Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko menee Stockkan hulluen päivien kusetuksiin?

Vierailija
13.10.2013 |

Esim tuo Samsungin 40" telkkari, nyt hullujen päivien alennuksessa 1099 euroa kun se on Gigantissa normaalihintaisena 799 euroa :D 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kiinnosta, en tarvi halpaa krääsää kalliilla hinnalla.

Vierailija
2/32 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi lennot esim, aina saa lennot halvemmalla muualta eikä joudu tyytymään Finnarin surkeaan laatuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ostamassa kissanhiekkaa ja se oli halvempaa kuin muualla.

Vierailija
4/32 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan paljonkin kalliita tuotteita sieltä. Mä vain googlaan ensin hinnan, mistä saa halvimmalla ja jos se ei ole hulluilta päiviltä, niin en osta. Aika moni tuote on ollut huomattavasti halvempi siellä kuin missään muualla.

Vierailija
5/32 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin DKNY:n cozyn 129€ hintaan. Normaalisti kyseinen neule maksaa 199€ eli mielestäni en tullut kusetetuksi.

Vierailija
6/32 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 19:27"]

Mä ostan paljonkin kalliita tuotteita sieltä. Mä vain googlaan ensin hinnan, mistä saa halvimmalla ja jos se ei ole hulluilta päiviltä, niin en osta. Aika moni tuote on ollut huomattavasti halvempi siellä kuin missään muualla.

[/quote]

Kuten? Anna yksikin esimerkki?

Vierailija
7/32 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kiimoitu Gigantissa. Stockmannin haju ja tungos saa pöksyni märiksi. Sinne siis vaikka huijausta onkin. Allelleluuya!

Vierailija
8/32 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan lastenvaatteita, niitä saa kyllä tavallista halvemmalla.

Vierailija
9/32 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ostanut tänä vuonna mitään kalliimpaa kuin 35 euron paidan ja senkin tiedän maksavan muualla enemmän. Samoin kaikki ihonhoitotuotteet maksavat muualla huomattavasti enemmän kuin mitä mä maksoin hulluilla päivillä.

Vierailija
10/32 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, että ostin samanlaisen Balmuirin huivin muutama viikko sitten 198e:lla, hullareilla maksoi nyt 119.

Vierailija
11/32 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 19:22"]

Noi lennot esim, aina saa lennot halvemmalla muualta eikä joudu tyytymään Finnarin surkeaan laatuun.

[/quote]

No mä ostin hullareilta lennot Budapestiin. Ne on suorat lennot, Norwegianin lennot on halvemmat mutta yhteensä matkaan välilaskuineen menee 10 tuntia eli saisi odotella lentokentillä, matkustusajat on rasittavammat ja myös ruokailuihin lentokentillä kuluu rahaa. Minusta suorat lennot on parempi diili.

Vierailija
12/32 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olympus OM-D E-M5 + 14-42mm objektiivi 699,00 € Hulluilla päivillä

Säästi kaupasta riippuen 300-700€.

Kusetusta tai ei, katson tehneeni hyvät kaupat.

Ohis.

Vierailija
13/32 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin merinovillakerraston, joka maksoi reilu 50 euroa. Partioaitassa jo pelkkä pitkähihainen merinovillainen aluspaita tai pitkät kalsarit saattavat maksaa jo sen verran.

Vierailija
14/32 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 19:43"]

[/quote]

No mä ostin hullareilta lennot Budapestiin. Ne on suorat lennot, Norwegianin lennot on halvemmat mutta yhteensä matkaan välilaskuineen menee 10 tuntia eli saisi odotella lentokentillä, matkustusajat on rasittavammat ja myös ruokailuihin lentokentillä kuluu rahaa. Minusta suorat lennot on parempi diili.

[/quote]

Mistä lento Budapestiin (välilaskuineenkin) kestää 10 tuntia?!

Vierailija
15/32 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 20:14"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

jos jatkoyhteys on surkea. Olen kerran Singapore-Hki lennolla lentänyt Singapore Airlinesilla Münchenin kautta, missä piti odottaa Hgin lentoa 6h

Vierailija
16/32 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde enää noihin. Joskus aikanaan ostin lasten vaatteita, jotka eivät olleetkaan sitten parasta laatua eli tavallaan huijattiin, koska annettiin ymmärtää, että ovat normikamaa. 

Vierailija
17/32 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 20:14"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No Helsingistä voi kestää jos kentällä joutuu odottelemaan. Varmaan pystyt tämän itsekin googlaamaan. Norwegianin monet lennot on välilaskullisia, siinä voi laskea, mikä on hyvä diili ja mikä ei.

Vierailija
18/32 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvovesi, litrahinta, oli halvempi kuin mistään muualta ostettuna. oli siis kertaostoksena kallis, mutta iso pakkaus ja litrahinta jäi paljon alhaisemmaksi kuin  muualta ostettuna.

Vierailija
19/32 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 20:20"]

En lähde enää noihin. Joskus aikanaan ostin lasten vaatteita, jotka eivät olleetkaan sitten parasta laatua eli tavallaan huijattiin, koska annettiin ymmärtää, että ovat normikamaa. 

[/quote]

Onhan siellä eri tasoisia merkkejä, turha jurnuttaa, jos olet ostanut sitä edullisempaa merkkiä. Eihän hullarit nyt tee edullisista tai keskihintaisista merkeistä sen parempia kuin mitä ne ovat.

Vierailija
20/32 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkikamaa kuten Filippa K:n vaatteita oli todellakin 30-50% halvemmalla kun missään muualla olen nähnyt. No, joskus joulunjälkeisalesta saattaa löytää samaan hintaan mutta yleensä sitten ei ole enää kokoja jäljellä. Niitä ostin ja olen todella tyytyväinen ihaniin ostoksiini. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi