Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on niin rumat hiukset että masennus uhkaa!

Vierailija
12.10.2013 |

Mikään ei huvita kun on niin kamala tukka. Miksi oi miksi ikinä menin leikkauttamaan kynityn poikatukan :(((

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidennykset?

Vierailija
2/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se elämä näköjään liian helppoa joillekin, kun tuollaista pohtii. Ne kasvaa takaisin, tiesitkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 11:16"]

Pidennykset?

[/quote]

Ei näin lyhyisiin saa pidennyksiä. Eikä mulla olis niihin varaa, enkä halua enää värjätä, joten siksikään ei käy.

Vierailija
4/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 11:20"]

On se elämä näköjään liian helppoa joillekin, kun tuollaista pohtii. Ne kasvaa takaisin, tiesitkö?

[/quote]

No mä oon sit pyoli vuotta masentunut, kun ehkä polkka on sit siedettävä.

Vierailija
5/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, on noita tukkamokia tullut itsekin tehtyä, esim. hiusrajaan kynitty otsatukka. Onneksi tukka on uusiutuva luonnonvara, ja parin vuoden päästä et enää muistakaan moista.

Vierailija
6/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samkaa pohtii varmaan Tuksu

Vierailija
7/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 11:41"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 11:20"]

[/quote]

No mä oon sit pyoli vuotta masentunut, kun ehkä polkka on sit siedettävä.

[/quote]

Sitten kun oikeasti sairastut masennukseen alkaa tämäkin narina hävettämään itseäsi. Ikää taitaa olla aika vähän?

Vierailija
8/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion leikata hiuksia lyhemmäksi, mutta mitä jos kampaaja leikkaa väärin?

Vierailija
9/25 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se harmittaa, jos leikkauttaa oman pitkän tukan ja lyhyt malli onkin ruma. Pidennykset voi toki ottaa, mutta ne ei ole yhtä kivat kuin oma pitkä tukka. Jos oot kasvattanut tukkaa monta vuotta, siihen kiintyy.

Mutta tuskin hiusten takia kannattaa sentään masentua!

Vierailija
10/25 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en viitti näyttäytyy julkisesti ku hiukset nii rumat ku menin parturiin, mä näytin puhelimelta hiukset millaset mä sit halusin mut se sit pilas ne ku leikkas liian lyhyeiks ni ei tullu semmoseksk ku oisin halunnu ja näist uusist hiuksist tuli sit viel rumemmat ku edelliset opinnotki kesken ja tunneil ei saa käyttää huoparin huppuu tai hattuu tai mitää mikä peittäis mun hiukset et ny se on pakko näyttää julkisesti :(

Vierailija
11/25 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan tätä kirjoitti:

Mä en viitti näyttäytyy julkisesti ku hiukset nii rumat ku menin parturiin, mä näytin puhelimelta hiukset millaset mä sit halusin mut se sit pilas ne ku leikkas liian lyhyeiks ni ei tullu semmoseksk ku oisin halunnu ja näist uusist hiuksist tuli sit viel rumemmat ku edelliset opinnotki kesken ja tunneil ei saa käyttää huoparin huppuu tai hattuu tai mitää mikä peittäis mun hiukset et ny se on pakko näyttää julkisesti :(

Minkälainen leikkaus saa ihmisen näyttämään puhelimelta? Siis sellaiselta vanhalta lankapuhelimeltako?

Vierailija
12/25 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipokausi armahtaa, oodi talvelle. :)

Vierailija
13/25 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi on ollut helppoa jos tuosta masennut.

Vierailija
14/25 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita niihin kuitenkin joku kiva ja täyteläinen väri.

Vierailija
15/25 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama, blondasin liikaa ja tukka katkeili jokapuolelta, ohimolta lähes kalju.

Vierailija
16/25 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan mun matikanmaikka?

Vierailija
17/25 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä päivystykseen ja pyydä päästä hoitoon kriisiosastolle. Siellä on muillakin vastaavia ongelmia, kun jakaus on mennyt huonosti itseään suuhun ammuttaessa. Voitte jakaa kampausvinkkejä.

Vierailija
18/25 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ei ole lainkaan hiuksia. Ystävältäni lähti hiukset parin vuoden aikana. Tykkää kovasti peruukistaan.

Vierailija
19/25 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä... ite blondailin ja värjäilin latvojani tänään ja vituikshan se meni 😆! Väri ei tarttunu kunnolla ja nyt näyttää aika karseelta. Parin päivän ja huolellisten pesujen jälkeen uusi yritys😀.

Käyppä kuule toisella kampaajalla jos sen tukan vois vielä korjata, tai jos liian lyhyt niin anna kasvaa hetki ja sit uudestaan. Muotoilutuotteilla saa myös ihmeitä aikaan 😊.

Vierailija
20/25 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Paitsi mulla niin hento hius, ihan vauvatukka, että on ihan pakko pitää lyhyttä mallia. Eikä siinä ois muuten mitään jos olis ees kaunis hiusraja, pyöree pää mutta ei. On paiskattu kaikki ongelmat yhteen nippuun ja tulos on tyyliä sirkusfriikki. Hennot hiukset pienessä, littakallossa jossa hiusraja vetää ihan omissa sfääreissä. Joka ikinen päivä kuitenkin yritän epätoivoisesti väkertää itselleni kampauksen jotta kehtaisi ulos mennä. Ihan vaan kanssaihmisten silmiä säästäkseni. Yleensä epäonnistun surkeasti. Joskus näytän jopa ihmiseltä.