Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa ensimmäisistä treffeistä! Kuulostaako tämä ookoolta?

Vierailija
12.10.2013 |

Mies haluaa nähdä. Viestittelee, mutta ei koskaan soita. Kutsuu käymään. Menen. Kysyn, mitä tehdään. Hän ei osaa ehdottaa mitään. Kysyy minulta, mitä minä haluaisin. Minä taas haluaisin, että hänellä olisi mitä ehdottaa. Hänelle kyllä käy, jos ehdotan, että mennään syömään tai kävelelylle. Itse asiassa tuota kävelyä hän on ehdottanut. Ei ole rahasta kiinni. Tuntuu vaan saamattomalta. Voisi istua sohvalla, katsoa elokuvaa, käydä saunassa. Minustakin ihan ok, mutta mutta...

Olenko minä siis jotenkin kovin vaativainen, kun ajattelisin, että miesystävä voisi aluksi kenties koettaa hurmata ja kehittelisi jotain tekemistä? Voisiko jopa keksiä jotain yllättävää. Olenko sitten vaan niin hyvälle tottunut prinsessa, että minua ei kamalasti innosta uudessa tuoreessa suhteessa heti alkumetreiltä asti tv-sauna-akseli, siis keski-ikäisten meininki.

Olemme alta nelikymppisiä. Eronneita. Ei lapsia tapaamisissa.

Kommentteja, odotanko nyt ihan jotain absurdia?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota itse jotain yllättävää miehelle. Onko hankala keksiä?

Kuulostat lähinnä ärsyttävältä ja ikäiseksesi varsin pinnalliselta. Ei sinua tarvitse hurmata, tavallinen tallero kun olet. Ehkä mies ei vaan ole kovin kiinnostunut moisesta viihdytyksen tarpeessa olevasta tädistä. 

Vierailija
2/33 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInusta se ei ole välttämättä miehen tehtävä. Ole itse innostava ja mielenkiintoinen, keksi teille kaikkien aikojen treffipäivä. Ehkäpä mieskin rohkaistuu siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi vaikka mitä ehdotuksia, mutta koska olen ollut aiemmassa 17-vuotisessa parisuhteessa organisaattori, en enää jaksaisi.

Kiitos luonneanalyysistä. Se varmaan pitää paikkansa. Ehkäpä en soveluu parisuhteeseen. Täytynee olla yksin.

Vierailija
4/33 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olin tyytyväinen ensitreffeillä nykyisen kanssa, menin niille, pelattiin juomapeliä, katottiin Serbian filmiä ja juteltiin tietysti. En olisi kaivannut mitään muuta.

Mutta olenkin vain keskenkasvuinen parikymppinen.

Vierailija
5/33 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heheheh, ihanko oikeasti näitä romanttisia komedioita seuraavia ja niistä seurustelusuhteista käsityksensä hankkivia täti-ihmisiä on olemassa Suomessakin? Kuvittelin, että ap:n tyyppiset naiset ovat urbaania legendaa, mutta ilmeisesti olin väärässä :D

Olisipa hauskaa nähdä millainen huikea kaunotar ja timanttinen luonne siellä kirjoittelee, selvästi on itseluottamus korkealla ja odotukset samoin, kun ihan hurrrmata pitäisi ja keksiä jotain jänskää.. Voi elämä. 

Vierailija
6/33 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffien tarkoitushan on, että tutustutte toisiinne. Eikö se onnistuisi mainiosti juuri käymällä kävelyllä tai syömässä ja keskustelemalla siinä samalla henkeviä. Minusta liika action ei anna tilaa kunnon tutustumiselle, mutta varmaan joku on eri mieltä.

Vierailija
7/33 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa olla organisaattori, minua pitää viihdyttää! Ja hankkia komeita hierojia, viuhkaleyhyttelijöitä, luksusmatka Miamiin.

Kleopatra

Vierailija
8/33 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, taso on korkealla :)

Mutta kiitos, että kerroitte, että se on aivan ylimitoitettu. Täytyy uskoa.

Itelle vaan tulee jotenkin pöljä olo, että toisella ei ole mitä ehdottaa. Ensinnäkään minun käsitys tutustumisesta ei ole tv:n katselu. En katso sitä yksinkää, joten en haluaisi katsoa kaksinkaan. Lenkillä käyn yksikseni, en välttämättä halua/jaksa viikonloppuna. Yleensä siis käyn aamulla juoksemassa, joten ei oikein inspaa illalla uudestaan.

Ihana, olen tosiaan ilmeisesti parisuhdemallini saanut elokuvista :) Tosiaan josksu teini-ikäisenä löyson aviomieheni. SIlloinhan ei mitään kummempia trefferja ollut. Ajeltiin autolla ja tehtiin kaikkea, mitä nuoriso tekee. Nyt toisella kierroksella odotin jotain muuta.

Ja kyllä, ulkonäöllisesti kyllä olen joka miehen unelma (sanonta, lue: kaunis). Luonne vaan on näköjään vikoja täynnä. Täytyy tosiaan olla mieluummin yksin, kun en tosiaan ala ottaa sohvalleni yhtään keski-ikästä ukkoa kuluttamaan.

Kiitos vastauksista, toi perspektiiviä. En tajunnut olevani näin tyhmä ja hankala tapaus, mutta ei tee tiukkaa myöntää. Uskon kyllä.

Vierailija
9/33 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden miesystävän kanssa ekat treffit menivät niin, että hän tuli kotiini ja laitoin meille ruokaa ja siinä sitten tutustuttiin. Seuraavilla menin hänen luokseen, hän laittoi ruokaa. Kolmansilla hän tuli luokseni, käytiin kävelyllä, saunassa, katsottiin leffaa jne. Hyvin tavallista ja rauhallista.

Nykyisen miesystäväni kanssa ekat treffit oli leffaan ja sen jälkeen kahville. Toiset treffit oli kahvilassa, taisi vielä kolmannetkin olla. Sit menin hänen luokseen, käytiin ulkona syömässä ja juomassa jne. ;)
Me tykätään katsoa leffoja, joten treffit oli pääasiassa elokuvan katsomista ja sit niistä juttelua. On me kyllä käyty taidenäyttelyissä, keikoilla ja konserteissa ja festareilla, stand-up-juttuja, baareissa, museoissa, kesäisin lasten kanssa huvipuistoissa, ex-tempore -tyylisesti lähdetty jonnekin vähän kauemmas katsomaan jotain nähtävyyttä josta jompi kumpi on lukenut netistä tai lehdestä tms. Me ollaan nyt oltu 3 v yhdessä.

Ehkä alkuvaiheessa mä kans toivoin että olisi ollut mukavaa jos mies olisi keksinyt jotain uutta ja mullistavaa treffeille, mutta mullehan se osa isolta osin jäi. Mut se ei haittaa koska tämä mies on lähdössä mukaan lähes minne vaan mun kanssani. Hän on kovin tavalliseen tyytyväinen eikä siksi oikein "osaa keksiä" erilaisia juttuja, mutta tosiaan lähtee mielellään vähän kaikkialle.

Olisin varmaan luovuttanut hyvin nopeasti hänen kanssaan jos se lähteminenkin olisi ollut nihkeää tai jos hän olisi "miks pitää mennä kun viime vuonna olen lehdestä lukenut et ei siellä ole kivaa" -tyyppinen mies. 

Ei meidänkään elämämme jatkuvaa uusia kokemuksia ole, mutta noita on kuitenkin silloin tällöin noita uusia juttuja. Ne piristää arkea. 

Ehdottele rohkeasti sinäkin, vaikka showmestarin osa tuntuisikin liian tutulle, ja seuraa miten mies lähtee niihin ideoihin mukaan. 

Vierailija
10/33 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja typevirheitäkin tuli ihan liikaa. Sorry.

Vierailija
11/33 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä miehessä kiinnostaa, jos mikään ei kiinnosta?

Onko käynyt mielessä, ettet olekaan ihastunut häneen, kun ei mikään kelpaa?

Vierailija
12/33 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tykkään juuri tavallisesta menosta... olen parikymppinen ja tän hetkisen miehen kanssa ekat treffit mentiin kävelylle ja päädyttiin mun luokseni käymään.

Tokilla treffeilla suoraan luokseni ja kateltiin leffaa.

Ja sen jälkeen miehen luo - kateltiin leffaa.

EI oikeestaan olla muuta vielä tehty ku käyty kävelyllä, kateltu leffaa, juteltu ja sänkyhommat...

Myönnetään että ite kaipaisin nyt jo vähän vaihtelua. Toisaalta mies tekee töissä pitkää päivää ja on siis varmasti väsynyt lähtemään minnekkään. Hiukan on puhuttu että laittaisin ruokaa ja mies tulisi luokseni syömään joskus.. Mutta arkipuuhaa sekin :D En oikein keksi mikä olisi sellanen "hurmaamispuuha" mitä ap kaipaa? Vaihtelua toki itekin jo vähän haikeilen mutten kyllä keksi itse mitä ja mieskään ei kummempaa keksi :D tärkeintä on ollu että toisen surassa on ollu hyvä ja turvallinen olo ja voi vaan...no, olla. Ettei tarvi koko aika ees olla mitään actionia.

Vierailija
13/33 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti sinullekin ap on olemassa oikeanlainen mies, mutta kuulostaa, että tapailemasi miehen kanssa olette vähän turhan erilaisia arvomaailmaltanne...mies nauttii siitä että voi vain olla yhdessä, käveleskellä, jutella, olla lähekkäin. Sinä haluat actionia ja tekemistä. Olette vain erilaisia. piste.

Vierailija
14/33 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tähänhän tuli ihan vastauksia!

Jepulis, ehkä ei kannata tuhlata kummankaan aikaa. Minulle kyllä käy ihan kotona oleilu lehtien haravoimisesta sohvalla makoiluun. En vaan ajatellut, että sitä uudessa suhteessa hurmataan toinen sillä, miten luonnollisesti osaa leikkiä vanhaa pariskuntaa. Mutta virhe minun, myönnetään. Elokuvia on tullut katseltua liikaa. Ja vetovastuuta en enää ota. Se on minulle kynnyskysymys.

Joku kysyi, mikä miehessä kiinnostavaa. Kunnollinen mies, ei pettäjätyyppiä, sitoutumiskykyinen, hauska. Siinä ne.

Vierailija
15/33 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurmataan???

Eikö toisen kanssa voi tutustua ilman ns hurmaamista? Jos kotoilu ei kiinnosta, vaihda tyyppiä tai ole yksin.

Vierailija
16/33 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että, ollapa sellainen maailman luokan kaunotar kuin ap, että voisi odottaa miehiltä hurmaamista, romanttista jännitystä ja palvontaa. Jännä, ettei ap ole sitten sellaista osakseen saanut. Mikähän vika siinä miehessä on, kun ei ymmärrä yrittää tarpeeksi ja panostaa ap:n viettelyyn? Luulisi, että kaikki miehet yrittäisivät ihan äärimmäisyyksiin asti keksiä kaikkea spesiaalia, kun ap:n tyyppinen toisella kierroksella oleva täti-ihminen on kerrankin vapaana! 

Ja joo, aivan varmasti ap on kaunis. Aivan varmasti.

Vierailija
17/33 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin ehkä eniten sitä, että miehen kanssa olisi kiinnostava / innostava / mahtava keskustella. Ihan mistä vain. Jopa pieneen väittelyyn asti. Ja se, että hän haluaa tehdä asioita kanssani. Oli se sitten renkaanvaihto, lehtien harvaointi tai ruoan laitto. Exä teki aina kaiken yksin ja itse. Jos mentiin ulos haravoimaan lehtiä, piti se hoitaa niin, että oltiin eri päässä pihoja, ettei vain mene aikaa jutteluun. Jos vaihdettiin renkaita, piti toisen pestä niitä renkaita toisen vaihtaessa (ja kiireesti). Jne.

Vierailija
18/33 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyriasennehan auttaa aina. 

Vierailija
19/33 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurmata?? Oikeasti joku aikuinen nainen kysyy tämmöisiä vuonna 2013? 

Nyt pois ne jenkkileffat. Ja muista, ettet taida olla kovin ihmeellinen, kun joudut täällä ihmettelemään miksi miehet eivät halua sinua hurmata. Kyllä ne aidot kaunottaret, joilla on persoonakin kunnossa, saavat ihan reippaasti erikoisiakin treffikutsuja ja miesten hurmaamispyrkimyksiä osakseen. Ehkä et vaan kuulu siihen joukkoon naisia, joiden vuoksi kannattaa nähdä vaivaa ap. 

Näin ihan vakavissaan ottaen, ap kuulostaa kyllä aikamoisen itsekeskeiseltä ja omahyväiseltä naiselta, ei siis kovin hurmaavalta. Ajattelitko ap että se mies olisi jotenkin kiinnostavampi, jos se keksisi sinulle viihdykettä? Olet aika tylsä tyyppi, jos kaipaat elämääsi jotain kekseliästä temppuilijaa. Ja jos ihminen aidosti kiinnostaa, se on ihan sama missä ne treffit vietetään - aito yhteys kahden aikuisen välillä ei kyllä kulisseja vaadi. Ikävää, että olet vielä tuolla teinitasolla ihmissuhteidesi kanssa ap.

Vierailija
20/33 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta ok:lta. Jos ei olla vielä tavattu niin treffit kahville tai syömään tai paikkaan, joka voisi olla kiinnostava. Tai vaikka kävelylle.

Jos mies pelkästään kutsuu käymään, eikä osaa ehdottaa mitään muuta tekemistä siihen niin kuulostaa siltä, että mies on vain seksiä vailla. En lähtisi, jos oikeasti mies ei halua tehdä mitään treffeillä vaan kyseenalaistaisin sen, mitä mies edes haluaa. Sori ap, kuulostaa turhauttavalta mutta tilanne todella voi olla tuo.

Itse hukkasin aikaa viestittelemällä miehen kanssa, joka myös halusi ehdottomasti, että tulen hänen luokseen. Sanoin, että en vieraile kenenkään kotona, kun on ekat treffit. Vaihdettiin todella monta viestiä ja puhuttiin että jos mentäisiin syömäänkin mutta lopputulos oli se, että miehelle ei käynyt mikään muu vaihtoehto kuin tavata hänen kotonaan. Harmitti kovasti mutta varmaan ihan hyvä, että jäi väliin noin pölvästi mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi