Mielenhäiriö kirjoittelu.
Oon impulsiivinen kirjoittelemaan kaikkea pehmeetä, kuten Porilaiset nimittelisi mun kirjoituksia. Tuli taas mielenhäiriössä kirjoitettua erääseen ketjuun melkoisen pehmeää tekstiä.
yhdeksän vuotta sitten mulla diagnosoitiin psykoosisairaus.
Sen ansiosta tiedän hetken kuluttua missä mennään. Tietysti, jos minua ei olisi jo 9-vuoden ajan hoidettu ja lääkitty tällaisen kohtauksen tunnistaminen saman ilmenemispäivän aikana olisi minulle itsellenikin mahdotonta.
Impulsiiviset kirjoittelut jotka usein koskevat jotain vainoamisharhoja tuttavapiiriin liittyen tai yhteiskunnallisia salaliittoja hävettävät sitten jälkeenpäin. Onneksi olen netissä anonyyminä.
Onko täällä ketään muuta tällaista kirjoittelijaa, joka saa tällaisia kohtauksi. Olisi mukavaa tietää ja päästä keskustelemaan asiasta.
Kommentit (4)
Ei kerää kiinnostuneita kommentteja.
Olihan tuollaista silloin kun oli psykoosinesto lääkitys. Vaikutus vaan minulle oli päinvastainen. Täällä kirjoittelen ihan fiilispohjalla välillä höpöjä, se on mielen tuulettamista. Jaksaa sitten taas olla arjessa ihmisiksi ja asiallinen aikuinen. Tuo on kyllä rankkaa elämää. Parempi vaan kirjoitella anonyyminä, kun ihmisillä on tapana ottaa todesta kaikki sellainen mikä itselle sopii parhaiten.
Olihan tuollaista silloin kun oli psykoosinesto lääkitys. Vaikutus vaan minulle oli päinvastainen. Täällä kirjoittelen ihan fiilispohjalla välillä höpöjä, se on mielen tuulettamista. Jaksaa sitten taas olla arjessa ihmisiksi ja asiallinen aikuinen. Tuo on kyllä rankkaa elämää. Parempi vaan kirjoitella anonyyminä, kun ihmisillä on tapana ottaa todesta kaikki sellainen mikä itselle sopii parhaiten.
Joo parempi siltikin kirjoitella vaan anonyyminä kuin aukoa sanaista arkkuaan ajattelemattomasti.
Luulisin että noille asioille ovat omat vertaistuki palstat.
Etsi netistä.
Vaikka kyllä täällä on melkoisen harhaisia kirjoituksia aivan terveiltäkin ihmisiltä, ne on vaan tarkoituksella harhaisiksi kirjoitettukin, trollaamista ja manipulointia varten.