos ei halua seuraa kannattaa ottaa vaikka lehti tai kirja luettavaksi. Tarjoilijan kanssa voi myös jutustaa. Olen käynyt paljon yksin, ihan humaltumistarkoituksessa. Miesseuraa on aina tyrkyllä, mutta jos ei ole sillä tuulella ei kannata alkaa edes juttelemaan niiden kanssa.
No eihän sellainen tietysti yksin pysty siellä istumaan, kun kaikki känniläiset tuppaavat viereen sopertamaan onnettomia iskuyrityksiään.