monta tuntia nukuit
Kommentit (32)
nukuin suurinpiirtein 23.20-6.30 eli reilut 7 tuntia. Väsyttää, koska molempina viikonlopun öinä sitä ennen tuli nukuttua n. 6 tuntia. Tarvitsen 7.5-8 tuntia ollakseni levännyt.
8 tuntia. Aika vähän, otin eilen 1 h torkut. Ensi yönä nukun luultavasti 9 h. Tää kylmyys ja alkava pimeys väsyttävät.
Tsemppiä kaikille unenpuutteisille, tiedän mitä se on. Siinä vaiheessa kun itse aloin päästä unenpuutteesta irti ja kunnon nukkumisen makuun, kroppa antoi niin paljon periksi, että sairastuin 6 viikon flunssa-keuhkoputkentulehdus-keuhkokuume-kierteeseen. Mutta niin vaan siitäkin selvisin.
Noin kuusi tuntia, luulisin. Menin nukkumaan yhdeltätoista ja heräsin puoli kahdeksalta, mutta siinä välissä oli tavanomaiset lasten valvottamiset. Vanhempi lapsi (5v) saattaa olla aamuyöstä hereillä useamman tunnin putkeen.
9 h. En ikinä selviäsi alle 7h yöunille, se on minimi
8 tuntia. Ja heräsin ekaluokkalaisen itkuun - oksennustauti!
Tjaa, kait mä ennen neljää olin jo toivottavasti unessa.
Ehkä 7,5, kun taas heräsin yöllä vessaan ja syömään. Raskaana, joo.
Raskaana...........Joo.
Koska synnytät?
8 tuntia.. käytännössä 9, torkuin illalla tunnin ja yritin katsoa telkkaria.
6-7 tuntia, enemmän kuin mitä yleensä saan nukkua. Lapsi kyllä herätti useamman kerran yön aikana.
Noin 5 tuntia ja niitäkään en putkeen. Molemmat pienet lapset flunssassa ja toisella korvatulehdus :(
Vajaa 2h. Vaikea yö takana. Tänään 2 isoa asiaa ja jännitys vei unet.
Lasketaanpas... Alkuyöstä neljän tunnin pätkä, imetystä ja torkkuvan vauvan herättelyä, aamuyöstä 2,5h. Eli aivan liian vähän. Toiveissa tietenkin mahdollisimman monet päiväunet, mutta valitettavan usein toiveeksi myös jäävät. Kyllä syö...
Kuutisen tuntia kahdessa erässä ja tämä määrä on jo paljon minulle. Yleensä nukun 4-5 tuntia vuorokaudessa (sisältää yhden tunnin päiväunet).
N 10,5h. Yhteen putkeen. 2 yövuoroa takana nii uni maistu.
Hmm no menin nukkumaan n. klo 2, heräsin kello 8:30 kun koirani vikisivät jo ulos. Vapaapäivä.
Suunnilleen sen viitisen kuutisen tuntii.