Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valheita valheiden perään...

Vierailija
13.10.2013 |

Mikä siinä on, kun miehen pitää kaikesta valehdella? Menoistaan, ja varsinkin syistä menoihin. Kyseessä nyt lapsiperhe, ja reissut kauas kotikaupungista vähän väliä. Sitten kun selviää valhe, jota ei todellakaan itse kerro koskaan että on valehdellut vaan puhuu joko itsensä pussiin tai tulee korviini muualta, niin kiinnijäämisen jälkeen alkaa mun syyttely ihan tuulesta temmattuna..? Nuoriahan tässä vielä ollaan, mutta ei se ole mikään syy. Pettämisestä en usko olevan kyse, en ollenkaan. Kännissä sitten avautuu kuinka ei sinkkuna tarvinnu paljo miettiä menemisiään ja tulemisiaan. No mitä hän sitten vielä suhteessa tekee? Ei tässä kukaan ketään mihinkään ole pakottanut. Ennen valheita oli vedonlyönnistä, ja siitä missä ja kenen kanssa oli reissuillaan, johon en löydä syytä sitten millään, nyt oon alkanu pyörittelemään päässäni mitä hirveimpiä teorioita syyksi tapahtumille.. :/ Taitaa pian mies saada taas nauttia sinkkuelämästään, ei tästä mitään näin tuu. Paska olo itellä kun tuollasia huutelee ja valehtelee, ja heijastuu mun "heikko luonne" sitten lapsiinkin vaikka ei tarkoituksella sitä tekiskään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tämä keskustelu liitty naisiin? Purin ongelmaani, ja joku keskenkasvunen tulee tänne taas kirjottelemaan ihan aiheen ohi...

Mutta juu, asiasta useasti ollaan miehen kanssa keskusteltu ja lisää lupauksia olen saanut rehellisyydestä ilman tuloksia, joten laitan kyllä korvan taakse nämä kommentit.. edellinen suhde (lapsen biologinen isä) oli niin täynnä valheita, etten toiseen suostu lapsenikaan tähden. Joten nähtäväksi jää, pystynkö ollenkaan enää rakentamaan luottamusta miestä kohtaan ja antaako hän edes aihetta ko. rakentamiselle. On näitä tapauksia ennenkin siispä nähty niin omasta kokemukseata, kuin kavereiden suhteita seuraten, ettei tule ihan uutena yllätyksenä tällaiset IHMISET. Aina sitä vaan jotenkin menee höplään, kun toinen vakuuttaa nappisilmin että tekee kaikkensa sen eteen, ettei mua tai lasta menetä elämästään.

Hohhoi, kattotaas ny taas pari kk meininkiä.

Vierailija
2/3 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tiedät itsekin, että on ajanhukkaa ruveta miettimään, miksi mies valehtelee. Parempi olisi kysyä sitä mieheltä itseltään.

Voisit myös kysyä itseltäsi, haluatko kuluttaa elämäsi kuuntelemalla miehen valheita. Epäluottamus on jo kylvetty välillenne. Arveletko, että voisit luottaa mieheen enää? Mitä hänen pitäisi tehdä saavuttaakseen luottamuksesi? Olisiko mies valmis tähän muutokseen?

Tuosta vedonlyönnistä voi tulla ajan oloon vielä isokin riesa, ellei jo olekin. Peliriippuvuus on ihan yhtä paha juttu kuin mikä tahansa riippuvuus. Mieti vaikka, millaista on elämä alkoholistin kanssa, niin saat jonkinlaisen käsityksen, mitä on, kun pitää pelata rahaa pakonomaisesti, vaikka on jatkuvasti häviöllä. 

Olet vielä nuori, ja elämä on edessäsi. Älä jää jumittamaan huonoon parisuhteeseen. Yksinkin on parempi olla kuin kärsiä toisen kehnoa kohtelua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-tuttavamies oli tuollainen valehtelija myös. Siitä syytä  katkaisin häneen välit kun ei niitä jatkuvia valheiden livautteluja jaksanut yrittää kuunnella enää naama pokkana. Ihan pikkuasioidenkin kertominen niiden oikeassa valossa oli vaikeaa. Valehtelisi vaikka viimeiseksi syömänsä ruoan ja sukkiensa värin ilman, että koko valheesta löytyisi minkäänlaista järkeä. Ja sellainen pikku virne koko ajan naamalla mistä tiesi, että taas siinä pikku valhetta veijarimaisesti viljellään. "En mä juonu ku yhen.." ja silmät vatkaa päässä kun marjat hedelmäpelissä. Voi yrjöke mikä tyyppi. Onneksi pääsin hänestä eroon kohtalaisen helposti. Suosittelen tekemään saman omallesi. Mies joka jatkuvasti livauttelee mitä sattuu ja narrailee kuin lapsi ei ole mikään mies ollenkaan.