Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä psykologit on kateellisia itseään paremmille ihmisille.

Vierailija
05.09.2020 |

esim juristeille.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/10 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus oli sen verran informatiivinen ja hedelmällinen, että tästähän onkin hyvä jatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun terapeutti on kateellinen kun olen paranemassa. Koko ajan jarruttelee kun mieleni edistyy. Sanoo, että ei kannata kokeilla sitä tai tätä kun olen havainnut uuden tavan ajatella. Pitäisi vain jatkaa yhtä tapaa mietiskellä. Melko ankeaa. Tekisi mieli lopettaa terapia.

Vierailija
4/10 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hyvä puoli tässä aloituksessa on, että se koskee psykologeja, jotka osaavat ehkä analysoida, miksi joku tekee noin oudon aloituksen.

Vierailija
5/10 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun terapeutti on kateellinen kun olen paranemassa. Koko ajan jarruttelee kun mieleni edistyy. Sanoo, että ei kannata kokeilla sitä tai tätä kun olen havainnut uuden tavan ajatella. Pitäisi vain jatkaa yhtä tapaa mietiskellä. Melko ankeaa. Tekisi mieli lopettaa terapia.

Kuulostaa siltä, että paranemiseen on vielä vähän matkaa.

Vierailija
6/10 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo. Ainoa motiivi hänellä voisi olla huoli siitä, että menettää maksavan asiakkaansa.

Vierailija
7/10 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvostan enemmän psykologeja kuin juristeja. Psykologiaa on myös huomattavasti vaikeampaa päästä opiskelemaan. Joten "totuutesi" ei ole universaali fakta, ap.

Vierailija
8/10 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että paranemiseen on vielä vähän matkaa.

Voisi luulla, että ap kuvittelee, mutta olen saman huomannut psykologeista. Ne ei kestä sitä, jos asiakas on älykäs ja ajatteleva sekä hankkii itse tietoa ja sitten tekeekin parempaa työtä kuin he.  Kummasti aletaan syöttää täysin vieraita ongelmia asiakkaaseen ja etsiä niistä uutta aihetta. 

Vierailija
9/10 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämän aloituksen tekijä itse psykologi vai juristi?

Vierailija
10/10 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen parantunut. Olen parantanut itseni vuosien myötä itseapuohjein. Tämäkö sitä terapeuttia harmittaa, kun olisi halunut että käyn intensiiviterapiassa vähintään kaksi vuotta.