Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllättikö sinua että se Oulun puukottaja poika oli entinen koulukiusattu?

Vierailija
12.10.2013 |

Mua ei sitten yhtään.

Oliko ne uhrit niitä jotka häntä olivat kiusanneet? en näe motiiviakaan siinä että olisi puukottanut ihan ketä tahansa..

En tiedä olenko aivan helvetin outo ihminen, mutta mun osittain tekisi mieli mennä vaan halaamaan tätä poikaa, auttaa ja sanoa että minä olen sinun ystävä.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätä.

Vierailija
2/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se varmaan löis suakin puukolla jos menisit halaamaan sitä.. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millonkahan sitä tajuttais et millaset jäljet tuollanen kiusaaminen voi jättää...

Vierailija
4/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, no miksi näin luulet?

Vierailija
5/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalat jäljet jättää... 

Kokemusta on :(

mutta en ryhtynyt moisiin toimiin, silti tavallaan ymmärrän. Aikanaan ei saanut mitään apua, mutta painolastina ko. Asia on jatkuvasti.

Vierailija
6/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, kannattaisko hakee apua ! minuakin on kiusattu niin tiedän millasia jälkiä se jättää. valitettavasti olen myös ollut kiusaaja mitä kadun niin niin niin helvetisti ettei tosikaan... :( t. ap

Vierailija
7/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit kun mä mietin tässä et miten nyt taas nää kiusaajat joutuu kärsimään. Siis heitähän pidetään nyt taas UHREINA ! ja poikaa hirmu pahana...

Vierailija
8/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 18:00"]

Mua ei sitten yhtään.

Oliko ne uhrit niitä jotka häntä olivat kiusanneet? en näe motiiviakaan siinä että olisi puukottanut ihan ketä tahansa..

En tiedä olenko aivan helvetin outo ihminen, mutta mun osittain tekisi mieli mennä vaan halaamaan tätä poikaa, auttaa ja sanoa että minä olen sinun ystävä.

[/quote]

Uhrit eivät olleet kiusaajia. Puukottaja ei tuntenut uhreja.

Vierailija
9/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin missä sanotaan, että he olivat kiusaajia, joita puukotti?  Menkääpä halimaan puukottajaa ja taputtelemaan, tui, tui, kaikki on sinulle sallittua, kun sinua on kiusattu..

Vierailija
10/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas jännää sitten 9... miksköhän meni tekemään ventovieraille sit jotain tuommosta...

Luulis että ois niille kiusaajilleen tehny jos joillekin...

Vierailija
11/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 18:20"]

Ompas jännää sitten 9... miksköhän meni tekemään ventovieraille sit jotain tuommosta...

[/quote]

niin luulis, järkeävsti ajatellen... vaan ei se mene niin.

Mä niin toivon, että oikea koulukiusaaminen saataisiin todella kitkettyä minimiin, mutta eihän se pienene näillä eväillä, mitä käytettävissä nyt on.

Vierailija
12/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10. Kyse ei ole sallimisesta ! vaan siitä millaset jäljet se kiusaaminen jättää... ja luulis sun vatipään tajuavan että kun ne jäljet on jääny, niin ei enää pahimmassa tapauksessa välttämättä mieti mikä on sallittua tai mikä ei...

Meneppä sä hyysäämään sitten niitä kiusaajia. :)

Vierailija
13/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 18:20"]

[/quote]

Oletko sä tyhmä? Jos on kiusattu vuosikausia, niin rajansa kaikella. Ei ihmisen mieli kaikkea kestä. Tottakai se toisilla purkautuu tavalla tai toisella.

Vierailija
14/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojat reagoivat usein ulospäin kun eivät kestä, tytöt sairastuvat masennukseen ja syömishäiriöihin. pojat tappelevat ja huutavat ja tekevtä tyhmyyksiä. minua kylmää se että kirjoitetaan ihan kuin se olisi vain sivujuttu että poika on ollut koulukiusattu, sen kertovat luokkatoverit, jotka siis ovat ihan vaan hyväksyneet sen et joo toi on kiusattu, ei puututa ei puolusteta annetaan vaan jatkaa sitä. jokaisella on se piste kun ei enää jaksa ja se kiusaaminen voi kohdistua kehen vaan, mikä syy vaan riittää koska oikeasti se kiusaaja siinä apua tarvitsisi, empatiaharjoituksia ja rangaistuksena oppia tuntemaan miltä kiusatusta tuntuu. moni tekee itsemurhan jonkun tyhmän takia. kaikilla kiusaajilla ei ole muita ongelmia kuin halu päteä ja nostaa itseään ylemmäs. toivoisin että kiusaajat voisi irtisanoa koulusta tai joutuisivat itse lähtemään toiseen kouluun ja että kaikki lapset tietäisivät et jos et lopeta kiusaamista niin joudut lähtemään. toisin kun nyt kiusattu on täysin suojaton, opettajat ja vanhemmate eivät voi lapselle koulurauhaa taata. itse olin kousukiusattu 9 vuotta. en koskaan pääse siitä yli. ulospäin kaikki on hyvin, sisällä olen edelleen se pieni tyttö joita haukuttiiin aina rumaksi ja ei otettu mukaan. luulin aina että olin niin kamala että en edes hakenut apua. kukaan ei koskaan puuttunut asiaan 9 vuoden aikana.en silti ikinä tehnyt kenellekkään mitään. joskus halusin kyllä satuttaa kiusaajiani koska minuakin on satutettu ja haavoitettu loppu elämäkseni.

Vierailija
15/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti kiusattu syrjäytyy kokonaan muista ja siten kokee että koko koulu kiusaa. Hiljaiset hännystelijät (nk mukananaurajat) ovat myös kiusaajia. Ihan kaikki jotka eivät auta ja asetu kiusaajan puolelle millimetriäkään ovat kiusaajia itsekin. Ainakin kiusattu voi kokea niin. Yleensä kiusaajan puolella on valtaosa luokasta/ryhmästä..osa pelosta ja osa ilkeydestä.

Vierailija
16/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja 12, entäs sitten millasia jälkiä (muutakin kuin fyysisiä) jäi näihin puukotuksen uhreihin. Heitä voi taas pikkusen vituttaa se, että kun he jos ovat syyttömiä kyseisen pojan tilanteeseen niin ei ehkä ymmärrystä löydy että vittuakos se meitä puukottelee...

Ei sitten taas kävis tälle pennulle huonosti siinäkin suhteessa... eli taas kiusatulle lisää paskaa niskaan. :(

Vierailija
17/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 18:27"]

10. Kyse ei ole sallimisesta ! vaan siitä millaset jäljet se kiusaaminen jättää... ja luulis sun vatipään tajuavan että kun ne jäljet on jääny, niin ei enää pahimmassa tapauksessa välttämättä mieti mikä on sallittua tai mikä ei...

[/quote]

Todennäköisesti 10 on itsekin kiusaaja. Apua kai kiusaajatkin tarvitsevat, mutta ensin on autettava kiusattuja, sen jälkeen paapotaan kiusaajat. Valitettavasti se menee toisinpäin. Toiset suostuu tälläiseen käytäntöön, toiset ei.

Vierailija
18/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, 14... katkeraa mutta totta...

Vierailija
19/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 olet ihan oikeassa, kyllä koulukiusaamiseen pitäisi vahvalla kädellä puuttua! Ja jos pahaa kiusaamista, niin kiusaajat muualle ei kiusattu. Ihan kuin siinä kiusatussa olisi se ongelma.

Vierailija
20/54 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vatipää on myös kiusattu, mutta ei koskaan ole ajatellutkaan, että vahinko pitäisi laittaa kiertämään ja kostaa oma huono kohtelu noin. Jäljet on syviä, mutta jos ihminen haluaa, se kyllä pääsee eteenpäin elämässä. Niin se vaan on.

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 18:27"]

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän