Mulla on niin rumat hiukset että masennus uhkaa!
Mikään ei huvita kun on niin kamala tukka. Miksi oi miksi ikinä menin leikkauttamaan kynityn poikatukan :(((
Kommentit (25)
On se elämä näköjään liian helppoa joillekin, kun tuollaista pohtii. Ne kasvaa takaisin, tiesitkö?
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 11:16"]
Pidennykset?
[/quote]
Ei näin lyhyisiin saa pidennyksiä. Eikä mulla olis niihin varaa, enkä halua enää värjätä, joten siksikään ei käy.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 11:20"]
On se elämä näköjään liian helppoa joillekin, kun tuollaista pohtii. Ne kasvaa takaisin, tiesitkö?
[/quote]
No mä oon sit pyoli vuotta masentunut, kun ehkä polkka on sit siedettävä.
Tiedän tunteen, on noita tukkamokia tullut itsekin tehtyä, esim. hiusrajaan kynitty otsatukka. Onneksi tukka on uusiutuva luonnonvara, ja parin vuoden päästä et enää muistakaan moista.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 11:41"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 11:20"]
[/quote]
No mä oon sit pyoli vuotta masentunut, kun ehkä polkka on sit siedettävä.
[/quote]
Sitten kun oikeasti sairastut masennukseen alkaa tämäkin narina hävettämään itseäsi. Ikää taitaa olla aika vähän?
aion leikata hiuksia lyhemmäksi, mutta mitä jos kampaaja leikkaa väärin?
Tottakai se harmittaa, jos leikkauttaa oman pitkän tukan ja lyhyt malli onkin ruma. Pidennykset voi toki ottaa, mutta ne ei ole yhtä kivat kuin oma pitkä tukka. Jos oot kasvattanut tukkaa monta vuotta, siihen kiintyy.
Mutta tuskin hiusten takia kannattaa sentään masentua!
Mä en viitti näyttäytyy julkisesti ku hiukset nii rumat ku menin parturiin, mä näytin puhelimelta hiukset millaset mä sit halusin mut se sit pilas ne ku leikkas liian lyhyeiks ni ei tullu semmoseksk ku oisin halunnu ja näist uusist hiuksist tuli sit viel rumemmat ku edelliset opinnotki kesken ja tunneil ei saa käyttää huoparin huppuu tai hattuu tai mitää mikä peittäis mun hiukset et ny se on pakko näyttää julkisesti :(
Mä vihaan tätä kirjoitti:
Mä en viitti näyttäytyy julkisesti ku hiukset nii rumat ku menin parturiin, mä näytin puhelimelta hiukset millaset mä sit halusin mut se sit pilas ne ku leikkas liian lyhyeiks ni ei tullu semmoseksk ku oisin halunnu ja näist uusist hiuksist tuli sit viel rumemmat ku edelliset opinnotki kesken ja tunneil ei saa käyttää huoparin huppuu tai hattuu tai mitää mikä peittäis mun hiukset et ny se on pakko näyttää julkisesti :(
Minkälainen leikkaus saa ihmisen näyttämään puhelimelta? Siis sellaiselta vanhalta lankapuhelimeltako?
Pipokausi armahtaa, oodi talvelle. :)
Elämäsi on ollut helppoa jos tuosta masennut.
Laita niihin kuitenkin joku kiva ja täyteläinen väri.
Vähän sama, blondasin liikaa ja tukka katkeili jokapuolelta, ohimolta lähes kalju.
Ota yhteyttä päivystykseen ja pyydä päästä hoitoon kriisiosastolle. Siellä on muillakin vastaavia ongelmia, kun jakaus on mennyt huonosti itseään suuhun ammuttaessa. Voitte jakaa kampausvinkkejä.
Joillakin ei ole lainkaan hiuksia. Ystävältäni lähti hiukset parin vuoden aikana. Tykkää kovasti peruukistaan.
Älä välitä... ite blondailin ja värjäilin latvojani tänään ja vituikshan se meni 😆! Väri ei tarttunu kunnolla ja nyt näyttää aika karseelta. Parin päivän ja huolellisten pesujen jälkeen uusi yritys😀.
Käyppä kuule toisella kampaajalla jos sen tukan vois vielä korjata, tai jos liian lyhyt niin anna kasvaa hetki ja sit uudestaan. Muotoilutuotteilla saa myös ihmeitä aikaan 😊.
Tiedän tunteen. Paitsi mulla niin hento hius, ihan vauvatukka, että on ihan pakko pitää lyhyttä mallia. Eikä siinä ois muuten mitään jos olis ees kaunis hiusraja, pyöree pää mutta ei. On paiskattu kaikki ongelmat yhteen nippuun ja tulos on tyyliä sirkusfriikki. Hennot hiukset pienessä, littakallossa jossa hiusraja vetää ihan omissa sfääreissä. Joka ikinen päivä kuitenkin yritän epätoivoisesti väkertää itselleni kampauksen jotta kehtaisi ulos mennä. Ihan vaan kanssaihmisten silmiä säästäkseni. Yleensä epäonnistun surkeasti. Joskus näytän jopa ihmiseltä.
Pidennykset?