Kyllä psykologit on kateellisia itseään paremmille ihmisille.
Kommentit (10)
Aloitus oli sen verran informatiivinen ja hedelmällinen, että tästähän onkin hyvä jatkaa.
Mun terapeutti on kateellinen kun olen paranemassa. Koko ajan jarruttelee kun mieleni edistyy. Sanoo, että ei kannata kokeilla sitä tai tätä kun olen havainnut uuden tavan ajatella. Pitäisi vain jatkaa yhtä tapaa mietiskellä. Melko ankeaa. Tekisi mieli lopettaa terapia.
Ainoa hyvä puoli tässä aloituksessa on, että se koskee psykologeja, jotka osaavat ehkä analysoida, miksi joku tekee noin oudon aloituksen.
Vierailija kirjoitti:
Mun terapeutti on kateellinen kun olen paranemassa. Koko ajan jarruttelee kun mieleni edistyy. Sanoo, että ei kannata kokeilla sitä tai tätä kun olen havainnut uuden tavan ajatella. Pitäisi vain jatkaa yhtä tapaa mietiskellä. Melko ankeaa. Tekisi mieli lopettaa terapia.
Kuulostaa siltä, että paranemiseen on vielä vähän matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Haloo. Ainoa motiivi hänellä voisi olla huoli siitä, että menettää maksavan asiakkaansa.
Itse arvostan enemmän psykologeja kuin juristeja. Psykologiaa on myös huomattavasti vaikeampaa päästä opiskelemaan. Joten "totuutesi" ei ole universaali fakta, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että paranemiseen on vielä vähän matkaa.
Voisi luulla, että ap kuvittelee, mutta olen saman huomannut psykologeista. Ne ei kestä sitä, jos asiakas on älykäs ja ajatteleva sekä hankkii itse tietoa ja sitten tekeekin parempaa työtä kuin he. Kummasti aletaan syöttää täysin vieraita ongelmia asiakkaaseen ja etsiä niistä uutta aihetta.
Onko tämän aloituksen tekijä itse psykologi vai juristi?
Minä olen parantunut. Olen parantanut itseni vuosien myötä itseapuohjein. Tämäkö sitä terapeuttia harmittaa, kun olisi halunut että käyn intensiiviterapiassa vähintään kaksi vuotta.
0/5