Voisiko joku ihana rukoilla mun puolesta?
Olen tuon "miltä lääkitystä vaativa ahdistus tuntuu?" ketjun ap.
Kiitos.
Kommentit (21)
Juu, toki voin :) t. lopputyön tekijä
Hei ihanat rukoilijat!
Voisitteko rukoilla tänäänkin? Kiitos jo etukäteen!
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 16:53"]
Hei ihanat rukoilijat!
Voisitteko rukoilla tänäänkin? Kiitos jo etukäteen!
[/quote]
Jeesus, siunaa ap:ta.
Aamen.
Minä rukoilen myös sinun puolestasi. Voimia ja hyvää mieltä sinulle ensi viikkoon!
Rukoilin puolestasi. Toivon, että voit pian paremmin.
Rukoilen puolestasi! Olen itse käynyt tosi vaikeita asioita läpi ja käyn parhaillaankin. Minulla auttaa tietysti se, että uskon Jumalaan, mutta kun on pahoja vaikeuksia niin tuntuu kyllä paljon samalta kuin mitä itsekin kuvailit. Joskus kun on ollut ihan hirveän ahdistava olo niin olen lukenut raamattua ja mennyt sitten nukkumaan se raamattu siinä vieressäni. Voi tuntua jostakusta taikauskolta ja huuhaalta , mutta itselläni se on auttanut. Uskon että Jumala voi auttaa ja siunata meitä Sanansa kautta.Myös sinua!
Rukoilen puolestasi. Jumala kuulee, luota ystävä siihen :)
Kiitos teille, tuntemattomille ystäville!
ap
Minäkin voin rukoilla.
Itseäkin ahdistaa välillä todella paljon (nytkin ahdistaa loppusuoralla olevan lopputyön tekeminen). "Normaaleille ihmisille" pienet asiat ahdistavat aivan kamalasti. En pysty silloin oikein tekemään mitään, kun ahdistaa.
Jumala näkee pyyntösi ja arvostaa sitä, että heittäydyt Hänen puoleensa pyytämällä rukousapua. Moni on saanut apua, kun on ollut esirukoilijoita. Rukoilen puolestasi, että ahdistus lähtee Jeesuksen nimessä ja saat ilon elämääsi.
Rukous: Kiitos Jeesus, että kannoit tämän rukouspyynnön lähettäneen henkilön ahdistukset Golgatan keskimmäsielle ristille ja sen takia voit vapauttaa hänet ahdistuksista ja antaa ilon hänen sydämeen. Anna myöskin hänen synnit anteeksi ja anna voimia elämään. Tee tästä kiitosaihe.
Kiitos Jeesus, että kuulet jokaisen rukoukset ja annat rauhan sydämeen.
Jeesus auta, kanna tämän ihmisen huolet, anna hänen levätä ja huokaista murheensa pois.
Minua auttaa usein hengellinen musiikki, kuuntelen radio Deitä, you tubesta löytyy myös melkein mitä vain, virsikirjastakin olen välillä hoilannut lapsuudesta tuttuja virsiä. Anna itkun tulla jos itkettää..
Rukoilin myös lopputyön tekijän puolesta. Hyvin sinä pärjäät. :)
Täälläkin rukoillaan. Ihana muuten huomata miten paljon täällä on rukoilevia kristittyjä.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 22:57"]
Rukoilin myös lopputyön tekijän puolesta. Hyvin sinä pärjäät. :)
[/quote]
Kiitos sinulle! Siunausta.
siunausta ja voimia elämääsi. Jeesuson vastaus. <3
Kiitos!!! :):)