Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet äidistä joka on kotona ja kaikki lapset hoidossa

Vierailija
13.10.2013 |

Tunnen yhden kolmen lapsen äidin (yksi tosin jo eskarissa) kuka on pääosin kotimammana ja tekee vain satunnaisesti keikkatyötä mutta silti lapset melko pitkää päivää pk:ssa? Koti kyllä puunattu sekä kroppa treenattu  ja bloggaakin ahkerasti mutta silti? Blogissa ei lapsia käsitellä. Rahaa siis on jostain vaikka työmäärä pieni.Työ sellsinen ettei sitä voi kyllä kotoa käsin tehdä. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kylla ymmarra. ei tulisi kuuloonkaan missa asun, keski-euroopassa. 

Vierailija
2/6 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkoluuloilen, että hän tekee sittenkin täyttä työpäivää kotoa käsin tai on mielenterveysongelmainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että on hyvä kun hänellä on myös omaa aikaa. 

Vierailija
4/6 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään. Mistäpä tietäisin hänen asiansa ja omissakin on tarpeeksi tekemistä.

Vierailija
5/6 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan jotain fyysistä jaksamista rajoittavaa sairautta, josta ei halua puhua kaikille

Vierailija
6/6 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä juuri mitään.

Itse saan todella usein päivittelyjä, kuinka kuopus ei vielä ole hoidossa. Ikää pojalla alle kolme! Sitten, kun selitän, että on mun kanssa vielä vuoden kotona ja ensi syksystä menee sitten kouluun, niin johan säälitään lasta, kun ei pääse päiväkotiin saamaan kavereita. Jaksetaan myös kummastella, kuinka minä jaksan pitää kotihoidossa. Näin meillä toimittu vanhempienkin lasten kanssa.

Ei varmaan tarvitse mainita, että emme asu Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi