Elämäni biisi Yle tv1
Kommentit (4192)
Vierailija kirjoitti:
Katja Ståhl on mahtava juontaja, tykkään hänen nasevista heitoistaan!
Tykkään Katjassa tässä ohjelmassa ja radiossa, vaikka Selviytyjistä jäikin vähän huono maku.
Katja juontaa hyvin ja hallitsee sutkautukset, mutta toivoisin, ettei hän osallistuisi arvailuun vaan pysyisi obkektiivisena juontajana. Vaikka hän aina korostaakin, ettei itsekään tiedä keille biisit kuuluu, silti se hänen arvaus voi vaikuttaa muiden mielipiteisiin ohjailevasti.
Hyvällä piisillä alkoi. Mutta tästä toisesta en pidä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvällä piisillä alkoi. Mutta tästä toisesta en pidä.
Biisi oli hyvä mutta olis ollut parempi miehen laulamana.
Diandra on niin taitava ... ja tekee kaikesta tätimusiikkia.
Miksi Irina laulaa joka jaksossa kaksi kappaletta?
Vierailija kirjoitti:
Mä en taas tykkää yhtään Katjasta juontajana. Typerää piikittelyä ja huonot jutut.
Mä taas tykkään. Luo rennon ja hyvän tunnelma eikä ylihehkuta tai ylitunteile vaan saa vieraat puhumaan ilman kyynelvirtaa. Hyvä ohjelma muutenkin, huippu bändi ja todella hyvät solistit.
Bändi on loistava, mutta tänään ei oikein solistit ole olleet omimmillaan.
Oon aina tykännyt Katjasta. On sanavalmis ja tietoa löytyy. Kokemus huokuu. On oma persoonansa eikä matki ketään. Huumorintajuinen. Siinäpä näitä. Alanuolitus sormet vaan toimimaan.
Nyt ei ihan kyllä äänet soi yhteen. Pepe tais jälleen unohtaa sanojakin.
Saijonmaan ja Willbergin esitys oli ihan hyvä.
Katjan asu, tunnistiko joku vaatealaa tunteva, minkä merkkinen on? Oli ihan mun värinen jotenkin se asu. ja tyylinen, harvoin ostan mitään, tuon haluaisin itselleni. Kiitos jo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Katjan asu, tunnistiko joku vaatealaa tunteva, minkä merkkinen on? Oli ihan mun värinen jotenkin se asu. ja tyylinen, harvoin ostan mitään, tuon haluaisin itselleni. Kiitos jo etukäteen.
Mäkin ihastuin siihen, mietin ihan samaa mistähän ton sais.
Muuten jäi tän illan jakso kesken, oli niin tylsät tyypit ja vielä hirveemmät kappaleet, jotain chydeniusta, chiisus
Vierailija kirjoitti:
Saijonmaan ja Willbergin esitys oli ihan hyvä.[/quote
Kyllä, mutta se jälkipyykki oli käsikirjoitettu ja sovittu.
Irina ja Kashmir ovat kyllä jotenkin väärässä seurassa.
Diandra on todella hyvä.
Jarkko Ahola on myös tosi hyvä, mutta harmi ettei ollut tänään.
Musiikkivalinnat eivät olleet oikein minun makuuni tänään.
Tai While My Guitar Gently Weeps olisi ollut, mutta esitys ei vain ollut mikään kovin erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saijonmaan ja Willbergin esitys oli ihan hyvä.[/quote
Kyllä, mutta se jälkipyykki oli käsikirjoitettu ja sovittu.
Joo, voi hyvinkin olla näin.
Anna Eriksson oli ohjelmassa Anna Erikson - eikö tunneta enää suomalaisiakaan esiintyjiä?
Mun mielestä tämä on ihana ohjelma. Katja loistava emäntä, joka vie sujuvasti ohjelmaa eteenpäin. On rauhallinen ja vieraita kunnioittava. Se on itseasiassa aika harvinaista nykypäivän tv-ohjelmissa. Ei ole helppo juontaa tällaista formaattia, kun vieraille pitää antaa aikaa kertoa tarinansa, mutta silti pysyä melko tiukassa aikataulussa.
Myös artistit ovat upeita. Ei haittaa vaikka sanat välillä unohtuu eikä kaikki mene täydellisesti. Sekin tekee ohjelmasta lämminhenkisen.
Jos jotain negatiivista haluan sanoa, niin muutamassa jaksossa on kalskahtanut korvaan erityisesti naisten iästä kuittailu. Tyyliin: "sä oot niin vanha", "voisit olla mun äiti" jne. Erityisesti Niina Lahtinen sai kuittailua osakseen eilen ja näki, että loukkaantui.
Lähes tuntemattomien ihmisten liian pitkät jaaritukset kyllästyttää. Pitäisi laittaa joku aikaraja minkä sisään tarinansa sovittaa. Katsojien toivebiisit kuulisi mieluusti kokonaisina. Siispä puhetta vähemmän, musiikkia enemmän.
Joku nainen jonka lapsi ja mies on hukkuneet, toinen lapsi kuollut pienenä sydänkohtaukseen ja naisella itsellään on syöpä ja talossa homeongelma, firma on mennyt just konkurssiin ja ainoalla elossa lapsella on huumeongelma. Ai niin, naisen vanhemmat kuolivat henkirikoksen uhrina ja appivanhemmat menehtyivät autokolarissa. Tällaisia tarinoitako haluat kuulla lauantai-iltaisin?