Elämäni biisi Yle tv1
Kommentit (4192)
Miksi Tooli sanoi Tökälle: kun on tarpeeks iso niin ei tunnu missään"?
Missä Marzi? Onko ollut koko kaudella mukana?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tooli sanoi Tökälle: kun on tarpeeks iso niin ei tunnu missään"?
Taisi tarkoittaa henkistä suuruutta.
Taas täällä on joku Didin rynttääjä, ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
On tää Anni varmaan lahjakas, mutta jotenkin levoton eli ei ihme, että on jotunut näihin "kohuihin".
Anni vaikuttaa miesten kannalta vähän turhan "helpolta" "sopivissa" olosuhteissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diandra tykitteli mutta jälleen puuttui 99 luftaballonin clue. Se ei olee powermarssi vaan Nenan nuhainen sensuelli pehmeä ääni soljuu läpi biisin ja saa jopa saksan kielen kuulostamaan virtaavala.
Mutta eihän sikusemppujen edessä ihmiset näitä nyansseja ymmärrä.
Joo, täytyy ikäväkseni todeta, että nyt meni Diandralta metsään. Ei oikein hallinnut kasaria, nyt oli vähän väärin ymmärretty tehtävänanto.
Onko siis niin, että ohjelmassa esitettyjen versioiden PITÄÄ matkia alkuperäistä versiota? Vokalistihan ei varmaankaan yksin päätä esityksen tyyliä, vaan se on laulajan ja bändin yhteinen päätös, varmaan vielä tuotannollakin on asiassa sanottavansa.
Ei tarvitse, mutta joskus onnistuu joskus ei. Diandra on hyvä kun alla on kiekubiisi. Muulloin ei niinkään kohdallani. Diandran tulkinnalliset valinnut eivät ole kovin älykkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tää Anni varmaan lahjakas, mutta jotenkin levoton eli ei ihme, että on jotunut näihin "kohuihin".
Anni vaikuttaa miesten kannalta vähän turhan "helpolta" "sopivissa" olosuhteissa...
Voimapano ei ole kaikkien laji. "Älä lähre shinne."
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että ketju on muiden haukkumiseksi mutta Diandraa saa ain kehua? Koska sitähän sä nyt ja aina sanot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diandra tykitteli mutta jälleen puuttui 99 luftaballonin clue. Se ei olee powermarssi vaan Nenan nuhainen sensuelli pehmeä ääni soljuu läpi biisin ja saa jopa saksan kielen kuulostamaan virtaavala.
Joo, täytyy ikäväkseni todeta, että nyt meni Diandralta metsään. Ei oikein hallinnut kasaria, nyt oli vähän väärin ymmärretty tehtävänanto.
Onko siis niin, että ohjelmassa esitettyjen versioiden PITÄÄ matkia alkuperäistä versiota? Vokalistihan ei varmaankaan yksin päätä esityksen tyyliä, vaan se on laulajan ja bändin yhteinen päätös, varmaan vielä tuotannollakin on asiassa sanottavansa.
Ei pidä matkia, mutta pitää ymmärtää biisin "sielu". Luftballonsin kohdalla se ei ole möykkämarssi, vaikka saksankielinen onkin. Toisaalta tuo Miikkulainenkin käsiteltiin liian hevillä kädellä tänään.
Paljon hienoja versioita ollaan kuultu tänä syksynä, mutta tällä kertaa lähdin välillä seikkailemaan muille kanaville, nyt kun yksin olen kotona enkä voinut tänään edes miehen kanssa biiseistä keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä matkia, mutta pitää ymmärtää biisin "sielu". Luftballonsin kohdalla se ei ole möykkämarssi, vaikka saksankielinen onkin. Toisaalta tuo Miikkulainenkin käsiteltiin liian hevillä kädellä tänään.
Paljon hienoja versioita ollaan kuultu tänä syksynä, mutta tällä kertaa lähdin välillä seikkailemaan muille kanaville, nyt kun yksin olen kotona enkä voinut tänään edes miehen kanssa biiseistä keskustella.
No tämä versio nyt oli. Asiasta on varmasti ollut keskustelua, millaista versiota tähän halutaan tehdä. Päätettiin näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ono Anni Vuohijoki syntyjään nainen? Hiukan tutka piippaa kyllä nyt.
Reenannut itsensä pakosta lihaksikkaaksi. Ei rauta muuten nousisi sitä määrää mitä nousee.
En tarkoita mitään lihaksia vaan lärvistäkin ihan täysverisen äijän näköinen.
On sulla oudot silmät, kun näet tuollaista.
Syö pääs.
Nyt on tosi trolli vauhdissa. Ai että kun sun tyyppiset ihmiset säälittää.
Syöpä toivotuksia sinne vaan.
No kuules, mulla on syöpä että haista paska!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta tuo Miikkulainenkin käsiteltiin liian hevillä kädellä tänään.
Sehän oli täsmälleen se "Ystävän laulut" -sovitus???
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun Diandran mainitsin, niin kehuin kovasti hänen esitystään Indian Reservation -biisistä. Se on muutama sivu sitten, selaapa taaksepäin. Tänään hän ei onnistunut Nenan biisissä. Minä kun en ole kenenkään esittäjän erityinen fani, niin arvostelen ja arvotan jokaista esitettyä biisiä omina pieninä teoksinaan. Toiset onnistuvat mainiosti, toiset eivät. Minulle 99 Luftballons on lukiovuosieni yksi lempibiiseistä, minulle se biisi itsessään on rakkaampi kuin kukaan mahdollinen sen esittäjä Nenan jälkeen. En yksinkertaisesti pitänyt Diandran tulkinnasta siitä. Ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ystävän laulut? Ei sano minulle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ees kuunnellut Tökän juttuja. Vesku Loirin versio, ei Vainion.
Vierailija kirjoitti:
Missä Marzi? Onko ollut koko kaudella mukana?
On koko syksyn ollut, viime lauantaina viimeksi.
Nyt olin näkevinäni Tuomas Wäinölän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu en, sanoin lähteneeni seikkailemaan muille kanaville välillä. Katsoin jonkun aikaakin Ruth Bader Ginsburgin elämästä tehdyn leffan alkua Subilta.
No, eipä sitten ollut onnistunut Loirin versiokaan. Teksti hukkui instrumentaation alle. Hervotonta möykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu en, sanoin lähteneeni seikkailemaan muille kanaville välillä. Katsoin jonkun aikaakin Ruth Bader Ginsburgin elämästä tehdyn leffan alkua Subilta.
No, eipä sitten ollut onnistunut Loirin versiokaan. Teksti hukkui instrumentaation alle. Hervotonta möykkää.
Makunsa kullakin. Toiset osaa toki esittää mielipiteensä sivistyneemmin kuin toiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makunsa kullakin. Toiset osaa toki esittää mielipiteensä sivistyneemmin kuin toiset.
Niin, tuolla edellisellä sivulla ollaankin niin sivistyneitä että haistatellaan moneen otteeseen, mutta ei minun toimestani.
Vai minun mielipiteenikö sinusta ei ole sivistynyt, kun en ymmärrä hra jalustalle nostetun suuruutta? Epäilen tuota jälkimmäistä. FYI, minun mielipiteeni on aivan yhtä validi kuin sinunkin, sillä ne ovat mielipiteitä, eivät absoluuttista faktaa. Eli tosiaan: makunsa kullakin.