Kertokaa ensimmäisistä treffeistä! Kuulostaako tämä ookoolta?
Mies haluaa nähdä. Viestittelee, mutta ei koskaan soita. Kutsuu käymään. Menen. Kysyn, mitä tehdään. Hän ei osaa ehdottaa mitään. Kysyy minulta, mitä minä haluaisin. Minä taas haluaisin, että hänellä olisi mitä ehdottaa. Hänelle kyllä käy, jos ehdotan, että mennään syömään tai kävelelylle. Itse asiassa tuota kävelyä hän on ehdottanut. Ei ole rahasta kiinni. Tuntuu vaan saamattomalta. Voisi istua sohvalla, katsoa elokuvaa, käydä saunassa. Minustakin ihan ok, mutta mutta...
Olenko minä siis jotenkin kovin vaativainen, kun ajattelisin, että miesystävä voisi aluksi kenties koettaa hurmata ja kehittelisi jotain tekemistä? Voisiko jopa keksiä jotain yllättävää. Olenko sitten vaan niin hyvälle tottunut prinsessa, että minua ei kamalasti innosta uudessa tuoreessa suhteessa heti alkumetreiltä asti tv-sauna-akseli, siis keski-ikäisten meininki.
Olemme alta nelikymppisiä. Eronneita. Ei lapsia tapaamisissa.
Kommentteja, odotanko nyt ihan jotain absurdia?
Kommentit (33)
Ihme vastauksia tähän! Kyllä miehen pitää nähdä vaivaa jos haluaa hurmata naisen. en ikinä lähtisi eka tai tokatreffeille jonkun kotiin..silloin on pelkästä seksistä kyse tai mies ei ole kiinnostynut. Kunnon illallinen, urheilua, piknik, leffateatteriin tai muuta vastaavaa on vähimmäisvaatimus että lähden mihinkään. Ja olen myös tokalla kierroksella ja 40v.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 18:31"]Ja vetovastuuta en enää ota. Se on minulle kynnyskysymys.
[/quote]
Ymmärrän, jos et halua olla enää organisaattori, mutta kun tuota asiaa niin korostat, tulee tunne, että tämä nykyinen mies joutuu vastaamaan sinun omasta virheestäsi.
Kyllä, kaikkien keski-ikäisten eronneiden naisten kannattaa odottaa miestä, joka aidosti haluaa panostaa treffeihin ja hurmata naisensa. Kyllä niitäkin miehiä nimittäin on, joita nuo jenkkileffoista tutut kliseet innostavat. Jos vain ap:kin vähän odottaa, tulee varmasti mies, joka järjestää sinulle illallisen ja ilotulituksen kaupungin yllä kattoterassilla, vie sinua eksoottisiin maihin privakoneellaan viikonlopuksi, järjestää sinulle limusiinin hakemaan sinua keskieuroopalaiseen linnaan lomailemaan ja nauttimaan treffeistä. Odota vain..
Miksi tähän on vain musta ja valkoinen vastauksena???? Mistä lähtien hurmaaminen on ymmärretty näin??
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 19:24"]
Kyllä, kaikkien keski-ikäisten eronneiden naisten kannattaa odottaa miestä, joka aidosti haluaa panostaa treffeihin ja hurmata naisensa. Kyllä niitäkin miehiä nimittäin on, joita nuo jenkkileffoista tutut kliseet innostavat. Jos vain ap:kin vähän odottaa, tulee varmasti mies, joka järjestää sinulle illallisen ja ilotulituksen kaupungin yllä kattoterassilla, vie sinua eksoottisiin maihin privakoneellaan viikonlopuksi, järjestää sinulle limusiinin hakemaan sinua keskieuroopalaiseen linnaan lomailemaan ja nauttimaan treffeistä. Odota vain..
[/quote]
Mut on kai sitten hemmoteltu piloille. Mies on alusta alkaen järjestänyt milloin mitäkin. Eka vain-kotona-leffa-ilta oli varmaan kolme, neljä kuukautta seurustelun alettua. Muutoin käytiin syömässä, elokuvissa, kävelyillä, kylpylöissä. Niin ja tietysti jomman kumman makkarissa meni kanssa paljon aikaa :)
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 19:32"]
Mut on kai sitten hemmoteltu piloille. Mies on alusta alkaen järjestänyt milloin mitäkin. Eka vain-kotona-leffa-ilta oli varmaan kolme, neljä kuukautta seurustelun alettua. Muutoin käytiin syömässä, elokuvissa, kävelyillä, kylpylöissä. Niin ja tietysti jomman kumman makkarissa meni kanssa paljon aikaa :)
[/quote]
juu, sama vika, pilalle hemmoteltu kai. Vieläkin kyllä moni mies järjestää vaikka mitä kuvaa treffeille, matkoista ja kynttiläillallisista lähtien. Mutta se on tietenkin vähän vaikea ymmärtää näille nuoremmille lapsiperhearkeen hukkuneille mammoille. T. Nainen 40v
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 19:27"]
Miksi tähän on vain musta ja valkoinen vastauksena???? Mistä lähtien hurmaaminen on ymmärretty näin??
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 19:24"]
[/quote]
[/quote]
Niin, luulisi että toinen olisi vielä innokas ja osoittaisi että kiinnostaa tavata ja tutustua eikä heti jo, että "ihan sama, päätä sä.." Eikä tekemisen tarvitse olla mitään ihmeellistä mutta ehkä tuosta välittyy se, että ap ei kiinnosta miestä ihmisenä mikä nyt on aika ikävä lähtökohta.
Jännä, miten Ap:n jutut on ymmärretty. Eikö hänen ideansa ole se, että jos on pyytänyt treffeille, niin ollaan myös hieman etukäteen suunniteltu mitä tehtäisiin. Ei se ole liikaa vaadittu, että sanoo:" Kiva ku pääsit tulemaan! Ajattelin, että ensin käydään kävelyllä, sitten teen pientä syötävää meille. Sopiiko? Mentäiskö myöhemmin vaikka tuohon läheiseen pubiin tai mitä sä haluisit tehdä?"
Ei mitään suuria suunnitelmia, mutta hieman oma-aloitteisuutta. Hirveän alistuvaista ja nynnyä semmoinen: "Tähdään mitä sä haluut. Kaikki käy, ei mulla niin väliä."
Ai, no onhan teitä muitakin haaveilijoita ja jotkut vielä eläneet haaveita todeksi. Kiitos vastauksistanne!
Ako tosiaan mietityttää, kun itsellä nyt ainakin on tuhat ja yksi ideaa päässä: kylpylää, kokkailua, piknikkiä, ravintolassa syömistä niin, että toinen on varannut pöydän, ei niin, että ihan sama, vaikka Rosso käy, voisin ehdottaa sulkapalloa, tennistä, keilausta, teatteri jne. Tekisikin mieli ehdottaa, mutta olen malttanut mieleni, etten itse tunge itseäni tuohon organisoijan rooliin. Kun sitten siitäkin syytetään, että "sinä aina järjestit kaiken". Ja nämä olivat sitten mielestäni ihan normaaleja ajanvieteideoita. Spesiaaleja juttujakin on mielessä useita.
Kiva tietää, että joku on päässyt osalliseksi ihanista treffeistä :) Ja kyllä, kyllä mä ajattelen, että olen vaivan arvoinen. Mulla on kuitenkin niin hyvä parisuhde takana, että en mä meinaa toisella kierroksella ottaa mitään sohvalla makaajaa ihan sama tyyppiä. Todellakin olen yksikseni mieluummin.
edelleen kaunis ap ;)
Hmm...
Minä seurustelin naisen kanssa, jota piti jakuvasti viihdyttää, ja jonka kanssa piti olla ohjelmaa aina - ja nimenomaan sitä sellaista ohjelmaa, josta hän piti.
Se kävi pidemmän päälle todella rasittavaksi, ja minulle kehittyikin melko paha prinsessa-allergia. Nyt jos tunnistan deittikumppaneissani liikaa prinsessuutta nusaisen kerran ja nostan kytkintä.
Nimim. Sitä tavallista etsimässä
Mua ei huvita alkaa kenenkään kanssa parisuhteeseen kaikkine arkisine asioineen heti kättelyssä. Jos miehellä ei ole tarvetta minulle muuta kuin ottaa kauppaseuraksi, lenkkikaveriksi ja sohvalle katsomaan telkkaria, ei kiitos. Olen mieluummin yksin.
Voisko tähän nyt joku oikeasti kuvailla treffejään? Sellainen toisella kierroksella oleva eronnut ihminen. Ja varmaan sekin vaikuttaa, onko heti valmis vakavaan parisuhteeseen ja saamaan lapsia. Jos se on tavoite, niin toki varmaan tavis arkielämä kelpaa. Monella on varmaan kiirekin jo yli kolmikymppisenä liki 4-kymppiä lähestyvänä äkkiä vakiintua, että kerkee lapsen tekemään. Voi tavallaan joustaa vaatimustasosta. Oisko siis kiire syynä tähän, että naiset kelpuuttaa noita miehiä hetimmiten sohvalleen makaamaan?
Älä anna periksi ap!
Mutta ensin teille katkerille määkyjille: TOTTA KAI miehen pitää suhteen alussa vietellä ja yrittää hurmata! Ihan kaikki naiset, kauniit ja vielä kauniimmat ovat sen arvoisia.
Jos tapaisin tuon kaltaisen miehen joka jo alussa istuu vaan telkkarin ääressä niin se jäis kyllä siihen.
Ap hyvä, pidä siis pintasi ja katsele vähän enemmän hereillä olevia miehiä, niitäkin kyllä on!