tutkikaa lastenne kännykät
aloin eilen tutkimaan 11-vuotiaan poikani kännykkää illalla, kun oli nukahtanut. en tiedä saisiko tehdä niin, mutta viesteistä selvisi, että mieheni(siis pojan isä) on suhteessa pojan opettajan kanssa. "Tuleeko Mari(ope) koulun jälkeen taas sun kanssa kahville?" mULLA MENI KYLLÄ YÖUNET, MUTTA TOTUUS sattuu. oon niin sekaisin, että caps lockki jäi päälle.
Kommentit (7)
Eli koska sinun miehelläsi on suhde lapsenne opettajaan, meidän kaikkien kouluikäisten vanhempien pitäisi ratsata lastemme puhelin? Okei.
Minä olen joskus vilkaissut alakoululaisen tytön kännykkää. Minusta voin niin tehdä, on tuo digimaailma vaan niin kummallinen joskus ja lapsi reippaasti alaikäinen.
Muista mielipiteitä?
tää on niin provo, ei pettäjä mies tekisi sitä niin, että 11v tietää asiasta
jollei sitten ihan halua jäädä kiinni
Tutkin kyllä ja tietokoneen myös. Ihan hyvällä omalla tunnolla, en siksi että epäilisin samaa kuin sinä, olen melko varma että mieheni on hetero. Mutta muuten vain.
Joo joo, ja miksi mies ei kysy sitä suoraan Marilta jos kerran suhteessa on? Ja mitä sellaisesta suhteesta saa jos aikuinen mies, sen lapsi ja lapsen opettaja ovat keskellä päivää kahvilassa? Ei kovin kiihkeää seksisuhdetta ainakaan.
Etpä olisi kytännyt, niin nyt sulla olisi ihan hyvä mieli.