Voiko vaimolle hommata hopeisen kihlasormuksen?
Haluaisin mennä kihloihin ja sitten naimisiin muttei mulla oo varaa ku hopeasormukseen. Voiko hienon semmoisen hommata vai pitäiskö jättää sormus välistä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on hopeiset vihkisormukset mutta kai useimmat pitää kultaa ja timantteja onnellisen parisuhteen takeena.
Ei kyse ole siitä, että pitäisi kalliimpaa sormusta onnellisen parisuhteen takeena. Vaan siitä, että makuja on erilaisia. Ja on hyvä, että jopa päivittäin käytössä oleva sormus miellyttää omaa silmää.
Ei väliä onko sormus hopeaa, kultaa, terästä, titaania tai mitä vaan, kunhan itse tykkää.
Ap voi kosia hopeisella, voihan vaihtaa myöhemmin jos haluaa.Palstalla elää se suomalaisille tyypillinen, sitkeä uskomus, että kallis sormus tarkoittaa eron koittavan pian, samoin kuin kalliit häät. Näin ei ole. Myös vaatimattomattomalla maistraattivihkimisellä sinetöity liitto voi johtaa eroon, samoin ilman sormuksia voi kihlaus päättyä. Liiton kestävyys on kiinni ihan muusta kuin sormuksista. Oli niitä tai ei.
Ai, meille nimenomaan sanottiin että jos ei ole valmis maksamaan vähän enemmän sormuksesta niin tuskinpa viitsitte mitään muutakaan toistenne eteen tehdä. Ja että halvat kihlat päättyy nopeaan eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopea on ihan hyvä eikä tummu silloin kun on päivittäisessä käytössä. Hopea tummuu vain kun esinettä ei käytä.
Mulla on 20 v vanhoja hopeasormuksia, käytän ehkä 2 kertaa vuodessa. Ei oo yhtään tummunu.[/quote
Ja yllätys yllätys - niitä voi puhdistaa!
Miksei tinasormus? Siinä olis asennetta.