Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En erityisemmin tykkää seksistä, mutta masturboin joka päivä

Vierailija
12.10.2013 |

En ole enää pitkään aikaan halunnut seksiä. Se on jotenkin epämukavaa, hankalaa, ei tunnu paljon missään ja minun on nykyään jo vaikeaa saada tehtyä itselleni orgasmia sen aikana, lisäksi ne orkut ovat laimeita.

Kuitenkin masturboin joka päivä ja saan aivan tajunnanräjäyttäviä orgasmeja.

Mikä mättää? Miksi miehen kanssa ei onnistu, mutta yksin onnistuu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama minulla. No ei ne orkut niin "tajunnanräjäyttäviä" ole, mutta hiton nautittavia kuitenkin. Seksi miehen kanssa lähinnä..en edes tiedä sanaa, ei vastenmielistä mutten nautikaan mitenkään.

t. n39v

Vierailija
2/5 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai nainen itsensä parhaiten tuntee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 23:49"]

En ole enää pitkään aikaan halunnut seksiä. Se on jotenkin epämukavaa, hankalaa, ei tunnu paljon missään ja minun on nykyään jo vaikeaa saada tehtyä itselleni orgasmia sen aikana, lisäksi ne orkut ovat laimeita.

Kuitenkin masturboin joka päivä ja saan aivan tajunnanräjäyttäviä orgasmeja.

Mikä mättää? Miksi miehen kanssa ei onnistu, mutta yksin onnistuu?

[/quote]

Miten orgasmit voivat olla samaan aikaan laimeita, mutta kuitenkin tajunnanräjäyttäviä? Et myöskään pidä seksistä, mutta kuitenkin masturboit joka päivä.

Arvelen, että joko pilkkaat aloituksessasi ihmisiä, joilla on ihan oikeita seksiongelmia tai sitten sinulla on jäänyt iltalääkkeet ottamatta. 

Jos kuitenkin olen väärässä ja sinulla on ihan oikea seksiongelma, voisit vähentää masturboinnin määrää, sillä aloituksestasi saa sellaisen käsityksen, että masturbointisi on lähinnä pakonomaista hinkkaamista. Jospa ne halutkin tulisivat joskus takaisin, kun ottaisit vähän rauhallisemmin. 

Vierailija
4/5 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 00:19"]

Arvelen, että joko pilkkaat aloituksessasi ihmisiä, joilla on ihan oikeita seksiongelmia tai sitten sinulla on jäänyt iltalääkkeet ottamatta. 

Jos kuitenkin olen väärässä ja sinulla on ihan oikea seksiongelma, voisit vähentää masturboinnin määrää, sillä aloituksestasi saa sellaisen käsityksen, että masturbointisi on lähinnä pakonomaista hinkkaamista. Jospa ne halutkin tulisivat joskus takaisin, kun ottaisit vähän rauhallisemmin. 

[/quote]

Ongelma taitaa nyt olla jossain muualla kuin ap:n tekstissä :) Kyllähän siitä tulee selvästi ilmi, että orgasmit ovat laimeita miehen kanssa seksiä harrastaessa ja kunnollisia yksin masturboidessa.

Vierailija
5/5 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut myös masturbointiselibaattia, mutta ei sillä ole mitään merkitystä seksiin tai haluihin. Ja kuten tuo edellinen jo selvensikin, miehen kanssa orgasmit ovat laimeita, yksin saatuna hyviä. Miehellä ei siis ole kummassakaan tapauksessa muuta merkitystä orgasmin kannalta, kuin että toisessa tapauksessa ollaan yhdynnässä. Ehkä se juuri haittaakin orgasmia, kun en pysty kunnolla keskittymään siihen. ap