Miten sinua on nimitelty tai arvosteltu tajuamatta, että sanat imartelevat sinua?
Myös nimimerkki Maskeeraaja, 47, on saanut kuulla, että on ollut töissä liian laittautuneen näköisenä.
– Työskentelin lasten ja nuorten parissa. Esimieheni ehdotti, että voisin tulla töihin edes joskus ”hieman epäsiistimpänä”. Lopulta hän ehdotti, että voisin tulla töihin ilman meikkiä ja laittamatta hiuksiani.
Minulle tuo olisi kohteliaisuus XDDDD
Minulle yksi eksä sanoi aikoinaan erottuamme, että hän ei halua näyttää ped.... Päättele loput XDDDD Tämä babyfeissini takia. En loukkaantunut, päinvastoin se oli suuri kohteliaisuus. XD
Jotkut miekkoset ihmettelevät, miksi laittaudun aina, menin lähikauppaan tai minne tahansa.
Olen saanut myös arvostelua pikkutarkkuudestani (vanhemmiltani XD) ja siitä, että olen vähän liian tarkka kodin siisteydestä. Tällä hetkellä se ei ole tiptop, mutta menen pian siivoamaan, yllätys yllätys XD.
Mutta tosiaan nuo kaikki sanat ovat ainoastaan imarrelleet minua.
Mites sinua on "arvosteltu"?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Aloituspostaaja, olet varmaankin melko nuori? Arvelisin näin, koska kirjoitat kuin teini-ikäinen.
Jep. Ja jää ei sit ollut mikään piilotettu kehu.
Luultu, että käytän vanhoja kuvia, sanottu älykkääksi autistiksi, annettu yleensäkin ansaitsematonta huomiota, joka on aina pelkkää plussaa.
Tämä siis oli miekkoshullu.
Zinc