Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apilanlehden jouluastiastot. Onko jollain?

Vierailija
13.10.2013 |

Olen sitä tässä katsonut ja siellä olisi muutama kiva. Tonttumetsä ja perinnejoulu.

Onko se mielestäsi (jos sinulla on astiastoa) hintansa arvoinen? Laadukas, kestävä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan arkiastiastona 80-luvulla ostettu Apilanlehden astiasto ja on edelleen kuin uusi. Aloin keräilemään tänä vuonna Tonttumetsää ja on todella ihana ja kaunis astiasto sekin. Tosin tuntuu, että laatu on vähän huonontunut, kun oikein tarkkaan lautasten reunoja yms. syynää.

Vierailija
2/5 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on se Disney-astiasto jouluisin käytössä. En osaa kestävyydestä sanoa, kun vuodessa käytetään ehkä 7 kertaa, mutta kivat ovat. Pestään astianpesukoneessa eivätkä ole kuluneet yhtään.

Äidilläni on sellainen tonttuastiasto ja tosi kiva sekin. Sitä on käytetty runsaasti, kun joulukuussa pitää paljon juhlia, ja ihan uudenveroisessa kunnossa, vaikka ikää astiastolla on kohta 10 vuotta.

Se posliini on muuten maasälpää. En tiedä laadusta muuta kuin että itse olen tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaisi kuulla kokemuksia. Olen lapsesta saakka haaveillut niistä Disney-jouluastioista :D

Vierailija
4/5 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä tajunnu niitä. Posliinin (vai mitä materiaalia ne edes on?) laadusta en osaa sanoa, voivat olla ihan kestäviäkin, mutta ne kuvat on aina olleet mun silmään aivan tökeröitä, liikaa kaikkea tungettu yhteen kuvaan. Ja se kuva on myös mun mielestä jotenkin irtonaisen näköinen siinä lautasessa, ihan kuin olisi joku kotiprintterillä tulostettu tarra lätätty siihen pintaan...

Vierailija
5/5 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä tajunnu niitä. Posliinin (vai mitä materiaalia ne edes on?) laadusta en osaa sanoa, voivat olla ihan kestäviäkin, mutta ne kuvat on aina olleet mun silmään aivan tökeröitä, liikaa kaikkea tungettu yhteen kuvaan. Ja se kuva on myös mun mielestä jotenkin irtonaisen näköinen siinä lautasessa, ihan kuin olisi joku kotiprintterillä tulostettu tarra lätätty siihen pintaan...