Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhoskoira

Vierailija
13.10.2013 |

Millainen rotu perhoskoira on? Millainen luonne? Voiko sen kanssa asua kerrostalossa? Tuleeko se toimeen lasten kanssa? Kuinka paljon se tarvitsee liikuntaa? Miten turkkia hoidetaan? Onko helposti koulutettava? Haukkuuko paljon? Tuleeko se toimeen marsujen kanssa? Millainen terveystilanne rodulla on? Voiko sen kanssa harrastaa agilityä? Tykkääkö perhoskoira uimisesta? Paljonko perhoskoira maksaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on perhoskoiria ja sopii hyvin lapsiperheeseen. Muistaa vain et kouluttaa kummatkin.

Vierailija
22/25 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Tiedän tää on vanha keskustelu mutta halusin tähän silti vastata. Mulla on koko ikäni ollu perhoskoira, olen tällä heltkellä 14 ja meidän perheessä oli perhoskoira kun synnyin ja sen mentyä pois meille tuli uus papillon. Olin ite sillo 6 vai 7 ja mä aloin heti ku se oli tarpeeks vanha käymää eri kursseja sen kanssa. Nytt kun meidän koira on reilu 6 vuotta se on sosiaalinen, iloinen, ihmisrakas, tottelevainen ja tietää arvonsa ja paikkansa. Meidän perhoskoira om muo ja mun perhettä kohtaan vähän suojelusviettinen ja lojaali. Mun mielestä perhoskoirat sopii hyvin lapsiperheisiin luonteensa ja pienen kokonsa vuoksi, tietenkin kaikki ovat yksilöitä mutta mun äiti on omistanut neljä perhoskoiras ennen tätä meidän nykyisä ja kaikki ollut saman kaltaisia.

Kun joku sano että ovat hirveitä räksyttäjiä niin huonot tavat pitää opettaa pois koiralta, meillä haukkuu pari kertaa kun joku tulee kotiin niin että joku jo on kotona! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Tiedän tää on vanha keskustelu mutta halusin tähän silti vastata. Mulla on koko ikäni ollu perhoskoira, olen tällä heltkellä 14 ja meidän perheessä oli perhoskoira kun synnyin ja sen mentyä pois meille tuli uus papillon. Olin ite sillo 6 vai 7 ja mä aloin heti ku se oli tarpeeks vanha käymää eri kursseja sen kanssa. Nytt kun meidän koira on reilu 6 vuotta se on sosiaalinen, iloinen, ihmisrakas, tottelevainen ja tietää arvonsa ja paikkansa. Meidän perhoskoira om muo ja mun perhettä kohtaan vähän suojelusviettinen ja lojaali. Mun mielestä perhoskoirat sopii hyvin lapsiperheisiin luonteensa ja pienen kokonsa vuoksi, tietenkin kaikki ovat yksilöitä mutta mun äiti on omistanut neljä perhoskoiras ennen tätä meidän nykyisä ja kaikki ollut saman kaltaisia.

Kun joku sano että ovat hirveitä räksyttäjiä niin huonot tavat pitää opettaa pois koiralta, meillä haukkuu pari kertaa kun joku tulee kotiin niin että joku jo on kotona! :)

Vierailija
24/25 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toinen perhoskoira ja sopii lapsiperheeseen kunhan vanhemmat huolehtivat etteivät pentua ihan taaperona kanniskele. Mitä enemmän lasten kanssa tekemisissä sitä paremmin sujuu. Meidän nyt 5kk perhonen rakastaa lapsia. Aikasempi joka kuoli loppu kesästä rakasti myös lapsia ylikaiken. Perhoskoira on ykdi älykkäimmistä roduista villakoiran ja paimenkoirien jälkeen. Kyse on siis älykkäästä koirasta. Oppii helposti ja nopsaa asioita. Haukkuvia ei ole meidän edelliset koirat olleet eikä tämä nykyinenkään. Ilmoittaa kyllä jos ovikello soi mutta ei turhahaukkuja. Luonteeltaan iloinen,eloisa,rohkea..

Sopii mielestäni lapsiperheeseen. Hinta liikkuu siinä 1500e paikkeilla..

Vierailija
25/25 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niin hauraita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi