Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

aina lasten kanssa kotona viikonloppuisin vs. joka viikonloppu bilettämässä

Vierailija
13.10.2013 |

Meillä ei ole tukiverkkoja ja miehen kanssa yhteinen aika on kortilla... kyllä, joskus se sylettää , mutta jahka tuo pienempi lapsi tuosta vähän vielä kasvaa niin meinataan käyttää hyödyksi MLL:n hoitajia niin että päästään joskus kaksinkin johonkin. Kaveripariskunnalla on päinvastainen tilanne, 3 viikonloppua kk:sta on joku yksin menoa tai yhdessä ja alle 2v yökylässä mummulassa. Juu, tukiverkot on lähellä ja innokkaat isovanhemmat hoitamassa. Olen hieman kade, myönnän, mutta toisaalta mä en edes haluaisi olla joka viikonloppu jompana kumpana iltana viihteellä joko yksin tai mieheni kanssa vaan oikeasti haluan olla lasten kanssa.  Ei tällä aloituksella ollut varsinaista pointtia, tuli vaan mieleen :) ja mielipiteitä saa sanoa.:)

En sano että se on väärin kun laittaa lapsen hoitoon joka toinen viikonloppu että pääsee viihteelle, mutta vähän outoa se omaan silmään on. Ja ei oo kyse mistään kakskymppisistä vanhemmista, vaan yli 30v ikäisistä ihmisistä .Okei, itse pääsen ulos kaksin mieheni kanssa ehkä 2-3 kertaa vuodessa joten mikäs mä olen sanomaan.  Kateellinenkin joo, pikkasen, mutta silti...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla