Oon työtön yksineläjä eikä mulla ole autoa!! Saan asumistukea. Voin nauttia elämästä!
Lataan bussikortin kerran kuussa ja voi syödä joka ilta niin että naparaikaa.. Voin valvoa myöhään yöhön ja nukkua hyvin ja pitkään.
Rahani riittävät hyvin tähän kaikkeen vaikka saan vain päivärahan ja asumistuen.. Nautin elämästäni täysillä näin.. Miksi menisin töihin?
Kommentit (7)
Olen haaveillut samasta, paitsi että työkkärin listoilla en olisi pompoteltavana että saisi olla rauhassa. Omilla säästöillä siis suurin osa ja hieman asumistukea päälle.
Vaikka siksi, etta kantaisit kortesi kekoon...
Vierailija kirjoitti:
Onnee vaan.
Itsekin työtön ja tunnen itseni yhteiskunnan pohjasakaksi, ei tää tosiaan juhlimista ole.
Kuin suoraan omalta näppäimistöltäni kirjoittamasi. Voimia ja jaksamista Kohtalon toveri! Kyllä se päivä paisaa vielä meillekin.
Vierailija kirjoitti:
Olen haaveillut samasta, paitsi että työkkärin listoilla en olisi pompoteltavana että saisi olla rauhassa. Omilla säästöillä siis suurin osa ja hieman asumistukea päälle.
Toimeentulotuella ei tarvii olla työkkärin pompoteltavissa, tosin sitä alennetaan vähän mutta ei sillä väliä kun silti joutuvat maksamaan sen verran että sillä elää.
Mä en ymmärrä miten työtön saa rahat riittämään. Varsinkaan jollain työmarkkinatuella ja toimeentulotuella.
Oikeestiko ap ja kaltaisensa ootte sita mielta, etta se olisi ok meille kaikille olla kotona ja saada tukia? Joka ikinen suomalainen voisi toimia, kuten te? Vai onko teilla joku erityinen syy olettaa olevanne poikkeuksia, joille sallitaan olla toisten elatettavana?
Onnee vaan.
Itsekin työtön ja tunnen itseni yhteiskunnan pohjasakaksi, ei tää tosiaan juhlimista ole.