Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks terkkari rages mulle?

Vierailija
05.09.2020 |

Tuota noin, se kysyi parisuhteesta ja itse olen semmoisessa. Sitten alkoi kyselemään siitä että tarviinko ehkäisyä ja käytänkö edes.

Vastasin vähän liian rehellisesti ja sanoin että olen harrastanut seksiä paljaalla ku tuntuu vaa nii paljon paremmalta. Siitä se sitten rages ihan kunnolla ja sanoi että olen vastuuton ja että näin niitä vahinkolapsia syntyy yms.

Eihän se edes ole sen asia mitä mä teen ja juu pitäs käyttää ku oon kuitenki tosi nuori mutta vituttaa tuommone asenne.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen vastuun kantaa sukupuolitaudeista ja vahinkoraskauksista, jos sinä itse et sitä tee?

Vierailija
2/10 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiasta sanoi. Noin ne lapset saavat alkunsa ja taudit leviävät. Oletkohan turhan nuori harrastamaan aikuisten juttuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se terkkari tiedä mitään. Anaaliyhdynnässä miesten kesken ei voi tulla raskaaksi.

Vierailija
4/10 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuistu vähän ennen kuin hyppäät sänkyyn.

Laita vaikka kierukka jos on niin ylivoimaista käyttää kumia tai syödä pillereitä.

Vierailija
5/10 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se terkkari tiedä mitään. Anaaliyhdynnässä miesten kesken ei voi tulla raskaaksi.

Sukupuolitaudit tarttuu, HIV ei ole leikin asia.

Vierailija
6/10 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks teit saman aloituksen kuin eilen uudestaan? Eikö jo käynyt selväksi, että olet vastuuton idiootti vai trollaatko vain?

Vierailija
7/10 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap saisi jättää nuo aikuisten jutut myöhemmäksi. Menet sitten vasta sänkyyn kun on vähän enemmän järkeä päässä.

Vierailija
8/10 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sen vastuun kantaa sukupuolitaudeista ja vahinkoraskauksista, jos sinä itse et sitä tee?

Eikö se ole sen tytön vastuulla jos se suostuu tuohon?

Vierailija
9/10 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole sen tytön vastuulla jos se suostuu tuohon?

Elastusmaksut maksaa kondomin pois jättänyt.

Vierailija
10/10 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniin sairauksiin on lääkkeet mutta niiden teho ja sivuvaikutukset voi olla valtava pettymys jos napsahtaa omalle kohdalle ja on kuvitellut niiden parantavan kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä