Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kenellä on neljä lasta?

Vierailija
12.10.2013 |

millaista on? onko iso ero kolmeen lapseen? millaiset ikäerot lapsilla on? kaduttaako lapsiluku?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot ikäerot, 19 v, 13v, 11v ja 3v lapset nyt ja kaikki ihania, ei kaduta.

Vierailija
2/9 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla.

Ikähaarukalla 12v-5kk. Ei huomattavaa eroa kolmeen lapseen kun on tarpeeksi ikää väleissä ja ei kaduta missään nimessä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitusti kolmen lapsen vanhemmat ovat kiireisimpiä, kireempiä ja stressaantuneempia kuin useamman lapsen vanhemmat.

6:n lapsen äitinä allekirjoitan tämän täysin. Tee ap 4. lapsi jos siltä tuntuu.

Vierailija
4/9 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikähaarukalla 19 v - 8 v, tasaisin väliajoin. En kadu todellakaan.

Vierailija
5/9 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla. 15v, 12v kaksoset, 9v. Viides, "iltatähti" tulossa helmikuussa.

Kun oli hypännyt yksilapsisesta suoraan kolmilapsiseksi, se muutos kolmesta neljään ei tuntunut yhtään missään. Tätä viidettä vähän jännitän, kun oon jo ehtinyt tottua pääsemään niin helpolla noiden isojen kanssa :)

voinee helposti päätellä että neljännen hankkiminen ei kaduta, jos sarjaan on tulossa vielä jatkopätkä :)

Vierailija
6/9 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kaksi pientä lasta ja kaksi aikuista. Sopiva lapsiluku.

Vierailija
7/9 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot ikäerot: 32v, 30v, 23v ja 11v. Ei todellakaan kaduta:) Olemme todella läheisiä ja tapaamme edelleen viikottain isompienkin kanssa, soitellaan tai tekstaillaan lähes päivittäin.

Vierailija
8/9 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-15- vuotiaita. Ei ollut muutos raskas kolmeen verrattuna. Me ostettiin tila-auto joka helpotti elämää, samoin isompi pesukone ja rumpukuivaaja. Nämä olisi olleet hyviä jo kolmenkin lapsen kanssa!

Lapset tekee ikänsä ja taitojensa mukaan kotitöitä apuna. Eli siivoilee tavaroita, kerää lehtiä kottikärryyn, tyhjentää/täyttää tiskikonetta.

Minusta arki helpottuu kun lapset kasvaa ja oppii auttamaan. Esim. lapsi voi mennä pyörällä harkkoihinsa eikä siellä kentänlaidalla tarvitse odottaa.

Ei se ole ollut raskasta että saa pitää sylissä uutta vauvaa vanhojen lisäksi tms. Kaikille on riittänyt aikaa ja kaikki on olleet toivottuja.

Hankalaa joskus on lapsien harrastuksien ja kouluun menevien tehtävien muistamisessa. Kun yhdellä on luokan kanssa tiistaina uimista luokan kanssa niin toisella on joku keräys seuraavana päivänä.

Salaa toivon viidettä lasta.

Vierailija
9/9 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin jopa haluta neljännen mutta kun en kehtaa.Muutama syy mut ehkä hassuin syy se että kaikki luulis et mä alan tekee tyttöö(kun on 3 poikaa)En haluu antaa sitä luuloa kenellekkään...toinen syy et pitäs olla aika varakas ettei kukaan luule että yhteiskunnan tuilla eletään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän