Mulla on niin rumat hiukset että masennus uhkaa!
Mikään ei huvita kun on niin kamala tukka. Miksi oi miksi ikinä menin leikkauttamaan kynityn poikatukan :(((
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen, on noita tukkamokia tullut itsekin tehtyä, esim. hiusrajaan kynitty otsatukka. Onneksi tukka on uusiutuva luonnonvara, ja parin vuoden päästä et enää muistakaan moista.
Mä muistan jostain nuoruuskuvasta, ku olin jotain 15v ni mulla oli ihan hirvee poikatukka. Jotkut luuli mua pojaksikin takaapäin. Jostain syystä tykkäsin silloin lyhyestä hiusmallista. 😳
Nyt mulla on hiukset puoleen selkään enkä koskaan enää leikkauta sellaista kynittyä poikatukkaa kuin teininä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen, on noita tukkamokia tullut itsekin tehtyä, esim. hiusrajaan kynitty otsatukka. Onneksi tukka on uusiutuva luonnonvara, ja parin vuoden päästä et enää muistakaan moista.
Mä muistan jostain nuoruuskuvasta, ku olin jotain 15v ni mulla oli ihan hirvee poikatukka. Jotkut luuli mua pojaksikin takaapäin. Jostain syystä tykkäsin silloin lyhyestä hiusmallista. 😳
Nyt mulla on hiukset puoleen selkään enkä koskaan enää leikkauta sellaista kynittyä poikatukkaa kuin teininä.
Ja kaiken kukkuraksi oli vielä maantienharmaa hirvitys se mun poikatukka. Never again! 😬
Tukka kyllä kasvaa. Vuodessa on polkka, kahdessa ja puolipitkä. Ota kaikki irti tästä ja laita isot korvikset ja kirkasta huulipunaa!
No yritä ajatella, ettei se voi ainakaan olla niin kamala kuin minun - monesta värinpoistosta ja vaaleasta väristä kärähtänyt ja katkeillut kuiva käkkärätukka.
No, on tainneet jo kasvaa takas ja ylikin?