Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahdesti eronnut, syöpää sairastanut Anu Harkki myy taloaan

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
42/48 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkky koulumatka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkään tuosta talosta (no jätän kommentoimatta hinnan), mun mielestä on todella kodikas ja asuisin tuossa mielelläni. Outoa kyllä mun mielestä että ilmoituksissa ei ole mukana pohjapiirrosta, eihän noista kuvista saanut juuri mitään selkoa. Kuten joku jo sanoikin, enemmän sisustuslehden kuin asunnonmyynti-ilmoituksen kuvat. Keittiössä on toivottavasti jollain seinällä lisää kaappeja, vai missä kuuluu säilyttää kaikki astiat, ruokatarvikket, keittiökoneet jne..?

Vierailija
44/48 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 11:44"]

Melanooma nyt puhtaat paperit. Kyllä on eronnut ja muuttaa lastensa kanssa uuten kunnostettavaan taloon.

[/quote] Melanoomasta on turha saada "puhtaat paperit".  Hyvin uusimisherkkä ja voi uusiutua vuosien kuluttua.

Vierailija
45/48 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 11:44"]

Melanooma nyt puhtaat paperit. Kyllä on eronnut ja muuttaa lastensa kanssa uuten kunnostettavaan taloon.

[/quote] Melanoomasta on turha saada "puhtaat paperit".  Hyvin uusimisherkkä ja voi uusiutua vuosien kuluttua.

[/quote]

Mä sain kyllä ihan "puhtaat paperit" ja usean lääkärin mukaan melanoomariski on tällä hetkellä sama kuin sairastamattomillakin.

Vierailija
46/48 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:25"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 11:44"]

kaverini äidillä löytyi melanooma silmänpohjasta.  Silmä oireili vetistelemällä ja kutiamalla.  Kasvain leikattiin, eikä syöpä ollut levinnyt, mutta....kun tuli viimeinen kontrollikäynti viiden vuoden jälkeen, hän oli täynnä syöpää ja kuoli pian tämän jälkeen.

[/quote]

Mä sain kyllä ihan "puhtaat paperit" ja usean lääkärin mukaan melanoomariski on tällä hetkellä sama kuin sairastamattomillakin.

[/quote]

Vierailija
47/48 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Anun vastikään hgissä. Missä nyt asuu?

Vierailija
48/48 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://anujatalo.com/ Uudesta talosta. Musta Anu Harkki on aina ollut sympaattinen. Tekevä tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi