Rostikset loppu joka paikasta
Joka myymälästä Rostikset loppu. Taitaa olla suosittuja kun mistään ei saa.
Kommentit (40)
On tullut huomattua, olen jo useammasta kaupasta yrittänyt niitä etsiä jotta saisi maisteltua. Jotenkin kyllä arvasin ettei tuotanto varmaankaan pysy kysynnän perässä.
Tänään mainostivat isolla plakaatilla rostiksia. Muistin miten niitä on kehuttu ja menin kuola valuen kauppaan niitä ostamaan. Eikös kauppaan saavuttaessa ollut rostiksen paikalla kyltti jossa pahoitellen luki että on loppu ainakin ensiviikkoon. Pakko olla erikoisen hyvää ja on pakko ostaa heti kun saa. Sitten jos se onkin ihan pas...
Sain ostettua kerran, sen jälkeen ollut loppu.
Joo tänään etsin maistaakseni. Ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Niin oli heinäsirkkaleipäkin aluksi loppu ja sitten se katosi markkinoilta, kun myyntiä ei ollut lopussa tarpeeksi.
Hyi, niin olikin! Ja kaikkia oksettavia sirkkamakkaroita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tee niitä kotonasi?
Ap on vihervassari, se haluaa kaiken valmiina.
Muita tuotteita olen löytänyt, mutta Rostikset olleet loppu.
Tänään sain Rostiksia, mutta kalalastut oli myyty loppuun.
Löysin omasta lähikaupasta Rostiksia ja pestoa. Huonon äidin ruoat oli -30% alennuksessa, mutta en ostanut kun rostiksia ja pestoa olin hakemassa. Muutenkaan ei einekset innosta.
MISSÄ NIITÄ ROSTIKSIA MYYDÄÄN, TANA!!
En ole vielä Rostiksia kokeillut, mutta pesto oli todella hyvää. Rostiksia kokeilen seuraavaksi.
Ei kannata ostaa.... Turhaan hehkutettu! Sisällä riisiä ja munavoita. Kysyn, että mikä munavoi.... Oli ehkä noin 1/4 teelusikallinen munavoita. Karjalanpiirakka parempi. Ostin rostiksia ensimmäisen ja viimeisen kerran.
Tässä yksi ja sama tyyppi yrittää
epätoivoisesti puffata rosKiksia.
Säälittävää!
RosKis on ylirasvaista, kovakuorista, sisältä mössömäistä mautonta känttyä.
Hintakin on törkeä.
Kuuma karjalanpiirakka, kylmä munavoi, ah, ei ole aidon tavaran voittanutta!
Olen joka kauppareissulla koittanut ostaa mutta ovat olleet loppu.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne valmiiksi pussiin pakattuina vai itse pakattavissa?
Niitä on käsittääkseni molempia.
En kyllä ymmärrä miksi, ei ne niin erikoisia olleet. Perinteinen piirakka parempi.
Vierailija kirjoitti:
Löysin omasta lähikaupasta Rostiksia ja pestoa. Huonon äidin ruoat oli -30% alennuksessa, mutta en ostanut kun rostiksia ja pestoa olin hakemassa. Muutenkaan ei einekset innosta.
Eines se Rostiskin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eines se Rostiskin on.
Rostis on raakapakaste ei eines.
Muutamasta kaupasta olen hakenut mutta en vielä löytänyt.
Monesta paikasta on kyllä loppu.